sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

GoRAL1    63

Koledzy moim zdaniem nie warto kombinować na moście ułaza

macie niedaleko na Ukraine to moe poszukać mostu od gaza 66

 

 

A w Jarosławiu jest jeszcze Kasztelanka?

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

nie kojarze szczerze mówiąc, najprawdopodobniej nie bo o uszy by się cos takiego obiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukisgt3    0

Wszystko w swoim czasie i jak mam już most to na pewno mu nie odpuszcze i go założe no ale jeszcze chwile to potrwa zanim się za to zabiorę, a jak na razie to zbieram informacje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

to co pisze ten gość z youtuba nie brałbym pod uwagę skoro Pan Antoni, z którym rozmawiałem mowił, że on ma zastosowany most od robura, o wolniejszym przełożeniu (są 2rodzaje) i musial zastosować tryb 52z przy kołach 90cm co dało mu wyprzedzenie ok 7% w stosunku do tylu, a na youtubie pisze że zastosował szybszy most od uaza. Mimo że ciągnik jest szybszy od c-360 to na pewno przód jest znacznie szybszy od tyłu, będzie mu to chodzić ale nie tędy droga, jak zrobić to tak aby miało ręce i nogi... ja zrezygnowałem z napędu głownie z powodu ziemniaków, przypuszczam że przy uazowskim moscie byłby za mały, a z tego co analizowałem to most uaza z przelozeniem 5.125 kola 16" 7.5 i tryb w przystawce 53z najlepiej dopiero zdałyby egzamin, ale jest pytanie czy na pewno wejdzie tam taki tryb... lukisgt3 też podkarpacie? można widziec jakie okolice?

Fajnie by było jesli szło by zrobic na zwolnicach 60tki przy trybie 51z moscie uaza oraz oponach 7,50-20. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

No,nie długo na dniach odbiór przodu od Pana z Ryk,zobaczymy jak to wyszło i jak to będzie po montazu.Ma być na kołach 10.0-15.Sam jestem ciekaw jak to będzie latać.

 

A ma co latać bo na silniku zetorowskim to inny ciągnik jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

niski przeswit będzie na tych oponach no nie? a jaki dokładnie? Zetorowski silnik? zapewne różnica jest znaczna, ile silnik kosztował jesli można wiedzieć? Najlepiej jakis filmik na wiosne jak to pracuje...

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

niski przeswit będzie na tych oponach no nie? a jaki dokładnie? Zetorowski silnik? zapewne różnica jest znaczna, ile silnik kosztował jesli można wiedzieć? Najlepiej jakis filmik na wiosne jak to pracuje...

Troszke jest roznicy pod noga ,inna robota ,według mnie jesli ktos ma padniety silnik od 60tki to własnie lepiej poszukac silnika od zetora 7011-7211 za ok 3,5-4tys kupi sie w miare mozliwy.

Aha jedynie co bym polecił przy tym to wzmocnic sprzegło bo przy przednim napedzie oraz tym silniku oryginalne od 60tki za długo nie pociagneło (sezon) fakt nie był oszczedzany :lol:

 

f0f45087863b71c9med.jpg

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukisgt3    0

MarcinKa jeśli mógłbyś to policz ilość zębów w tej przystawce i wrzuć parę fotek tego przodka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

to jakie sprzeglo? od zetora podejdzie?

sprzegło jak sprzegło ,od 60tki raczej jest ta sama srednica tarczy,nowsze od zetora kola miały otowry w kole przez co były lzejsze i były przykrecane na 3 sruby do wału. od 60tki oczywiscie tez wszystko pasuje na otwory i kolek ustalajacy ,tylko proponuje załozyc porzadne sprezyny ,zeby nie były podróby bo za długo nie pochodzi.

Fotka przestawiajaca nowa sprezyne ponoc oryginał zetora(tak mi powiedziano w sklepie) oraz uzywana sprezyna która tez była kupinona nowa i miała byc oryginalna .a po niecałym sezonie sprzegła nie było ,biegi wchodziły ale nie ciagnał

 

bf94a0dd80300904med.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Silnik zetora jest bodajże 7211,średnica tłoka 102 albo 105 nie pamiętam już jak były uszczelki podgłowicowe zmieniane to żeśmy mierzyli.Ten silnik chodzi u mnie już kilka lat(chyba ze 4)i naprawdę różnica jest znaczna co tu gadać.Dodam też ,że stary silnik C-360 nie był zajechany wręcz przeciwnie był zdrowy i poszedł w całości na handel,reklamacji nie było.

 

Ceny tego nie pamiętam ale chyba dane było coś ok 4tysia bo wtedy to jeszcze ciężkawo było o takie silniki żeby kupić.

Tarcza sprzęgłowa była montowana nowa zetorowska.Chodzi ok.

A lekko nie ma bo np chodzi w uprawce aktywnej albo pługu obrotowym 2 a mamy klasy I ziemi i na dodatek górki też.

Dlatego też pasuje żeby przód był :)

Jak tylko to przywieziemy i zaczniemy składać to postaram się zrobić fotki.A na wiosnę może jak to lata w agregacie.

 

Chyba po przodku to będzie najbardziej doinwestowana 60 tka w okolicy heh.

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

i powiedz jak to jest z tym ponoć "duzym" spalaniem tych silników? jak to wygląda przy cieżkiej robocie jak przy transporcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

i powiedz jak to jest z tym ponoć "duzym" spalaniem tych silników? jak to wygląda przy cieżkiej robocie jak przy transporcie...

Wiadomo ze troszke bedzie wieksze ale na ta robote co robi jest całkiem inna jazda,wiec idzie to przebolec.

W sumie wszystko zalezy od pompy oraz ustawionej dawki. Cos za cos :)

silnik zetora 70-77xx maja tłoki 102mm oraz wieksze zawory w 60tce mamy 95mm wiec troche roznicy jest . B)

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Racja, w ciężkich pracach spali więcej,ale to nie są aż tak kosmiczne ilości żeby ubolewać,zresztą robotę robi konkretną i to widać na polu.

W porównaniu oczywiscie do 360.

 

Ze zwykłą 3ką pługiem(Grudziądz) 360 na 3ce ma co robić na prostym,że o górce nie wspomnę.Tutaj zapinałem 3 i heja bez problema leciała,co widac było nawet po odkładaniu skib.

Teraz mam obrotowy to inna bajka trochę.Tak,że nie ma co przesadzać i bić piany o spalanie jak jest mocy więcej to przecież z powietrza się nie weźmie prawda??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

Też myśle do drugiej c360 założyć zetora silnik a jak to by było jak by założyć cały przodek od zetora z lekkiej serii tam też jak patrzyłem z tyłu koła 16.9 r28 więc przełożenie te same a na pewno lepiej wytrzymały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Też myśle do drugiej c360 założyć zetora silnik a jak to by było jak by założyć cały przodek od zetora z lekkiej serii tam też jak patrzyłem z tyłu koła 16.9 r28 więc przełożenie te same a na pewno lepiej wytrzymały

 

W pełni sie z toba zgadzam, do silnika zetora obowiazkowo musi byc przodek,aby móc w pełni wykorzystać potencjał tego silniczka . ^^

Nie wspominam nawet o dodatkowej osi ciagnacej ale o samym dociazeniu przodu. Najlepiej sprawdzi sie to podczas orki,że nie bedzie szedł tam gdzie jemu pasuje tylko nam :)

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Ja widzę jak jest u mnie , jak wyłączyłem przód podczas orki to sam się dziwiłem że tak żle potrafi zachowywać się ciągnik tylko z tylnym napędem , nie dość że nie mógł trójki grudziądza uciągnąć to jeszcze cały czas kombinował w którą stronę z bruzdy wyskoczyć a wystarczyło zapiąć i można kierownicę puścić . Do dobrego się człowiek szybko przyzwyczaja :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

pepe ile czasu masz przodek i czy skrzynia nie jęczy i co myślisz jeszcze jak by silnik zetora skrzynia zniosła ? a ty masz robura czy uaza i jak z częściami do tego wynalazku ? tupy krzyżaki bo łożyska i uszczelniacze zawsze się dobierze ale gorzej z krzyżakami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

To ja Ci powiem jak znosi skrzynia slnik zetora....bardzo dobrze. Od kilku lat.

A niebawem będzie znosić jeszcze +napęd przód.

 

Przecież jak robią cokolwiek(skrzynię np) to obliczają z zapasem poszczególne elementy no nie?

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

silnik na pewno już na wiosnę będzie latał w c360 bo tego na pewno nie będę remontował a nie wie ktoś czasem czy cały kompletny przedni napęd od zetora np. 7245 albo 7745 by nie podszedł do c360 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Ja widzę jak jest u mnie , jak wyłączyłem przód podczas orki to sam się dziwiłem że tak żle potrafi zachowywać się ciągnik tylko z tylnym napędem , nie dość że nie mógł trójki grudziądza uciągnąć to jeszcze cały czas kombinował w którą stronę z bruzdy wyskoczyć a wystarczyło zapiąć i można kierownicę puścić . Do dobrego się człowiek szybko przyzwyczaja :D .

I o to własnie sie rozchodzi,do ciezszych prac musi byc 4x4.

 

To ja Ci powiem jak znosi skrzynia slnik zetora....bardzo dobrze. Od kilku lat.

A niebawem będzie znosić jeszcze +napęd przód.

 

Przecież jak robią cokolwiek(skrzynię np) to obliczają z zapasem poszczególne elementy no nie?

Pewnie ze tak ,nie ma sie martwić ,chociaz najlepsze jest to ze ludzie juz nie wypisuja takich bzdetów typu ze ten ciagnik zasłaby jest i delikatny jest do montowania przedniego napedu .Smiechu warte.

Skoro zetory mniejsze miały i chodza bez problemu to czemu polski zetor mialby nie chodzic

 

 

a nie wie ktoś czasem czy cały kompletny przedni napęd od zetora np. 7245 albo 7745 by nie podszedł do c360 ?

Podejsc pewnie ze podejdzie ,kwestia opłacalnosci. bowiem taki przodek to koszt ok 10tys. potem silnik ok 4tys wiec czy nie lepiej rozejrzec sie za całym zetorem na ciezszym przodzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Przodek mam od czerwca , u mnie jest zrobiony na moście od Muscela więc wynalazek dość wiekowy ale zrobiony solidnie , znakomicie poprawia możliwości traktora , ale samo dostosowanie go do c 360 zrobione w Rykach niestety wykazało pewne wady i musiałem kupić drugi most na części , teraz wszystko jest poprawione jak należy i powinno być OK.

A co do skrzyni to nie wiem moja co prawda trochę hałasuje , ale było tak już przed przodkiem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

, ale samo dostosowanie go do c 360 zrobione w Rykach niestety wykazało pewne wady i musiałem kupić drugi most na części , teraz wszystko jest poprawione jak należy i powinno być OK.

 

Mogłbys napisac co przy nim poprawiałes,ze musiałes kupowac drugi most ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj