sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

jarecek92    3

Patrol ma sworznie na łożyskach stożkowych to jest plus, ale dowalając  ciężar na przednią oś to sprzegiełka się lubią sypać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

a no to też słabo muszę zabrać się za to i zobaczyć dokładnie jaki mi wyjdzie prześwit na moście starowskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Prześwit na moście staroskim jest bardzo zbliżony do tego z robura, były kiedyś w tym temacie podawane wymiary najniższego punktu w moście robur i star,

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Czy jak się założy wspomaganie do c360 to ciężko się kręci kierownicą? Potrzebne jest wspomaganie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

mam zamiar do swojego c 355 dołożyć napęd przedni oraz tura 3 sekcyjnego i powiedzcie mi proszę o odpowiedzi jaki by był najlepszy do tego most ( orbitol będzie założony ) ale boje się o wytrzymałość tego mostu i proszę o opinie tego użytkownika  https://www.olx.pl/oferta/przedni-naped-c-360-4x4-orginal-CID757-IDhWRwz.html#1a9f2bef19


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

Aukcja tyczy mostu uaza, więc cudów się spodziewasz? Te mosty luzem na palecie są robura, ale napewno w tej cenie takiego zestawu nie sprzeda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8518

Czy jak się założy wspomaganie do c360 to ciężko się kręci kierownicą? Potrzebne jest wspomaganie?

 

wytrzeżwiej chłopie .... ;[ :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

mi nie chodzi o cene generalnie o wytrzymałość żeby co roku nie trzeba było remontu co roku robić bo z turem robi


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

A co widzisz dziwnego w moim poście? Zapytałem się czy jeśli założy się przedni napęd do c360 to czy potrzebne jest wspomaganie? Chodzi mi o to czy lekko się kręci (już bardziej prościej Ci tego wytłumaczyć nie umiem). Pytam się, ponieważ chciałbym wykorzystywać c360 do ładowania bel i zastanawiam się czy lepiej zamontować szersze felgi i opony od ostrówka + wspomaganie czy lepiej kupić przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Czy jak się założy wspomaganie do c360 to ciężko się kręci kierownicą? Potrzebne jest wspomaganie?

 

Nie wiesz co piszesz :D Dlatego jeszcze raz, z podkreśleniem:

 

Czy jak się założy wspomaganie do c360 to ciężko się kręci kierownicą? Potrzebne jest wspomaganie?

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Przepraszam. Mieliście racje  - pomyliłem się (byłem trzeźwy).  Ale wracając do pytania, czy ktoś mi jest w stanie na nie odpowiedzieć? Czy jak się założy przedni napęd to czy się ciężko kręci kierownicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Ciężko dla 5 latka czy dla człowieka wysportowanego? Ciężej niż oryginalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

kolego ja mam wspomaganie a ciągnik jest bez napędu i kręci się sporo lżej i pomaga bardzo dużo a zwłaszcza przy cofaniu z przyczepą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

Idiotyczne pytanie, jak nie masz wspomagania to idź sobie do sąsiada lub kogo kogokolwiek co ma wspomaganie w ciągniku nieważne w jakim i se sprawdź, dobrze dobrane pojemności orbitrolu i pompy zapewniają kręcenie 1 palcem, nawet  pod obciążeniem przedniej osi.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

jarecek92 idiotyczna to jest Twoja odpowiedź. Nie pytałem czy lepiej się kręci ze wspomaganiem (co jest oczywiste). Ale czy dużo ciężej z przednim napędem? Chodziło mi w co lepiej zainwestować do tura: 1. wariant sam przedni napęd; 2.  szersze koła od ostrówka i wspomaganie. Cenowo pomiędzy dwoma wariantami wychodzi podobnie a zainstalowanie przedniego napędu oraz wspomagania to już nie mały wydatek, stąd moje pytanie.

Słyszałem opinie, że z przednim napędem skręcanie jest nawet łatwiejsze ponieważ jest jakoś lepiej ułożyskowany niż w oryginale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

Jakbyś od razu napisał "NIE UWZGLĘDNIAJĄC WSPOMAGANIA" to czytelniej by się odbierało Twoje posty. Druga sprawa o jakim turze mówimy, o bobku z blachy 3mm na linkę, czy w pełni wyposażonego tura do obciążeń nominalnych powyżej 800kg.  Druga sprawa gdzie to ma pracować, przy wybieraniu obornika ze spadkami czy w pełni płaska podłoga... Teraz przy dostępnych częściach w sieci wspomaganie hydrauliczne można zrobić za 400-500zł. 

Co do odpowiedzi tak jest łatwiej bo to dlatego że: 

- w 60 na osi masz przesadzony kąt pochylenia zwrotnicy, dlatego przy skrajnych położeniach ciężej się kręci. 

- jest łatwiej do puki nie wpadnie w koleinę. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

I bieżnik opony choinki nie wbije się w błoto. Czyli jedynie na asfalcie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Tur najprostszy na linkę. Ładowałbym bele sianokiszonki na przyczepę. Łąki grząskie - torfowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrseN    0

Witam, mam zamiar założenia przedniego napędu, lecz nie wiem jakie są jego wymiary i od czego będzie pasował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To przeczytaj sobie ten temat od początku są w nim wszystkie możliwe informacje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj