Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomi1605    17

Kolego przetnij je delikatnie szlifierką skoro to stare łożysko i samo spadnie i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zgadza się, akurat znalazłem karteczkę. Dzięki wielkie.

Warto zaznaczyć, że były dwa rodzaje zależne od wysokości. Jeden - OC 604 125 mm i drugi - OC 603 202 mm. Wystarczy zmierzyć obudowę i będzie wiadomo jaki jest.

Edytowano przez uzytkownik77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    2

Witam,jakie są ustawienia do owsa czy sito dolne 16 będzie dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    6

@TurekR  16 będzie dobra wiatr na połowę

@poprostumateo bokiem po zdjęciu wszystkich kół napędzających bęben

@Massey38 co potrzeba z instrukcji mam po niemiecku


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy może ktoś wie dlaczego przy skręcie kierownicy drży mi rozdzielacz hydrauliczny?

Ponawiam pytanie, czy to może być objaw zapowietrzonego układu czy to jakaś awaria?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    2

Spawa dotyczy pompy wtryskowej bosch do silnika mercedesa OM352 - na zdjęciu. Gdzie są punkty obsługowe to jest: spust oleju, wlew oleju i kontrola ilości oleju w pompie. Jak często wymieniacie olej i jaki olej.

 

post-9688-0-40161400-1499758794_thumb.jpg

Edytowano przez fza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    2

pompa bezobslugowa olej z silnika 1 na rok gora 2 lata

 

Czy jest to pewna informacja na 100%?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    6

Żeby wymienić pasy napędu młocarni trzeba zdejmować koła młocarni ?? .

 

Nie trzeba zdejmować. musisz tak ustawić koła aby paski były mocno wciśnięte do środka następnie zablokować koła klinami aby się nie schodziły do środka, przestawić dźwignię od obrotów młocarni aby pas się zluzował i brać się za wymianę na nowe. Mi tw wymiana zajęła jakieś 2 godziny.

 


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wot29    0

Witam,mam pytanko odnośnie filtra hydrauliki w mercatorze 60,gdzie on sie znajduje dokładnie bo jakoś nie mogę go na mierzyć......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    2

farba Claas mercator

 

Kolory claas:

  1. czerwony: (rot) = RAL 2002

  2. zielony : (saatengrün) tj. zieleń ziarna, RAL 6320 (brak polskiego odpowiednika), zbliżony kolor zielonego groszku

  3. jasna szara (srebrna): (silber) = RAL 9006

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@fza

Zerknij gdzie masz podpięty zaznaczony przewód i rozwiejesz wszystkie swoje wątpliwości. Ten silnik to przemyślana konstrukcja :)

 

post-196175-0-94317200-1499777045_thumb.jpg

 

@wot29

A o tutaj masz filtr oleju hydraulicznego, nr 13:

 

post-196175-0-90407800-1499777625_thumb.png

 

Upuść sobie oleju ze zbiornika (wężykiem), tak żeby było poniżej poziomu filtra, odkręć śruby dookoła (podłóż sobie jakąś szmatkę pod spód, żeby przypadkiem nie polać olejem pasów), wyciągasz w bok, ściągasz zabezpieczenia, wycierasz do sucha, zakładasz nowy filtr, składasz, dokręcasz (tylko z czuciem) i gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    5729

Panowie co może powodować,ze jeden pas młocarni "podskakuje"i jest luźniejszy, oba pasy zakładane razem ponadto wydaje mi się jakby coś stukało delikatnie  w ubiegłym roku nie zaobserwowałem tego.

Jak sprawdzić czy przypadkiem nie walnęło łożysko? luzu nie mogłem wyczuć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    6

Luz sprawdzałeś góra/dół  a  czy sprawdzałeś do siebie i od siebie może trzeba tylko dociągnąć. W kolach też są tulejki plastykowe może one są wyrobione. albo koło od odrzutnika słomy ma luz i klekocze.

 


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to mam zagwozdkę. Po prawej stronie kombajnu oraz po lewej stronie silnika czuć spaleniznę. Zapach palonej gumy, tak jakby pas się palił. Czuć dopiero po włączeniu młocarni, gdy pracuje sam silnik jest w porządku. Wszystkie koła kręcą się, nic nie dymi, żadnych objawów wysokiej temperatury. Nie przypominam sobie, żebym w zeszłym roku coś wyczuwał. Pasy nie były zmieniane. Nie mam pojęcia gdzie szukać powodu, na pierwszy rzut oka wszystko gra. Macie jakiś pomysł?

 

Edytowano przez uzytkownik77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jak pasy startują to się ślizgają i czuć zapach spalonej gumy. No chyba, że ten smród jest ciągle wyczuwalny to trzeba szukać przyczyny gdzie indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że wymieniłem sprzęgło i teraz nie moge odpowietrzyc przegła. Nie Wiem co sie mogło stać . Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj