sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

seweryn20    825

Dla tego jest przyjęta tolerancja 1-5% Nawet jeśli niewiele ja przekroczysz nic strasznego się nie stanie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Idealnych parametrów nie da się osiągnąć ze względu na zmienne warunki pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bango    0

Witam,

Poszukuję wykonawcy przystawki do c 355 do mostu od gaza 63

Edytowano przez Bango

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Kolego Bango. musisz podać więcej danych. wymiary opon przełożenie zwolnic, przełożenie mostu 63. wtedy może kogoś zainteresujesz. Jest taki Pan z limanowej(okolic) który wykonuje przystawki.Na aukcjach ma fotki c360 z maska niebieską.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowcamlody    53

Już sam nie wiem jaki by most zamontować, bo chcę żeby to było na kołach r18 ( w sam raz do c-360), praca głównie na użytkach zielonych ale bieżnik rolniczy, u mnie teren górzysty to c-360 by była bardziej wykorzystana. No i z tego co widziałem to są 3 typy mostów:

1- most uaz, land rover koła r16 (według mnie taki pasuje idealnie do c-330 ale do większego brata za mały)

2- most star, ził (pancerny, ale prześwit mały i skręt)

3- robur, w sumie odpowiedni ale koła r20 są według mnie za duże.

Na c-360 może zamontuję tura albo jakiś tuz więc żeby to się nie rozleciało od razu. Pasuje żeby prześwit jakiś był bo praca c-360 u mnie to koszenie itd, czyli prace przy trawie, + wywóz obornika a jak będzie miała tura to załadunek z pryzmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

to szukaj mostu od robura lub od stara prześwit mały u stara ale za czym się zagrzebiesz to jakoś tam przodek pomorze nie myśl nawet o tych pierwszych bo jeszcze jak chcesz mieć tura to już porażka a jeszcze jest most honkera też wytrzymały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bango    0

Kolego Bango. musisz podać więcej danych. wymiary opon przełożenie zwolnic, przełożenie mostu 63. wtedy może kogoś zainteresujesz. Jest taki Pan z limanowej(okolic) który wykonuje przystawki.Na aukcjach ma fotki c360 z maska niebieską.

 

Witam,

Opony to 14,9-28 radialne Stomilu jeszcze, przełożenie zwolnic to jest wolniejsze czyli 55 z na dużym kole. Przełożenie mostu Gaza 63 to 7,6. Felgi mam 18tki.

Odnośnie tego Pana co robi przystawki to kilkukrotnie dzwoniłem do niego i prosiłem o obliczenia jakie opony powinienem nabyć, niestety z drugiej strony nie było chęci współpracy i nie uzyskałem potrzebnych dla mnie informacji.

 

Pozdrawiam

Bango

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

zakładając średnicę opon z tyłu ze masz 127 i przód np takie jak u mnie BKT 12.5/80-18 to przystawka 41 zębów (zwolnice -półoś 12i koło zębate 55z c4011). a jeśli założysz opony 1200-18 od star66 gaz itp 106cm to przystawka 46 zębów. na 74 str są wzory i tam mozesz jeszcze sam pokombinować z innymi oponami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

jakbym mógł dorzucić swoje 5 groszy, to rozwiązanie z MTZa (z jednokierunkowym) moim zdaniem jest bardzo dobre, bo jeśli przód idzie cały czas szybciej, to po 1 hamuje nam tył, a po 2 w momencie zaślizgania się tylnych kół, przednie są już w poślizgu; wprawdzie nie mam doświadczenia na takim, ale z teorii wydaje się to być idealnym rozwiązaniem do lekkich ciągników, i dla poczciwej 60 także, zastanawiam sie tylko z czego można by takowe wykorzystać żeby można go było również blokować, bo z mtz bedzie chyba problematycznie to wcisnąć przed przystawke...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    1

Witam!

 

CZy ktoś kupił napęd od tego pana traktor_4x4 ?

Jak się sprawuje?

A może jest ktoś może z dolnośląskiego ,lubuskiego lub wielkoposkiego kto ma taki napęd lub chce sprzedać?

pozdrawiam!

MAVERICK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
650elx    4
Napisano (edytowany)

Witam.

przeszukałem całe forum ale nic ciekawego nie znalazłem.

Jak taki napęd będzie się przedstawiał w zetorze 7211,koła tylne to 16.9 r28 most planuje założyć od gaza 66 na orginalnych kołach 1200x18 o przełożeniu 6,83.

w takiej konfikuracji jaki powinien być tryb w przystawce.Oraz jakie przełożenie ma tylni most,i ile zębów ma koło stałego zazębienia w takim zetorze 7211

Przepraszam że post nie w tym dziale ale nie mogłem znaleźć nic sensownego

Edytowano przez 650elx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sfera    0

Witam wszystkich mam mały problem z obliczeniem przekładni napędu napędu na trzech trybach koła tył 132cm przód 96cm most landrower przełożenie 3,54 traktor c4011 przełożenie mostu18.66 jakie zębatki zastosować w przekładni. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

650elex @

 

tu kolega ma w zetorze założony napęd od star 660. Koła jak widać ma z tyłu 30" chyba lub większe. Jak widać na zdjęciu skośne zęby w skrzyni biegów a u c360 ida proste zęby. Jedne zetory miały proste a inne skośne.

Swoją drogą lepiej posprawdzaj sobie co masz w tym zetorze żeby nie było przykrych niespodzianek. nikt Ci nie powie ile dokładnie masz zębów na którym kole dopóki doputy sam nie policzysz. Jak będziesz miał dane :

*koło zwolnicy

*półosie

*zazębnik

*koło talerzowe

*oraz koło dajace napęd przystawce w c360 jest to 38z

Będąc na Twoim miejscu posprawdzał bym to.

dyfer sprawdzisz jak wyjmiesz pompę podnośnika

zwolnice jak miskę zwolnicy odkręcisz. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Strefa@

 

 

Wychodzi że w przystawce powinieneś miec 86 zębów i wtedy byś miał wyprzedzenie w przedziale od 1%-5% Pod warunkiem że dane które podałeś są naprawdę takie. Srednice kół się powinno mierzyć jadąc w lini prostej na powierzchni płaskiej kilka obrotów kół, potem mierzymy przejechaną odległość, dzielimy przez ilość obrotów koła i wyliczamy mając dokładny obwód średnicę koła(To tak na marginesie) . Obawiam się że na 3 trybach tego nie wykonasz ;)chyba że zmieścisz tryb 86z w przystawce o średnicy 35cm. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330
Napisano (edytowany)

Sprytnie ktoś kombinuje Ciekawe przy pozwolił by zajrzeć do środka przed kupnem. Po nr katalogowych części doszedł by co to za ustrojstwo. Wychodzę z założenia że ZM Ursus testując 4x4 w 83r wypuściło by ciągnik prototypowy z tym napędem jednak żaden taki prototyp nie powstał.

 

Sorry że post pod postem, dawniej autoamtycznie edytowało

Edytowano przez sylwek23111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi wychodzi koło 88,310 zębów,plus 3 procent wyprzedzenia co daje tryb o 90,959 zęba i przełożeniu 3,954, a przystawka z kołami 44z 15z 31 zębów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Martwy    0

Panowie, czy przytrafiło wam się, żeby ścieło zęby na małym kółku w przystawce od Pana z Ryk? Lub inne usterki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330
Napisano (edytowany)

coś źle prawisz kolego annaklapoc1975@ albo ja już się pogubiłem ;) .

wg wzorów 86z. jaaak dasz nawet 88.31zębatkę i dodasz plus więcej zębów o 3% to nie bedziesz miał wyprzedzenia lecz zwolnisz przedni napęd. a tył Cię bedzie pchał...

 

Czy kolega robi przystawki czy tylko opisał swoje widzi mi się osnośnie tych 3 trybów 44z 15z i 31z. Wydaje mi sie że jest to błędne i wg mnie i mojej skromnej wiedzy odnośnie przełozen wychodzi iz przystawka miała by 31z.

prosty przykład koło w skrzyni (38z) zastąpimy kołem 40z i w przystawce damy koło 80z.20z.40z

koło w skrzyni zrobi obrót koło 80z zrobi pół obrotu koło 20z zrobi 2 obroty a koło 40 wykona jeden obrót czyli koło 80 i 20 z nie biorą udziału w zmianie przełożenia lecz są kołami pośrednimi tylko tak samo jak podane przez Ciebie koła 44z 15z a koło 31 z jest kołem które dopiero zmienia przełożenie.

 

 

Proszę o wyjaśnienie mi tego bo chyba złą ścieżka zmierzam. Wytłumacz jak chłop chłopu. Pozdrawiam !

Edytowano przez sylwek23111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sfera    0

Most kupilem z ogloszenia za 500 stowek kola 10.00/18 za 300 stowki zostala

do zrobienia przystawka jutro

 

usiade na laptopika to opisze co zmodzilem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sylwek do przekładni dodajesz procent wyprzedzenia a do kół odejmujesz. Koła przednie dla trybu 91 zębów powinny mieć 99 cm i zero wyprzedzenia.99 -3%=96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

annaklapoc1975 zastanów się co piszesz. dla zębatki np 50zębów dajesz na przód opony 100cm i tył jest zgrany z przodem idealnie czyli po kilometrze przejechanym tył zrobi mniej obrotów a przód więcej( podstawowe rzeczy) i teraz chcemy żeby przód nam szedł szybciej. więc zwiększamy wysokość koła przedniego, wydłuży sie jego obwód a koło pokona wtedy większą drogę niż tylnie. Więc jak Ty mówisz że 99cm jest zerowe wyprzedzenie przodu to po odjeciu tych 3cm na 96cm Ty wtedy zwolnisz przód.

Przednie napędy robi się z wyprzedzeniem a nie opóźnieniem. Druga sprawa to obliczenia. Jakim cudem Ci wychodzi 91z ;)

wysokość koła przedniego w cm jest równa=(ilość zębów przystawki 86 x przełożenie przednie 3.54 x wysokość koła tylnego132 x stała 1.65) dzielone przez : (tylnie przełożeniec4011-18.686 x koło napędzające przystawkę -38z )

 

koło przednie w cm=(86 x 3.54 x 132 x 1.65)/(18.686 x 38)

koło przednie w cm=66307.032/710.068

koło przednie =93.3812423599cm

i wyprzedzenie jest =0% więc by wyprzedzić trzeba z 93.38cm wyciągnąć 3 % i dodać.

 

Trzecia sprawa to nie wytłumaczyłeś co chcesz tymi trzema kołami w przystawce osiągnąć 44 15 i 31? skąd Ci sie to bierze. Jeżeli nie mam racji bardzo proszę o argumenty obalające moje wnioski i obliczenia... Pozdrawiam

 

kolego sfera, dobrze sobie oblicz przystawkę ;) pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj