sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

gustaw311    1
11 godzin temu, mlody1988 napisał:

jutro postaram się wkleić jakieś zdjęcia

 

tylko przy trybie 51z trzeba będzie rozpiłować otwór w skrzyni, nawet przy 48z trochę trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wojtek026    72
Dnia 11.06.2017 o 09:38, mariank1 napisał:

Mtz82 wydaje sie najlepszym rozwiazaniem. Ale znow wtedy trzeba wymieniac maszyny bo te od 60km szkoda cigac 80 km. Dlatego takie 60km z napedem bylo by idealem. Myslalem ze wypowie sie ktos kto ma taki naped kilka sezonow, bo jakos nie do konca jestem przekonany do takich przerobek za nie male pieniadze.

60km z napędem było bi ideałem ale c360 ma z tego co wiem 52km w bardzo kiepskim wydaniu z silnikiem do którego nieosiągalne są dobrej jakości części zamienne, no i obraźcie się lub nie ale ten silnik nie jest wytrzymały inwestowanie w ten ciągnik to jak pudrowanie starej babki co z tego że dłożymy napęd jak będziemy robić kapitalny remont co roku i nie są to moje osobiste przemyslenia a konkretne doświadczenia, co z tego napędu od robura jak ramie od skrętu urywa się i jest nie do kupienia prędzej całego robura się kupi niż jakąś część do tego napędu, jestem pewien że ze wszystkimi maszynami od c360 mtz 82 spali mniej paliwa zrobi szybciej i sie nie będzie psuła tak jak c360 z przerabianym napędem zresztą dość się już nasłuchałem farmazonów jak to kupił bym ciągnik tylko szkoda sprzęty od c360 ciągać, osotanio napwet słyszałem kupił bym nowego farmtracka 555 tylko co ja do niego uczepie po mojej c360 ;)

ps jak już was stać na te podwojenie wartości ciągnika tym napędem to montujcie chociaż oponę jodełkę ciągnikową, a nie jakieś ciężarowe opony co to na twardym super przyczepność a w błocie ślizgawka, a potem lament bo ten napęd coś nie taki bo na twardym coś wyje  i przystawka tryby wysypała znam z autopsji

Edytowano przez Wojtek026

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

rację masz ten ciągnik razem z zakupem i częściami kosztował mnie koło 10 tyś. myślisz że tyle nie dostanę za niego? jak bym chciał go sprzedać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    822

Nie dostaniesz. Za "udoskonalenie"  ludzie nie chcą za bardzo płacić, przeróbki nie są traktowane jako ulepszenie tylko jako kombinacja co mnie zresztą wcale nie dziwi i w większości przypadków jest to słuszne.  10 koła może dostaniesz ale inwestycji ci to nie wróci i już w tym momencie zrobiłeś robotę dla kogoś gratis.

Edytowano przez seweryn20
  • Thanks 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaw311    1

A jak wygląda kwestia okresowych przeglądów technicznych w tak kombinowanych c-360 z przednią osią spawaną u Heńka w szopie? Czy w ogóle taki traktor może się legalnie poruszać po drogach publicznych po takiej modernizacji? Co na to ubezpieczalnia w razie jakiegokolwiek zdarzenia drogowego? Napiszcie co o tym sądzicie.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    450
3 godziny temu, gustaw311 napisał:

A jak wygląda kwestia okresowych przeglądów technicznych w tak kombinowanych c-360 z przednią osią spawaną u Heńka w szopie? Czy w ogóle taki traktor może się legalnie poruszać po drogach publicznych po takiej modernizacji? Co na to ubezpieczalnia w razie jakiegokolwiek zdarzenia drogowego? Napiszcie co o tym sądzicie.

To samo co w każdej innej sytuacji przy modernizowaniu ciągnika. Za kolizję czy wypadek weźmie się prokurator albo poszkodowany pozwie Cię do sądu i płyniesz głęboką wodą. Ubezpieczyciel doczepi się do wszystkiego co nie fabryczne i skutecznie Cię obciąży wszelkimi kosztami związanymi ze sprawą a uwierz mi że za byle pierdołę popłyniesz do końca życia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, gustaw311 napisał:

A jak wygląda kwestia okresowych przeglądów technicznych w tak kombinowanych c-360 z przednią osią spawaną u Heńka w szopie? Czy w ogóle taki traktor może się legalnie poruszać po drogach publicznych po takiej modernizacji? Co na to ubezpieczalnia w razie jakiegokolwiek zdarzenia drogowego? Napiszcie co o tym sądzicie.

U mnie sąsiad ma napęd na kołach 16 cali od uaza i nie ma problemów z przeglądem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruktaf    0

Witam Gustaw a ile cenisz za to koło? Problem jest w tym, że ja zrobiłem taki reduktor tylko jest on bardzo głośny zbyt duża różnica w średnicy kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaw311    1
19 minut temu, ruktaf napisał:

Witam Gustaw a ile cenisz za to koło? Problem jest w tym, że ja zrobiłem taki reduktor tylko jest on bardzo głośny zbyt duża różnica w średnicy kół.

w skrzyni też jest takie przełożenie, wałek sprzęgłowy i koło napędzające dolny wałek ma takie przełożenie i nie hałasuje,  głośna praca może być spowodowana brakiem osiowości wałków na których są te zębatki, czy ta obudowa reduktora to samoróbka? była osiowana na jakiejś maszynie do tego przeznaczonej? co do koła to się jeszcze zastanawiam czy mi się nie przyda, tutaj można kupić nowe za 240zł https://www.mirex.pl/pl/p/KOLO-PRZEKAZNIKA-67453002P-ZETOR/24718

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam zamontowany napęd 4x4 w c360 przez gościa co tym się zajmuje. Jak jadę z załączonym napędem przednim po twardym na biegu 4 lub 5 to zaczyna huczeć skrzynia biegów. Po wjechaniu na pole zaorane lub błotniste z załączonym napędem, jadąc obojętnie na jakim biegu 3, 4, 5, gdy koła mają poślizg i każde obraca się z inną prędkością, wtedy to jest cicho. Zastanawiam się, czy tylne opony są przyczyną, bo są już zjechane. Może ktoś wie co jest grane, to proszę o info. Dodam, że ciągnik posiadam od nowości i nigdy nic wcześniej w nim nie przerabiał. Dołączam filmik wykonawcy napędu podczas  testu po montażowego.

 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    72

Rozumiem że piszesz o szybkich biegach? jeśli tak to jest wszystko ok napęd powyzej 12-15km/ha powinno się rozłączać w każdym ciągniku, jeśli na biegach terenowych tak się dzieje to też nie ma co się dziwić w końcu takie przeróbki nigdy dobrze nie dobiorą przełożenia a ta przednia oś nie ma zwolnic więc jakby nie było to wał i inne elementy są tak obciążone że to będzie huczeć

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jechać na łące bez włączonego i z włączonym, jeśli po przejeździe z włączonym będą takie naderwane słady (takie jakbyś się kopał) to przód Ci szybciej ciągnie i wymiana tylnych opon mogła by to zniwelować w jakimś tam stopniu. Zrób kilka testów na różnych biegach jeśli na każdym jest taki sam efekt naderwania trawy to wtedy wymiana opon może to zniwelować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli biegi szybkie, bo na polowych biegach to w ogóle nie można załączać napędu przedniego. Słuszna podpowiedz z tą łąką, by tak spróbować sprawdzić. Pomyślałem sobie, że jak podniosę ciągnik do góry tak by żadne koło nie dotykało podłoża i zmierzę obwód tylnego koła i obwód przedniego obliczę ile obrotów potrzeba na przejechanie 100 m. a w tym czasie ile wyjdzie z obliczeń przodu i porównam oba pomiary. Po podniesieniu ciągnika i włączeniu napędu na biegu szybkim 2 to okazało sie, że każde z kół kręci się z różną prędkością. Tylne koła się nie zgrywały, jedno szybciej troszkę kręciło się od drugiego i z przodem to samo. Tak więc z pomiarów nic nie wyszło. Zastanawiam się, czy nie kupić do c360 opon 420/85R28 tylko, czy obwód nie będzie za duży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, że są sporo zjechane tak? a ile zostało na nich bieżnika , bo nowe mają z 6 cm ok pewnie, to weź  sobie policz ile są zjechane i upuść powietrza z przednich tyle cm ile masz zużyte tylne opony do testu i się przejedz to zobaczysz czy dalej przód szybciej idzie, a co do tych kół co napisałeś to jak ja dzwoniłem do gościa, który robi napędy to mi powiedział, że jak jest przystawka do kół tych oryginalnych czyli 14,9 to nie można zmieniać, bo inaczej nie będzie się zgrywać, ale teraz już nie pamiętam czy przód będzie wolniej, czy szybciej się kręcił. Najlepiej zadzwoń do tego pana od napędu i spytaj się jaka jest różnica :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 pytania, otóż  robię przedni napęd i policzyłem ilość zębów w zwolnicach i wyszło mi, że to duże koło ma 55 zębów czyli małe ma 12 zębów, a most od Uaza ma 8 zębów i 41, koła z tyłu mam obecnie 14.9.r28, a z przodu r15,3 10 i moje pytanie jakie musiało by być koło w przystawce przy tych kołach i jakbym zmienił w przyszłość na opony 16.9r28 to czy trzeba by było coś przerabiać, bo na razie moje tylne oponki spokojnie 2 sezony jeszcze polatają, a chciałbym później je zmienić na te szersze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

przełożenie dobiera się pod konkretny rozmiar opon, więc decyduj się jaki chcesz mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, volvo napisał:

przełożenie dobiera się pod konkretny rozmiar opon, więc decyduj się jaki chcesz mieć.

Wiem o tym, ale się pytam czy byłaby duża różnica, bo jak patrzałem to między tą  14.9 a 16.9  jest różnica w wysokości ok 6cm,  to jakbym miał przystawkę pod opony 14.9 wtedy tył kręcił by się szybciej niz przód prawda, a jakbym zamówił przystawkę pod opony 16.9 to wtedy przód szybciej by się kręcił niż tył prawda? byłaby to duża różnica ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

niezbyt to by się zgrywało, jak chcesz zmienić opony na szersze to załóż 420/70/28, minimalnie niższe od 14.9 przy szerokości 16.9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaw311    1
2 godziny temu, RometOgar200 napisał:

Wiem o tym, ale się pytam czy byłaby duża różnica, bo jak patrzałem to między tą  14.9 a 16.9  jest różnica w wysokości ok 6cm,  to jakbym miał przystawkę pod opony 14.9 wtedy tył kręcił by się szybciej niz przód prawda, a jakbym zamówił przystawkę pod opony 16.9 to wtedy przód szybciej by się kręcił niż tył prawda? byłaby to duża różnica ?

przy zmianie tylnych opon na 16,9 możesz założyć opony z przodu 11,5 R15,3, tylko nie wiem ile te półosie z uaza wytrzymają na takich szerokich oponach, jak chcesz to mogę obliczyć jakie koło by musiało być w przystawce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
    • Przez włodek
      Witajcie,
      Czeka mnie na wiosnę wymiana ramion podnośnika. Moje pracują od nowości i kule są już tak wyrobione że mają prawie 1cm luzu na maszynie. I teraz zastanawiam się co to zrobić, iść w ramiona z hakami czy zakładać standardowe. Podpowiecie? Faktycznie z tymi hakami jest wygodna? Jak rozmawiam z właścicielami nowych ciągników to opinie są różne. Jedni chwalą, drudzy mówią że bez przerwy się zacinają. Różnica w cenie jak wiadomo spora. Haki niemal dwukrotnie droższe. Dopłacać czy brać normalne ramiona? Ja osobiście mimo iż moje mają ogromny luz, to mam czasem problem z wypięciem czy podpięciem maszyny. Zwłaszcza takiej która ma szeroko rozstawione zapięcia. Trzeba się mocno namęczyć. 
    • Przez włodek
      Witajcie,
      Widzę po galeriach że są osoby które już w C360 podobne modyfikacje robiły. W związku z tym, że teraz ten ciągnik będzie wykorzystywany do lekkich prac, głównie przydomowych, gdzie operowanie sprzęgłem będzie bardzo częste, zastanawiam się nad montażem wysprzęglika. Nie mogę natomiast znaleźć informacji na temat sposobu jego montażu. Czy to jest na tyle proste jak widać na zdjęciach tj wstawienie zamiast cięgła łączącego pedał z dźwignią sprzęgła, wysprzęglika i zasilenie go płynem? Czy może jest gdzieś jakiś ukryty haczyk. I jeszcze jedna rzecz. Bo widzę że jedni mają zamontowaną dodatkowo sprężynę, inni jej nie mają. Jaki jest jej cel? Sprzęgło samo nie chce odbijać? 
    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj