sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

janekkzg    1

kolega zorzyk ma racje a jesli kreciles tylko jednym kolem to wszystko jest tak jak trzeba JESLI PODNIOSLES TYLKO JEDNO KOLO A DRUGIE STALO TO POPROSTU ZADZIALAL ZECHANIZM ROZNICOWY jesli jedno z koł stoi to drugie kreci sie dwa razy szybciej podnies cała os obracaj wałem i sprawdz ile razyy trzeba obrócic wałem aby oba kola obrocily sie o jeden obrot jesli przełozenie tego mostu byloby rowne 4,5 to przod krecilby sie za szybko most z robura ma przełozenie wyzsze bo ponad 5 i chyba nizsze kola a ludzie i tak do przystawki montuja kolo zebate z okolo sześćdziesiecioma zebami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

No to niezle wpakował sie z tym napedem :wacko: Nic tylko współczuc ,a panowie handlarze dalej beda twierdzic ze naped zetora pasuje idealnie do c360 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

trzeba poszukac reduktora z zetora z drugiej reki no i wystarczy go zalozyc dodam tylko ze wtedy kola osi przedniej powinny miec okolo metra srednicy, skoro juz tyle zainwestował to chyba nie ma wyjscia nowy reduktor kosztuje 1500 wiec uzywany bedzie sporo tanszy szkoda ze ci panowie od razu nie informuja ze dobrze jest przelozyc reduktor i niech go sprzedadza razem z tym napedem...wszystko niech kosztuje odrobine drozej ale bedzie uczciwie...tylko ze jakby ktos mial swiadomosc tego ze to tyle pracy to chyba malo kto by sie zdecydował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Pewnie tak ,swego czasu miałem okazje kupic naped ciezki od 7045-7245 za 7tys był ale spozniłem sie ,w sumie moze i nawet lepiej bo wtedy tez byłoby ciekawiej.(nie wiem jakie przelozenie wychodzi na moscie zetora takiego na zwolnicach planetarnych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

oj tego tez niestety nie wiem trzeba rozebrac i policzyc, sa tez mosty Carraro ale one musza miec odpowiednia przystawke z dwoma kolami zebatymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Kilka osob ma na moscie uaza i nie krzywduja sobie za bardzo na niego .Co do ceny konkretnie tej aukcji nie wypowiadam sie . :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

widzicie wedlug mnie to czy most wytrzyma czy nie decydyje obciązenie na jaki dany ciagnik jest narazony a to wynika przede wszystkim z rodzaju i charakteru obciazen na jakie jest narazony...czasem jest tak ze nie wykorzystamny w pełni zalozonych przez konstruktora obciazen jakie moze wytrzymac dana maszyna wtedy ciagnik pracuje długo i nic sie nie dzieje ale to kosztuje niestety wszyscy tna koszty wiec jesli konstruktor jest nadmiernym optymista a ktos wykorzystac chce pelna sile uciagu dodatkowo zwiekszajac przyczepność poprzez dodatkowe dociazenie ciagnika to cały ten eksperyment moze skonczyc sie ddegradacyjnym zuzyciem nawet i nowej maszyny...wszystko zalezy do czego chcemy uzyc dany ciagnik i w jakich warunkach...

zna moze ktos grubosc podkladki dystansowej jaka nalezy zastosowac gdy przystawka z zetora ma 51 zebow prosze o sprawdzona informacje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

koszty kosztami ale pamietajmy ze kazdy liczyc potrafi ,a zetory oryginalne 4x4 trafiaja sie ,wiec jest w czym przebierac ,tak wiec kazdy moze sobie smiało podliczyc czy jest sens pakowac w jego przypadku dodatkowe $ czy dac sobie spokoj i od razu uderzac w zetora badz inna marke

Janek z tego co pamietam to 10mm przy 49z a 12mm przy 51 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

czasem mi sie wydaje ze spora część osób poprostu ma sentyment do swojej 60-tki i pakuje w jej modyfikacje często zakonczoną róznym skutkiem kupę czasu i pieniedzy...myśle ze to dobrze ze ktoś robi to co lubi i jego sprawa w jaki sposób wydaje swoje pieniądze i jak spedza wolny czas! mi się tylko nie podoba to że na rynku pojawiły się osoby które kierując się chęcią zysku pragną wykorzystać niewiedzę różnych osób i wcisnąć im towar zakupiony okazyjnie ale nikomu niezabardzo przydatny...wszystko byłoby w porządku jakby te osoby udzielały pisemnej gwarancji na określony okres czasu na swóje napędy, nie wiem czy tak jest ale w przypadku mojego znajomego tak nie było...

jeśli ktoś z tego żyje nic w tym złego ale osoba ta powinna udzielać kompetentnych informacji i w przypadku wątpliwości zwiąazanych z niezgodnością kinematyczna (zetor robur i inne)czy tez wytrzymałością mostu tak jak w przypadku uaza to chyba dobrze by było jakby ktoś w logiczny sposób określił jaka jest róznica predkości i z czego ona wynika niestety bardzo cięzko uzyskac nawet informacje jakie jest przełozenie sprzedawanego mostu wchodzącego w skład zestawu. Dobrze by było aby sprzedawca określił też przewidziane maksymalne obciązenie jakie dany most może przenieść...wtedy kupujcy mając swiadomość charakteru obciązen jakim zostanie poddany dany ciągnik w jego gospodarstwie może podjąc decyzję czy warto inwestować w 60-tke czy moze lepiej zmienic ciągnik na inny...

wszystkie nieporozumienia i spory biorą się z niewiedzy a każdy z tych napędów oceni historia i nawet jeśli uda się znaleźć zupełnego laika i wcisnąć mu bubel to on z czasem i tak sie pokapuje ze został nabity w butelkę-czy warto tracić dobre imie dla paru złotych?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

W pełni z toba sie zgadzam ,(z tego co wiem to w przypadku max 2tygodni mozna i towar uzywany zwrocic i bez podawania przyczyny sprzedawca powinien go odebrac i oddac kase) przy wiekszych kwotach jak najbardziej powinna byc jakas umowa czy inny kwit (tym bardziej jesli panowie maja zarejestr dzialanosc) aby miec czym sie okazac .

Oczywiscie góruje tu niewiedza kupujacych a sprzedawca jest to na reke,wiec oni raczej nie pofatyguja sie i nie zrobia tego z własnej woli (oczywiscie nie wszyscy ,bo sa i uczciwi,sam nie raz o tym przekonałem sie kupujac silniki od ciagników za ok 4-5tys otrzymywałem kwitek ,by w razie chociazby transportu miec czym sie okazac(ze towar kupiłem a nie ukradłem )) ale to tak na na marginesie. B)

 

Najgorsze jest to ze niektórzy ludzie nie chca innym pomoc .(znów nie mówie tu o wszystkich ale o wiekszosci ,moze to polska mentalnosc,nie wiem juz sam) :D

W sumie mam wrazenie ze na tym forum chyba panowie handlarze pisza.(co szkodziło by mi jako kupujacemu podzielic sie wiedza chyba ze dostal jakis rabacic za trzymanie

jezyka za zebami hehe ,) pozdrowka dla wszystkich :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

widzisz mi to się wydaje ze jesli ktos tym handluje to nie powie ci co i jak bo wtedy bedziesz mogl sobie sam wszystko zrobic i straci klienta wiec nie zarobi...ale teraz takie czasy jeśli ktoś czegoś nie wie to można na tym zarobić...

potrzebuje wiedzieć czy zna ktoś jakiś zakład który dorobi koło zębate do przystawki ale z 45 zębami za rozsądną kwotę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też sie zgadzam z janekkzg :) bo tak własnie jest ludzie sie przywiązują do swojego sprzętu :) i w więkrzosci przypadków nikogo niobchodzi to ze np zakłądajac 4x4 mozna kupic inny ciągnik :) to własnie jest sentyment :) tak samo mam ja spędzam duzo czasu przy modyfikowaniu swojej 40 :) i ja to lubie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Ja do tych ludzi raczej nie zaliczam sie ,no moze po czesci :D

Wracajac do tematu jest most od zetora 55xx-57xx za ok 1,5tys tylko bez połosi ,pytanie gdzie tu dostac poloski do tego mostu i wg czy jest sens

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

dzięki temu że istnieją własnie tacy fanatycy motoryzacji w polsce myśl technczna choć trochę pochowana w przydomowych garażach to nadal żyje...jakby politycy wykazali się podobna pomysłowością to Polska mogłaby być krainą mlekiem i miodem płynącą:)niestety większość z nich kombinuje jak w pozornie legalny sposób wyprowadzić pieniadze z budzetu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Nic nie poradzimy na to, polska motoryzacja rozłozona jest na łopatki ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

niestety to nie tylko motoryzacja...cały gospodarka leży,a jesli istnieje jeszcze jakis panstwowy zaklad ktory dobrze prosperuje to politycy robią wszystko by doprowadzic go do upadłości i sprzedać za bezcen...tak naprawde to nam nie trzeba Hitlera nam dać władze i sami się wykończymy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

Opis tej aukcji to kumulacja bzdur.... No i cena tak naprawdę nie jest tak atrakcyjna jakby wydawało się na pierwszy rzut oka - wyjściowo 4500 zł + 700 zł za felgi (w opisie po 350 za szt.) + 700 za opony (7.5-18 rolnicze tyle kosztują) + 500 za przesyłkę to daje razem 6400 zł za napęd nieco tylko trwalszy od uaza (bo taka jest prawda).

Edytowano przez Ruslan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zarielo520    2

U mnie jedynym problemem bylo poprowadzenie walu napedowego, a to z tego powodu ze mam go laczonego pod rama tura ( mam tam wspornik walu z lozyskiem ), a reszta pasowala bez najmniejszego problemu. Przedni most pasowal idealnie pod moj wspornik i przystawka tak samo tylko pomiedzy blokiem a przystawka sam dorabialem uszczelke + specjalny silikon do korpusow dla wiekszej pwenosci. Z przeswitem hmmn stal sie mniejszy wynosi pod przystawko 36 cm u mnie. Zdjecia w mojej galeri dzisiaj po poludniu Pozdrawiam :)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj