Polecane posty

Gość peres100   
Gość peres100
Mam mały problem z koszeniem pszenicy , do zbiornika leci lekko niedomłocone ziarno . Co moze byc nie tak ustawione??

czyli jakie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

czyli takie z plewkami?


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

ja moim 3 metrowym 6 garowym jezdzilem w jeczmieniu w tym roku plon 7,5 z hektara na 2 na zwalniaczu i kombajn nie gubil ziarna

 

a jak masz niedomlucone ziarna to podnies troche klepisko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Z pszenicą jest problem,bo jak jest susza to kłosy są nie do młócone,bo są zasuszone.Jak chcesz wykruszyć cały kłos to trzeba skręcić klepisko(ześrutuje dorodne ziarno).Albo rybki ,albo akwarium.Ja wole mieć więkrzość w zbiorniku bo tak idzie na pasze.Jak komuś zależy na jakości to niech zmniejsza szczelinę,swiękrza wiatr,straty są nie uniknione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

Mój znajomy ma problem z claasem! Kiedy silnik się nagrzeje do około 80 stopni nagle traci moc i nie da sie kosić. Czasami go zadusi, ale później normalnie odpala!! Co moze być powodem!! Proszę o pilną odpowiedz!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosiuk    1

W swoim miałem tak samo. Zaczynał tracić moc i dymić czarnym dymem, spowodowane to było zatkanym filtrem powietrza przez co silnik się przegrzewał i tłoki się zakleszczały, wtedy czyściłem filtr a w tym czasie silnik wystudzał się i można było dalej robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

To już przerabialiśmy, cały układ powietrza miał przegląd i wyczyszczone filtry ale to nic nie dało :) A silnik rok temu przeszedł remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

A filtr paliwowy był wymieniany


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez było podobnie zaczął kopcić i nie wiedziałem co się dzieje ale zobaczyłem ze filtr powietrza jest całkowicie zalepiony sieczka ale jak wyczyściłem wszystko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej wam ja też przegrzałem silnik perkins 6 cylindrowy miał 110 stopni i poczekałem 5 godzin żeby był zimny bo wodę wygotowało i zalałem wodę ale już po tym poszedł olej do chłodnicy , więc rozebrałem głowice dałem do sprawdzenia okazało się ze jest dobra więc splanowałem zawory nowe gniazda prowadnice zrobione jak należy z częściami nie było żadnego problemu dostać części za naprawę głowicy wyszło mnie 620zł do tego nie mam danych nie wiem na ile dokręcić głowice a dokręciłem na 115 NM więcej nie pójdzie i zawory też nie wiem na ile ustawić a ustawiłem na ssących 20 a wydechowe na 30 ustawiałem szczelinomierzem i nie wiem czy dobrze zrobiłem . A wczoraj odpaliłem bez żadnego problemu chodzi ładnie tylko dymi na wysokich obrotach a przed naprawą nie dymił sprawdzałem wtryski i leją się może to to ale na maszynie jak sprawdzałem to na wysokich obrotach rozpylają super a na wolnych leją a w silniku na wolnych nie dymi tylko na wysokich dla mnie to jest troszkę dziwne to i nie wiem co to może być? . I Jeszcze na wysokich obrotach pyrkocze ale jak kupiłem przed naprawą też pyrkotał i każdy klas pyrkocze i nikt nie wie co to jest pomóżcie prosze to jest numer kontaktowy gg 21921552 dziękuje.

 

hej wam ja też przegrzałem silnik perkins 6 cylindrowy miał 110 stopni i poczekałem 5 godzin żeby był zimny bo wodę wygotowało i zalałem wodę ale już po tym poszedł olej do chłodnicy , więc rozebrałem głowice dałem do sprawdzenia okazało się ze jest dobra więc splanowałem zawory nowe gniazda prowadnice zrobione jak należy z częściami nie było żadnego problemu dostać części za naprawę głowicy wyszło mnie 620zł do tego nie mam danych nie wiem na ile dokręcić głowice a dokręciłem na 115 NM więcej nie pójdzie i zawory też nie wiem na ile ustawić a ustawiłem na ssących 20 a wydechowe na 30 ustawiałem szczelinomierzem i nie wiem czy dobrze zrobiłem . A wczoraj odpaliłem bez żadnego problemu chodzi ładnie tylko dymi na wysokich obrotach a przed naprawą nie dymił sprawdzałem wtryski i leją się może to to ale na maszynie jak sprawdzałem to na wysokich obrotach rozpylają super a na wolnych leją a w silniku na wolnych nie dymi tylko na wysokich dla mnie to jest troszkę dziwne to i nie wiem co to może być? . I Jeszcze na wysokich obrotach pyrkocze ale jak kupiłem przed naprawą też pyrkotał i każdy klas pyrkocze i nikt nie wie co to jest pomóżcie prosze to jest numer kontaktowy gg 21921552 dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidwinder    0

Witam mam problem w swoim Merkatorze 75 koło kierownicy mam czujnik obrotów bebna. Ile musi on miec tych obrotów bo na panelu (1. kosa w dół góre 2 przyspieszacz 3 mtowidła 4._??? )jest 4 funkja i nie wiem do czego ona słórzy prosze o pomoc. Z góry dzieki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Liczba obrotów bębna jest uzależniona od zboża jakie kosimy.

4 funkcja służy do regulacji obrotów bębna młócącego.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafciu    0

Ja jadę Senatorem 9 sezon (3,6 kosa, silnik 6 perkins). Obroty bębna w zbożu mam zawsze na maksa, czyli 1200 (ewentualnie luzuję klepisko jadąc zboże które 'lekko' się młóci). W rzepaku, łubinie obroty na ok. 700. Regulacja faktycznie odbywa się 4-pozycją dźwigni sterowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidwinder    0

a jeszcze mam takiejedne pytanko

a szufladka do kamieni to ona sie jakos wyjmuje czy ja sie wysuwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Szufladka jest przykręcona powiedzmy na stałe i można ją tylko wyczyścić. Jeżeli chcesz ją zdemontować to jak odepniesz gardziel to wtedy jest piękny dostęp.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidwinder    0

aha dzieki

a z tułu kombajnu jest czujnik jak sie słoma zatka to gdzie to wskazuje na panelu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Ten czujnik jest połączony z sygnałem dźwiękowym.Włącz zapłon i ręką dociśnij go. Jak wszystko jest ok powinien się odezwać, jak nie to go wyczyść.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidwinder    0

jak rozpoznac czy class mercator jest 70 czy 75 bo jak kupywałem w grudniu w niemczech to niemiec na umowie napisał Class mercator 75 ale nigdzie nie pisze jaki to jest ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Wydaje Mi się że 70 nie ma spulchniacza słomy nad wytrząsaczami a 75 już ma.( ale mogę się mylić)


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj