Polecane posty

Pawelek998    16

Sito 6mm będzie za duże ja w tamtym roku miałem 5,5 i dużo syfu leciało teraz kupiłem 4mm i bez stołu będzie dużo strat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bafetto    0

Ten powalek ma jakis 15-18 cm wysokosci I jest przykrecony zaraz za kosa.Rzepak czysty I stojacy. Kosy bocznej jeszcze nie mam,moze na przyszly sezon.A jak mam rozumiec stwierdzenie "przydluzenie sita w dol" czy ma byc calkiem spuszczone czy zamkniete?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    6

Przedłużenie sita otwarte na około 15-20%.A ile ma szerokości ten półwałek,sam go robiłeś i z jakiej blachy a moze widziałeś jak wygląda cięcie z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bafetto    0

Jak wroce do domu to zrobie zdjecie I postaram sie go tu wkleic. Taki juz kupilem,przywieziony z niemiec,ponoc oryginal, 3 metrowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    378

Osobiście jeszcze nie spotkałem Mercatora bez tej blachy :)


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    156

to samo jest w każdym hederze starszego claasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest standardowy heder w mercatorze i nie tylko, przed stratami cię nie ochroni. Przy wysokim plonie obstawiam że co najmniej 300kg ci wyleci, co przy dzisiejszej cenie rzepaku spokojnie pokryje cenę najęcia kombajnu ze stołem. ale każdy robi jak uważa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    16

Witam. U mnie już gotowy do rzepaku dziś stół założony i czekam aż dojdzie. Zdjęcie stołu w załączniku.

post-62779-0-72230000-1500461459_thumb.jpg

Edytowano przez Pawelek998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey38    18

Kupiłem nowy docisk sprzęgła do mercatora wytlumaczylby mi ktoś jak prawidłowo reguluje się ten docisk ?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    73

Suwmiarką trzeba wymierzyć odległość łapek od płaszczyzny docisku i to  na jednakową odległość,i odległość ich najlepiej ustawić taką jak miał stary docisk jeśli dobrze wysprzęglał i dobrze sprzęgło działało ja właśnie suwmiarką ustawiałem te łapki i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey38    18

Powinien być wymiar katalogowy :( stary właśnie nie miał luzu pomiędzy lozyskiem a dociskiem i się wszystko powycieralo ... więc jak zrobię tak jak Ty mówisz to zaraz będzie to samo co się stało że starym sprzeglem ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    4479

Regulujesz  łapki tak, aby odległość między ślizgaczem a łapkami była od 5 do 7mm a sprzęgło równo brało (po to się suwmiarką mierzy wysokość łapek nad dociskiem, aby każda była na tym samym poziomie)

Nie wiem jak u ciebie, ale tam, gdzie jest wycisk sprzęgła na linkę, reguluje się też długość linki. Może była urwana i ktoś ją tak sztukował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey38    18

No dobra a jak mam podejrzeć jaka jest odległość pomiedzy slizgaczem a wyciskiem ? nie ma okienka podglądowego :( 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    82

Mam pytanie odnośnie silnika 6 cylindr. w mercatorze, a chodzi o zapowietrzanie ,nawet po godzinie odpoczynku. Wiem, że temat już był szeroko opisany, ale mam takie pytanie, bo się z tym nie spotkałem. Odkręciłem wężyk zasilający co wchodzi do  odstojnika, włożyłem lejek i nalałem ropy. Bardzo powoli ale ropa wraca do baku, czy tak ma być? Czy na końcówce rurki w zbiorniku nie ma zaworku zwrotnego, żeby paliwo się nie wracało? Ja mam założony zaworek przy odstojniku, ale tak myślę, że poniżej zaworka paliwo pewnie wraca do zbiornika.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey38    18

U mnie było to samo problemem był nieszczelny odstojnik oraz zaworki zwrotne nie trzymały paliwa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    82

a ile masz tych zaworów zwrotnych i gdzie są umieszczone? Założyłem dzisia bańkę z ropą nad silnikiem i zobaczymy jutro czy zapali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    13998

Blok pękł? Jaki silnik?

nie blok tylko zaślepka zgniła

 

Tam miało być wygięta a nie wycieta, wdarl sie chochlik.Jest ona zaraz za kosa w ksztalcie polwalka Co zapobiega spadaniu ziarna z hederu.A jak bedzie to sie okaze.

ten półwałek "wyłapuje"bardzo dużo kamieni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

@wyrebski1 w pompce są chyba 2 zaworki a na przewodzie w zbiorniku nic nie ma jest goła rurka. Sprawdź czy nie łapie powietrza na odpowietrzeniu filtra paliwa przed pompą. Najlepiej to powymieniaj wszystkie miedziane podkładki w instalacji paliwowej. Ja mam tylko po zimie problem z odoaleniem a żadnego dodatkowego zaworka nie mam.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    4479

Sprawdź miedziane rurki przy silniku, czy ten twardy lut gdzieś nie puścił. U mnie było to przyczyną, dwa lata się męczyłem, a puścił właśnie lut na przewodzie od odstojnika do pompki i nie było widać żadnych bąbelków, a się zapowietrzał. Nawet karnister nad silnikiem niewiele pomagał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mara1981    0

Witam kolegów mam duzy proglem z wałem napendowym tym co przechodzi przez cały kombajn mianowicie urwało mi go w tamtym sezonie zalozyłem nowy i jak dokrece te koło pasowe z prawej strony to nie da rady obrocic tym wałem,są tam jakies dystanse czy co ja tego nie rozbierałem muj brat napalony to rozbierał gdy ja byłem na polu bo somsiad mi przyjechał dokoczyc kosic a brat jest teraz w agli pomuzcie moze ktos ma schemat jak to poskładac claas mekator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    6

Mam pytanie co może być nie tak że łańcuch od napędu ślimaka hederu po naciągnięciu w jednym położeniu jest luźny a winnym normalnie naciągnięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Ośka nie ma bicia ,czy zębatka jak kręcisz to chodzi na boki?


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj