sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

uglibugli    75

Mam kilka pytań do panów @Ruslan i @traktor_4x4 widzę ze obydwoje macie jakieś zyski z produkcji napędów do 60-tki ale mniejsza o to bo jeżeli tak się znacie to chciałbym otrzymać odpowiedz na pytania:

1.Jaki promień skrętu będę miał na poszczególnych mostach (mam tu na myśli głównie UAZ, ROBUR, i ZIŁ bo o stara to nawet wolę nie pytać)

2.Jeżeli zakładamy most od Ziła to czy jest on od modelu 131 i czy były tam jakieś wersje przełożeń czy wszystkie są takie same ?

3.Jaki most polecacie do intensywnego użytkowania z ładowaczem do którego mam łyżkę w którą nabieram około 500 kg

4.Jeżeli zdecydowałbym się na most od Ziła 131 i założył do niego koła od mtz (chyba 11,2-20 ale na pewno wiecie jaki tam jest dokładnie rozmiar) to jaką przystawkę powinienem zastosować czy na jedno koło czy na 3 koła i jeżeli na jedno to ile powinno mieć zębów bo modułu zęba to na pewno nie mogę zmienić wszystko dotyczy ursusa c-360 (nie 55 ani 40-ski) na oryginalnym ogumieniu

5.Jeżeli chciałbym kupić taką przystawkę to za ile byście ją wycenili ?

 

Mam nadzieję ze odpowiecie mi na te pytania i nie wprowadzicie mnie w błąd ;) z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

Jak pisałem wcześniej nie produkuję napędów. Poszukaj sobie na youtube filmiku z napędem od ziła. W opisie jest nr telefonu do producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Z tego co widac na aukcji z napedem od ziła (tym za 8tys) most jest sporo zwezony i wyglada mi on od modelu 157 a nie 131 .(131 gabarytowo wychodzi jak od stara )

 

 

A jeszcze bym zapomiał napisac .mianowicie alternatywa od robura bedzie most od Gaza 63 . jest on dosc wolny bo przełozenie z tego co pamietam to 7,60 i seryjne ciapcie 10.00-18 wiec mozliwie ze przystawka podejdzie na jednym trybku.

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

Jak pisałem wcześniej nie produkuję napędów. Poszukaj sobie na youtube filmiku z napędem od ziła. W opisie jest nr telefonu do producenta.

No to w takim razie @traktor_4x4 może mi pomoże bo pan z youtuba to jedyne co mi powie szykuj 8 tysia i dopiero dzwoń

 

Z tego co widac na aukcji z napedem od ziła (tym za 8tys) most jest sporo zwezony i wyglada mi on od modelu 157 a nie 131 .(131 gabarytowo wychodzi jak od stara )

 

 

A jeszcze bym zapomiał napisac .mianowicie alternatywa od robura bedzie most od Gaza 63 . jest on dosc wolny bo przełozenie z tego co pamietam to 7,60 i seryjne ciapcie 10.00-18 wiec mozliwie ze przystawka podejdzie na jednym trybku.

Tylko ciekawe skąd znaleźć most od gaza 63 od 66 no to może jeszcze by się udało i jeżeli miałby on przełorzenie 7,60 (skąd bierzesz informacje o przełorzeniach) tak jak piszesz to korzystajac ze wzoru to powinien on całkiem dobrze się zgrać do c-360 na przystawce zetora na 51 zębów

Edytowano przez uglibugli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

Kurde no ale przełożenia z gaza 66 nie mogę nigdzie znaleźć a byłoby to pomocne bo jak się rzucą na mosty od gaza to nigdzie nie będzie można kupić a jeżeli ten wzór nie kłamie to ten most pasował by idealnie ;P no jeszcze kwestia jaki na nim wyjdzie promień skrętu no ale mam nadzieję ze nie wyjdzie najgorzej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

most gaza 66 troche za masywny do 60tki wazy cos kolo 350kg przełozenie 6,83 ,od gaza67 bedzie za delikatny (gabarytowo jak uaza )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

gabarytowo to tu ma co patrzeć tylko trzeba patrzeć na wiek takiego mostu i dostępność bo gdzie ja kupie jakieś częśc do gaza 63 ??? albo robura albo ziła 157 to są wszystko zabytki ;(

Wogóle najbardziej to mi się podoba most od stara 266 (przy 244 był chyba taki sam ?) tylko boli mnie przełożenie 6,33 bo przy zębatce 51 potrzebowałbym koła gdzieś 93-95 cm średnicy a mtz ma chyba ciut większe ale może jakby to spasował to by wcale źle nie chodziło a most od 266 jest trochę delikatniejszy z wyglądu niż od 660 a nawet na mostach od 660 zle to nie wygląda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

bieda bo nie mozna cytowac ostatniego posta .

co do pierwszej twej wypowiedzi zgadzam sie z toba w 100% ,musze popytac odnosnie mostów gaza 63 (byłby najlepszym rozwiazaniem zaraz po roburze i zile)

od stara tak jak mowisz ,a opona 7,50-20 ma 90cm

 

Tu jest tani zestawik do c360 jak za komplet to cena chociaz realna(nie to co niektórzy krzycza sobie za równowartosc całego ciagnika) :lol:

 

http://tablica.pl/oferta/naped-c-360-4x4-ID32AcZ.html#23a7c918aa

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

no cena jest ok bo tyle to powinno kosztować a nie mają przebicie prawie 3 krotne tylko ze ja osobiście nie jestem zwolennikiem mostu od robura bo jak mi się coś przy nim spieprzy to będę miał dosyć duży problem ;( Zastanawia mnie tylko jedno jak oni dobierają na roburze prędkość bo koła mają od mtz i przystawkę na jednym kole a według wzoru który jest na forum to wychodzi ze przystawka musi mieć 60 zębów a to już jest na pewno nierealne i coraz bardziej mam zastrzeżenia co do tego wzoru ;(

 

Zastanawia mnie jedno bo czytałem ze do przystawki na 51 zębów trzeba rozpiłować obudowę skrzyni czyli tak jak pisał @Ruslan ze robur ma wiecej zębów oczywiście nie zdradził ile to jakim sposobem ona wogóle tam weszła ???

Edytowano przez uglibugli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

Cena z podanego ogłoszenia dotyczy tylko skróconej ośki od Robura więc nie napalajcie się panowie. Możecie sprawdzić dzwoniąc do sprzedawcy. Zresztą nie wydaje wam się to dziwne, że na allegro sama ośka stoi za 2600 zł a tu ktoś sprzedaje kompletny napęd za niewiele więcej? @uglibugli - piszesz, że 'tyle to powinno kosztować" a chyba nie policzyłeś jakie są koszty samych materiałów. Same opony od MTZ (nowe 20-calowe) kosztują około 1500 zł za komplet a gdzie koszt osi, przystawki, robocizny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

no może z 3 krotnym zarobkiem przegiąłem bo fakt faktem ze może aż taki nie jest ale nie ukrywajmy za zrobienie napędu biorą połowe ceny ;) zreszta wcale się nie dziwię bo w końcu robią to w celach zarobkowych tylko irytuje mnie ta wielka tajemnica bo nie ukrywajmy ale kto ma kupić to kupi a kto ma zrobić to będzie tak długo kombinował ze zrobi ;) zastanawia mnie jeszcze jedno czy przy zakupie napędu to trzeba jakiś cyrograf podpisać ze nie wolno żadej informacji udzielać na temat zębatki itp???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

no cena jest ok bo tyle to powinno kosztować a nie mają przebicie prawie 3 krotne tylko ze ja osobiście nie jestem zwolennikiem mostu od robura bo jak mi się coś przy nim spieprzy to będę miał dosyć duży problem ;( Zastanawia mnie tylko jedno jak oni dobierają na roburze prędkość bo koła mają od mtz i przystawkę na jednym kole a według wzoru który jest na forum to wychodzi ze przystawka musi mieć 60 zębów a to już jest na pewno nierealne i coraz bardziej mam zastrzeżenia co do tego wzoru ;(

 

Zastanawia mnie jedno bo czytałem ze do przystawki na 51 zębów trzeba rozpiłować obudowę skrzyni czyli tak jak pisał @Ruslan ze robur ma wiecej zębów oczywiście nie zdradził ile to jakim sposobem ona wogóle tam weszła ???

Tez tak mnie sie wydaje . Skoro montuja i trybku 51z i to chodzi to widocznie musi byc w miare zgrane .

Co do rozpiłowania to tak ,ale to bardziej chodzi o fazowanie kantów ,pozostałosci odlewu aby trybko weszło i nie opierało sie o fabryczny odlew ,(nie ze od razu trzeba iles tam zeliwa zeszlifowac ) B)

chyba ze w przypadku Ruslana skoro twierdzi ze ma x wiecej zebów w swej przystawce niz 51. :P

 

łee to lipa skoro krzyczy za sam most 3,3tys (widac ze kolejny chwyt marketningowy aby klientów nałapac ,bo w opisie ogłoszenia wyraznie pisze ze chodzi o komplet i co w jego skład wchodzi ,no ale ludzie różni bywaja)

A co do samych opon to te na których sprzedaje raczej w ciagniku srednio sprawdza sie ze wgledu na protektor (zreszta widac ze to od auta a nie MTZa ) no ale co kto woli .Jak juz wczesniej wspomiałem w tej cenie kupi sie spokojnie zestaw przedniego napedu od zetora wiec jaki sens brac cos kombinowanego w podobnych pieniadzach. :rolleyes:

 

uglibugli masz 100% racje szkoda ze panowie sprzedawcy nie ida podobnym tokiem myslenia .

Jak widzie poprzerabiane 60tki z napedami przednimi od samochodow po 20-25tys to troche smiac mi chce sie ,w tych pieniadzach to juz znajdzie sie Zetora 4x4 z orygialnym ciezkim napedem ,lepszym podnosnikiem i wieksza kabina ...a nie jakis zmoty ...

Na miejscu Panów konstruktorów którzy wykonuja zarobkowo zestawy przednich napedów do 60tek poszedł bym na ilosc przy czym puszczajac je taniej,(napewno było by wieksze grono zainteresowanych kupnem niz grzebaniem na własna reke ) niż sprzedawac bo wygórowanej cenie i małej ilosc ,bo jakos nie wierze aby był taki popyt na zestawy przerabiane do których bedzie problem z naprawa w razie powazniejszej awarii itp .dajac za równowartosc całego ciagnika ...(skoro most koszt ok 3tys przystawka z kolami drugie 3tys to 6tys a nie 8 chyba ze pod zły wzor podstawiam :D )

Ale to tylko moje skromne zdanie. :lol:

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

No ale najgorszę w tym wszystkim jest to ze temat ma 58 stron i nigdzie nie ma rzeczowych informacji tylko same gdybania bo nikt nie napisze mi jakie koła i jakie koło zębate muszę zastosować do mostu od stara ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Chetnie bym tobie kolego odpowiedział ,gdybym dokładnie wiedział ,bo domysły i gdybania to raczej za duzo tobie tu nie pomoga .

Wiec pozostaje dobroduszność któregos z panów sprzedawców albo grzebanie na chybił trafił i metoda prob błedów . B)

Przy moscie stara 660 nie zapominaj ze panowie dali na tył wyzsze oponki ( 16,9-28) wiec od nich za duzo tez nie sciagniesz.

Mi pozostaje most od uaza badz innej podobnej terenówki bo nie chce wywalac wiekszych pieniedzy na cos kombinowanego (chyba ze trafi sie oryginalny przodek od zetora wtedy byłbym sklonny przeznaczyc na to wieksza kwote ) :)

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

Przeczytałem pobieżnie wszystkie wypowiedzi i co pamiętam odpiszę most od ziła ostatnio proponował mi pan gdzieś z lubelskiego ma podobno dostęp do nowych mostów nie wiem na ile to prawda ale mogę na e-mail udostępnić ten nr tel. , proponował cenę 2000 do negocjacji jeżeli jest to nowe to napewno warta te pieniądze , szczegółowe pytania jaki most jakie koła itp. proszę na e-mail bo jak już pisałem dużo czynników działa na prawidłowość działania napędu i do sprawy należy podejść indywidualnie,

 

Widziałem wypowiedzi co do ceny i producentów, tak ja to robię po to żeby zarobić to nie jest tajemnica i nic złego w tym nie widzę tak jak piekarz piecze chleb też żeby zarobić, moja cena 4300 za cały zestaw z nowymi felgami wydaje mi się wcale nie wygórowana, most z przystosowaniem (oś spawanie cięcie felgi) wychodzi 2000 przystawka 1500 wał 200 i nie wiele zostaje na robociznę zarabia się na częściach które uda się kupić hurtowo taniej ale trzeba znów zamrozić 30-50 tysięcy zł i to jest coś za coś ,

 

Jeżeli ktoś chce opublikować tutaj moją prywatną odpowiedz na e-mail nie ma problemu ja nie mam nic przeciwko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

@uglibugli -

1. ja nie podpisywałem żadnego cyrografu, zostałem o to poproszony i nie widzę przyczyn dla których miałbym nie dotrzymać słowa. Podejrzewam, że chodzi tu o nie ułatwianie życia konkurencji (takiej, która coś tam robi ale nie do końca wie jak).

2. konstruktorzy nie muszą opuszczać cen bo w aktualnych pieniądzach spokojnie sprzedadzą praktycznie każdą ilość. Przy okazji ostatniej przepychanki na forum kontaktowałem się z gościem z Agromechaniki i dowiedziałem się, że w tym roku sprzedał 7 mostów od ziła i ma zamówienia na kolejne 4. Zresztą sam na skrzynkę czekałem w zeszłym roku prawie miesiąc czasu bo takie było obłożenie.

 

Cytat z wypowiedzi kolegi traktor_4x4 sprzed dwóch stron:

"KOLEGO ZAŚLEPIA CIĘ CHĘĆ ZYSKU I MYŚLISZ TYLKO O PIENIĄDZACH KTÓRYCH PRZEZE MNIE NIE ZAROBISZ , PIENIĄDZE W ŻYCIU TO NIE WSZYSTKO, PRZEJRZYJ NA OCZY I POSTARAJ SIĘ KOMUŚ POMÓDZ BO TU SĄ LUDZIE KTÓRZY CHCĄ ZAŁOŻYĆ CAŁY NAPĘD W CENIE TWOJEJ PRZYSTAWKI WĄTPLIWEJ JAKOŚCI .

zAPRASZAM CIĘ BARDZO DO NAS W GÓRY CHĘTNIE CIĘ TU NAUCZYMY CO TO JEST UCZCIWOŚĆ ."

 

A teraz nagle twoja chęć zarobku nie jest niczym złym? Coś tu pachnie obłudą...

Poza tym zapomniałeś, że twoje ceny dotyczą mostu od uaza, który jest dużo tańszy niż robur. I pewnie opon też nie dajesz?

 

Lepiej nie prowokuj do kłótni,a jak chcesz się spierać to na PW.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joasiek03    0

WITAM. Prześledziłem 58 stron tematu i dalej mam problem z przednim napędem. Nabyłem już przedni most, skróciłem i chyba zrezygnuję z montażu napędu od robura. Mam duży problem z przystawką i kazdy z "fachowców" ktorzy zajmują się produkcją takich przystawek krzyczy sobie naprawdę kolosalne pieniądze. Czy mozliwe jest zastosowanie przystawki jednotrybowej o 63 zębach? Rozebrałem taką przytawkę u jednego gościa ma on ją założoną w c360, most robur o przełożeniu 5,8333 i opony z przodu 11,2x20. Twierdzi że bardzo dobrze sie mu to zgrywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

Witam wszystkich....pobieżnie przeczytałem kilka stron tego forum i wszystkich którzy myślą że kupując most zetorowski przy modernizacji c 360 zaoszczędzą sobie sporo czasu i pieniędzy pragnę ostrzec. jakiś czas temu na aukcji internetowej znajomy kupił most zetora który według zapewnien sprzedawcy pasuje do c 360, znajomy przywiózł kompletny napęd wszystko poprzykręcał i okazało sie że został nabity w butelkę ponieważ po załączeniu przedniego napędu okazało się że przód kręci się za wolno. analizując układ przeniesienia napędu wywnioskowaliśmy ze aby wszystko się zgrywało(bez zmian w reduktorze) należy z przodu założyć koła większe niż z tyłu (co wydawało nam się zupełnym absurdem) lub zmiejszyć przełożenie na przystawce. niestety jednak zmiejszenie przełożenia wymagałoby zastosowania koła o dużo mniejszej liczbie zębów niż 51. odległość osi miedzy kołami byłaby zbyt duża co wymagało wprowadzenia dodatkowego koła które pośredniczyłoby w przeniesieniu napędu niestety dodatkowe koło zmieni kierunek obrotu więc aby zachować zadany kierunek obrotu należałoby wprowadzić dodatkowe dwa koła zębate i ten pomysł wydał nam się absurdalny. ostatecznie zdecydowaliśmy się na demontaż skrzyni biegów i modernizację reduktora, został założony reduktor z zetora niestety wymienić należało tekze wałek głowny skrzyni biegów. Dzięki tej modernizacji ciągnik może pracować z przednim napędem zarówno na biegach szosowych jak i terenowych. Dodatkowo pragnę zauważyć ze po wszystkim należało jeszcze zastosowac koła o wiekszym promieniu niz te które były oryginalnie założone na tej osi wynika to z tego ze całkowite przełozenie tylnego mostu w zetorze jest większe niz w c 360.

Sam od jakiegos czasu zastanawiam sie nad załozeniem do swojego ciągnika przedniego napedu i wydaje mie sie ze najbardziej sensownym wyjsciem jest most z robura ze wzgledu na swoja wytrzymałosc ale niestety uwazam ze cena jest troche wygorowana jezeli ktos potrzebuje pomocy prosze pisac chetnie pomoge a jesli ktos ma do sprzedania most z robura za rozsądne pieniądze proszę pisać janekkzg@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

kolego Janekkzg zakupiony przez was naped był cieżki czy lekki ?

Co do lekkiego napedu (czyli od 55xx-57xx) do 60tki nie pasuje p&p jak to zapewniaja sprzedawcy (wiadomo im zalezy na sprzedazy..) ale kilka stron ja opisywałem ten przypadek (sam montowałem naped lekki od zetora do 60) zreszta jeszcze jedna osoba równiez temat przerabiała .

Aby w 60tce przod min szybciej niz tył trzeba było zamienic tryb w przystawce z 51 na 49z oraz przednie opony z 8,3-24 na 9,5-24

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

czytajac wcześniejsze wpisy na forum zauważyłem ze toczył się spor o liczbę zębów w przystawce wydaje mi się ze pewnie obaj panowie mieli racje ale tylko częściowo i poprostu źle sie zrozumieli może uda mi się to wytłumaczyć. jeden z panów pewnie założył że tez drugi zrobi koło przy tej samej średnicy ale o większej liczbie zębow-bez zmniany modułu jest to niemożliwe. ale ten drugi pan robi koło zębate o danym module ale wiekszej srednicy wiec zwieksza się tez odległość a z przekładnią faktycznie nic sie nie dzieje.

Dodatkowo pragnę zauważyć że :

maduł zęba można obliczyć znając liczbę zębow dwóch wspólpracujących kół oraz odległość osi między nimi więc jeśli zmierzymy odległość miedzy osiami w skrzyni biegów policzymy zeby w jednej parze współpracujących kół to w łatwy sposób obliczymy moduł.

I teraz aby wykonać koło zębate o danej liczbie zębów np. 61 można to zrobic należy jednak pamiętać że srdnica tego koła będzie większa i dodatkowo zwiększy się odległość osi więc aby zamontować takie koło w oryginalnej zetorowskiej przystawce (o ile się zmieści) i zachować prawidłową odległość osi należy zastosować odpowiednią podkładkę dystansową. w razie jakichkolwiek pytań prosdze pisać chętnie pomoge i podam wzór aby obliczyć moduł lub średnice koła dla wybranej liczby zębow i modułu

 

to był taki stary most ani cięzki ani lekki choć wydaje mi się ze one wszystkie mają w przybliżeniu te podobne przełożenia gdzieś mam zapisane przełożenie lekkiego mostu i tego z tego starego zetora wiec jak poszukam to podam

wydaje mi się ze zmiana opon i koła w przystawce nie pomoże zbyt wiele

 

kolego Janekkzg zakupiony przez was naped był cieżki czy lekki ?

Co do lekkiego napedu (czyli od 55xx-57xx) do 60tki nie pasuje p&p jak to zapewniaja sprzedawcy (wiadomo im zalezy na sprzedazy..) ale kilka stron ja opisywałem ten przypadek (sam montowałem naped lekki od zetora do 60) zreszta jeszcze jedna osoba równiez temat przerabiała .

Aby w 60tce przod min szybciej niz tył trzeba było zamienic tryb w przystawce z 51 na 49z oraz przednie opony z 8,3-24 na 9,5-24

 

przełożenie tego mostu wynosi 9.428, most tego zetora ma dwustopniowa przekładnię głowną pierwszy stopnień to przekładnia o kołach walcowych drugi to stożkowa przekładnia główna

jesli założymy koło zebate o 49 zebach to przełozenie na przystawce wyniesie 49/23=2,13 w zetorze jest 1,76 wiec całkowite przełozenie(na przod) na biegu bezposrednim wyniesie 20.08 podczas gdy w tyle mamy 20,755 biorac pod uwage powyzsze przełozenia i zakładając(teoretycznie) ze promień kola tylnego wynosi 0,635m mozna obliczyć ze aby przod idealnie zgrywał sie z tylem srednica przednich kol musi wynosic 1.22m wiec jesli most lekki ma podobne przełozenie do tego ktory analizujemy to kola 9,5 -24 beda za małe bo załozylismy ze tylne mają 1.27m no chyba ze gdzies popełnilem bląd jesli tak to prosze o wskazanie bledu

 

zna ktos moze przelozenie mostu z robura ???prosze o sprawdzoną informację tj liczbe zebow kola talerzowego i wałka atakujacego. dodatkowo zaznaczam ze wszelkie zamieszczone przeze mnie dane są sprawdzone mam nadzieje ze nie popełnilem bledu jesli jednak ktos znajdzie pomylke prosze pisac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

piszac lekki most zetora czyli taki który jest bez zwolnic .

U mojego znajomego jest taki

 

b5680c9f2fdc1801med.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekkzg    1

dokłądnie taki ale to nie jest lekki most most lekki ma zwolnice w kołach o osiach stałych a cięzki ma zwolnice planetarne ten most na zdjęciu ma przełozenie 9,428

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

zapewne rozchodzi sie o naped od 5045-5245 i ciezki do 60xx-77xx

A to 5245 miał równiez zwolnice w kolach (zwrotnicach) ? bowiem nie widze zeby tam było miejce na nie /.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj