sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

jarek1780    0

Mam większy ciągnik z napęden na 4x4 ale on jest zbyt ciężki i poprostu 1 obrót i już wisze a 60-tką jednak dalej zajade(cholerne torfy mimo że meliorowane,ziemia rozłazi się pod kołami) ,mam też zetora 5211 ale niewiem czy on ma wypust na przedni napęd a co do szerszych opon to sąsiad tak zrobił i też nie zdało egzaminu

Edytowano przez jarek1780

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Była wersia zetora 5211 z przednim napędem więc można prawdopodobnie dołożyć ten który masz na oku z 7245, dochodzi jeszcze zgranie prędkości przedniej i tylnej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Była wersia zetora 5211 z przednim napędem więc można prawdopodobnie dołożyć ten który masz na oku z 7245, dochodzi jeszcze zgranie prędkości przedniej i tylnej osi.

tak  łatwo nie spasuje bo 52 11 ma inne tryby w skrzyni niz 5245   pierwszy ma skosne a drugi proste zeby starego typu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbor    124

Widziałem c-360 z tym napędem od robura. Wg mnie nie za specjalne to rozwiązanie. promień skrętu nie wiele mniejszy niż w titanicu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Przecież nie tylko opcjia z robura albo możesz coś takiego nie wiem może ktoś ma na przykład most od zetora a zamiast wału napędowego silnik hydrauliczny tak żeby wspomagać jazdę z hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28741

zgrać wydajność pompy od hydrauliki z przełożeniem mostu to już wyższa szkoła jazdy, a co  będzie jak pompa się zużyje i spadnie jej wydajność??? nie ma co na nowo odkrywać Ameryki, wystarczy skopiować sprawdzone już rozwiązania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

Witam, robię przystawkę do przedniego napędu i potrzebuję  zaadaptować z jakiegoś pojazdu koło zębate  24z moduł zęba 4 jak w c360...

 

Najlepiej aby to było koło przesuwne, tzn miało wielklin w środku i miało wyżłobienie widełki na przesuwanie

 

 

Moja przystawką będzie przyśpieszająca, ze względu na most z przekładnią planetarną w piastach... 

Edytowano przez jarecek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bmash_pl    1

Akurat tak się składa,że zajmujemy się różnymi częściami do maszyn budowlanych oraz rolniczych,więc możemy pomóc jeżeli temat w dalszym ciągu jest aktualny,czekamy na Twoją odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zgrać wydajność pompy od hydrauliki z przełożeniem mostu to już wyższa szkoła jazdy, a co  będzie jak pompa się zużyje i spadnie jej wydajność??? nie ma co na nowo odkrywać Ameryki, wystarczy skopiować sprawdzone już rozwiązania

Wystarczy tłokowy silnik o zmiennej chłonności, i prosty układ elektroniczny do regulacji tejże chłonności. I można sobie bez problemu regulować potencjometrem z kabiny przełożenie napędu. Jedyną wadą jest to, że takiego napędu nie można rozłączyć przez zamknięcie dopływu oleju. Jedynie można to rozwiązać przez sprzęgło mechaniczne między mostem a silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrokuuu    0

Witam,

Daaawno mnie tu nie było ale i przerwa w wykonywaniu napędu była. Ale nareszcie udało się doprowadzić całość do końca. Poniżej efekt:)

 

post-23719-0-93589200-1431129278_thumb.jpg

post-23719-0-29410300-1431129339_thumb.jpg

post-23719-0-04507300-1431130413_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

Czemu zrobiłeś 2 stopniową przystawkę?

 

Po ile mają zębów te najmniejsze 2 tryby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Połączone

 

witam uprzejmie chciałem przedstawić mój problem z którym nie wiem co zrobić otóż przejdźmy do rzeczy .. 

zakupiłem do mojego ursusa c 360-3p most od zetora 5745 z wałem i przystawka która ma 51 zębów na kole i tak most został założony ładnie pięknie działa tylko gdy zabrałem sie do przypasowania przystawki okazało sie ze tryb od przystawki nie chce wejść do skrzyni :o

po prostu nie mieści on sie poprzez swoja za dużą szerokość. Czytałem na forum ze tryb z 51-zębami idealnie będzie pasował a tu zonk .. nie wiem co mam teraz z tym zrobić, czy dorobić mniejszy tryb ? przecież ta przystawka jest praktycznie do tej samej skrzyni wiec powinna pasować . jakieś pomysły ?

 

na zdjęciu to nie mój ursusek lecz mam identyczny most .

post-149112-0-29134800-1433101428.jpg

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.2 + ort +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2
Napisano (edytowany)

A skad pewność ze masz mieć akurat tryb z 51 zębów, liczyłeś zęby na swoim trybie w zwolnicy? Z tego co pamietam to sa dwa rodzaje zwolnic w c360, różnia sie ilościa zebów 12/55 i 11/56 więc moze i różnia sie skrzynie otworami na montaż napędu

Edytowano przez nik23

Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak tomasz78 okienko jest za małe a co do zwolnicy to pierwszy raz slysze ze trzeba w niej zeby liczyc i to ze wychodizly dwa rodzaje ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Robiąc przystawkę z 48 zębami do mojego ciągnika musiałem na boki poszerzyć otwór w skrzyni po kilka milimetrów.

Zetor 5748 to odpowiednik naszych starszych Ursusów, a one miały chyba jeden ząb w zwolnicy więcej przez co były szybsze, więc pewnie u Ciebie tył ciągnika będzie wolniejszy od przodu. Możesz to regulować rozmiarem opon, ale to już koszt. Trzeba będzie też  dorobić z blachy 10mm redukcję bo ten tryb zbyt mocno wystaje i przystawka nie dojdzie do skrzyni- wstawia się ją między skrzynię i przystawkę. Nie pamiętam niestety już dokładnie bo robiłem napęd kilka lat temu i nie wiem czy wszystko co napisałem na 100% się zgadza. Warto poczytać temat na tym forum o napędach do c-360 i tam wszystko znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam29    0

musisz kolego rozpilowac na boki otwor w skrzyni i dorobic dystans 12mm miedzy skrzynie a przystawke.


a oto efekt końcowy mojego napedu

post-144823-0-99674200-1433356970_thumb.jpg

post-144823-0-88841200-1433357261_thumb.jpg

post-144823-0-82521100-1433357339_thumb.jpg

post-144823-0-92022700-1433357368_thumb.jpg

post-144823-0-87299200-1433357461_thumb.jpg

Edytowano przez Adam29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowcamlody    53

Z czego ten most? Panowie interesują mnie obroty tego trybu skrzyni  w obr na metr, i ilość zębów. Zadanie tyle nietypowe że to nie ma iść do przodu tylko do tyłu  ;). Bo do zwykłej przyczepy z napędem to wiadomo zależne od drogi i zakładamy wałek i gotowe, ale sprawa się komplikuje jeśli chcemy mieć rozrzutnik z napędem, przyczepę samozbierającą, czy przyczepę z hds którego pompa bierze napęd od wom, jest wiele zastosowań, wtedy byśmy nie mieli obr na postoju albo sztywne podczas jazdy, nie da rady (testowane). Kolega mi podsunął ten pomysł żeby wyprowadzić sobie drugi wom do tyłu, podobno w alpach to standard ;) u nas w górach to by było bardzo przydatne. Bo nie ukrywam tanio byśmy mieli fajną mobilność, 4x4 a taki napęd myślę że to napęd taki by wygrywał jeśli by był ładunek ;) W c-360 dało by radę? Pss. daleki sąsiad ma mtza 4x4 i do tego przyczepę ze stara z oryginalnym układem napędowymi i oponami, jak założy łańcuchy na 8 kół to każdy pion jego ;) w oryginale jest 3,12 i myślę że związana jest z tym po prostu wytrzymałość wałka wom bo c-330 ma chyba 2obr na m, większe obroty to mniejszy moment obrotowy ;)  Więc najlepiej by było gdyby właśnie obroty wałka były 3-4 obr/m ;)

Edytowano przez hodowcamlody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj