sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

tomi382    99

wlosi montowali swe napedy do ursusa

 

Czyli potwierdzasz że ursus nie wyjeżdzał z hali z przednią osią w Polsce chyba ze montowali ursusa we Włoszech i tamci wklejali swoje napędy wg Twojego postu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
braciszek    6

DO TOMI382 , Do wloch szly 60siatki bez przodu , wlosi dodawali swe napedy i na tym sie to konczy , z URSUSA w WAWIE nie wyszla ani jedna 60siatka z przodem ,

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

@braciszek dlatego nie pisz że były oryginalne c-360 z napędem. Oryginał jest jak wychodzi z fabryki! Z ksiązką serwisową tzn katalogiem części w którym jest przednia oś napędzana z każdym detalem opisanym, ponumerowanym który jest w niej uwzględniony i do kupienia w kazdej AGROMIE na podstawie katalogu.

Cały temat zawiera masę bezwartościowych sprzeczek na temat produkcji c360 z napędem a wystarczyło jasno napisać że nie było oryginałów tylko włosi dokładali swoje jak gosć w Polsce - miejscowość Ryki ( chyba )

Włosi mieli swoje osie "xxxxx"

Nasi w Rykach mają osie " robur " "uaz" itp

i w ten sposób to rozumie!!!

Dziękuję i pozdrawiam :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
braciszek    6

wiec pokaz mi prosze ze to napisalem , napisalem ze wlosi montowali swe napedy-przednie osie z fiata 550

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

witam! potrzebuje namiary na jakiegos rzemieslnika ktory wykonuje kompletne przednie osie napedowe do 360 bo zamierzam załozyc cos takiego,jak cos to pisac na mail;tomekb227@interia.pl badz gg;3156082,niech to bedzie nr tel do zakladu badz stronka internetowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianjarek    0

koledzy właśnie zamontowałem przedni napęd od zetorka 6748 do c 360 całość orginał przystawke zdystansowałem 10mm tryb 51 zębów ogumienie 8,3x24 przód 14,9x28 tył iprzód nie zgrywa z tyłem tz tył pcha przód gdzie jest błąd doradci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bloto92    0

Chciałbym opinię o przystawkach produkowanych w Rykach.Moja chałasuje i wydaje mi się ,że traktor stracił trochę mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antoni    0

kolego bocianjarek

przy założeniu że most od zetora ma przełożenie na mechanizmie różnicowym i zwolnicach 5.4 do 1 spróbui przednie koła o wysokości ok 85 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

koledzy właśnie zamontowałem przedni napęd od zetorka 6748 do c 360 całość orginał przystawke zdystansowałem 10mm tryb 51 zębów ogumienie 8,3x24 przód 14,9x28 tył iprzód nie zgrywa z tyłem tz tył pcha przód gdzie jest błąd doradci

wg oryginału u mnie ( 5748 ) to powinno byc z tyłu 16.9 r28 a przód 9.5 r24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianjarek    0

kolego antoni wtej chwili są 95 wysokości 8.3 /24 nowe to około 100 wysokości a jak te przełorzenia obliczyc pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

mam pytanie koledzy odnosnie podanych przeze mnie tych dwóch mostów z aukcji http://moto.allegro.pl/przedni-most-star-244-czesci-i2256058120.html , i drugi http://moto.allegro.pl/most-napedowy-star-660-przedni-przod-wancar-i2219219754.html , który z nich będzie miał większy skręt , i który będzie miał tą środkową część w której jest mechanizm różnicowy , mniejszą tzn większy prześwit? ?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

STAR 244

Średnica zawracania: 15,5m

***********************************

STAR 660

Średnica zawracania: 22,16 m

 

WG danych technicznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W starze 660 promień zawracania będzie większy i mniejszy skręt zwrotnicy. Te dane nie oddają prawdy bo 244 jest krótszy i ma jedną oś z tyłu, bardziej pasowałyby średnica od modelu 266, która wynosi 16,9m. Most od stara 244/266 o wiele łatwiej zwęzić.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Bardzo podobnie.

266-33cm

660-32,5.

Gdzie indziej są podawane rzędu 290-295. Model 244 miał inne opony(węższe) wiec prześwit też może być inny. Był jeszcze star 66(wcześniejszy model stara 660), który miał chyba inną konstrukcję przegubów i był na innym ogumieniu(18-to calowe), co też da inny prześwit.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

hałasować będzie bo metal trze o metal a spadku mocy nie zaobserwowałem, wręcz czuć szarpnięcie po załączeniu napędu w trakcie jazdy z maszyną i już na kilku mokrych odcinkach nie musiałem podnosić maszyny żeby ulżyć ciągnikowi, poszedł wolniej ale przejechał bez zatrzymywania się. no i poprzeczniaki teraz to żaden problem maszyna zapuszczona na maxa i jadę.ja jestem zadowolony.co do spalania wychodzi około 7-8 l/h w kultywatorze 2.20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bloto92    0

pytanie do Dominika 1007.Moja przystawka zaczęła się rozsszczelniac.Jest cała w oleju, czy masz podobny problem?Jeśli chodzi o moc to ciągnik jest słabszy na czwartym i piątym biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

On tam nie jest słabszy tylko mniej mocy idzie na grunt. Dodatkowe mechanizmy stawiają opór, trzeba nimi obrócic a na to znów idą konie tak samo jak na alternator czy pompe od hydrauliki. Normalne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

pytanie do Dominika 1007.Moja przystawka zaczęła się rozsszczelniac.Jest cała w oleju, czy masz podobny problem?Jeśli chodzi o moc to ciągnik jest słabszy na czwartym i piątym biegu.

 

zauważyłem wyciek ale mały ale nie z przystawki tylko z łączenia miedzy przystawką a ciągnikiem pewnie uszczelka,na razie nie ruszam tylko sprawdzam systematycznie poziom oleju jeżeli ubywa to bardzo wolno bo nie zaobserwowałem na wskaźniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Korpi    0

Witam,

Przeszukałem forum może trochę po łebkach, bo jest tego dość dużo, ale nie znalazłem obliczeń co do napędu do c-360, dlatego postanowiłem się tym zająć. Sęk tkwi w tym że po moich obliczeniach wyszło że koło w przystawce powinno mieć 60 zębów, a nie jak pisali inni forumowicze 49-51. I właśnie nie wiem czy popełniłem gdzieś błąd. Dlatego jakby ktoś zajmował się kiedyś tymi obliczeniami proszę o odpowiedź.

 

Mam jeszcze takie pytanie czy ma ktoś dostęp do w miarę tanich przednich mostów do robura z małopolski lub śląska?

Proszę o odpowiedź na priv,gg: 8124836. Z góry dzięki.

Edytowano przez Korpi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

wie ktoś jakie opony (chodzi mi o rozmiar) są najbardziej zbliżone wysokością do 960 mm? 11,2-20 od mtz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj