Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartek500    17

Bicie ma koło po lewej stronie kombajnu które jest napędzane pasem ze silnika. Muszę wyciągnąć wał który przenosi napęd na drugą stronę kombajnu gdzie jest wariator jazdy i napęd wysypu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210
Tomasz3 napisał:

Czy po wykręceniu szczęk hamulca ręcznego, napęd licznika od skrzyni da się bez problemu wykręcić czy będzie przeszkadzać bęben hamulca ręcznego lub co innego? 

Nic nie trzeba demontować, poprostu wykręcasz i wkręcasz nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23
11 godzin temu, Siemanr1 napisał:

Wystarczy z tyłu za sitami opuścić na maxa blachę ( przykręcana dwoma nakrętkami na 10 klucz)a sita na maxa zamknięte,wiatr też .Obroty bębna również najniższe

Wcześniej ktoś pisał że tą blachę do rzepaku podnieść najwyżej jak się da a nie opuścić 

Nawet Ty to pisałeś w maju 😄

Edytowano przez Pawelek998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23
19 minut temu, Pawelek998 napisał:

Wcześniej ktoś pisał że tą blachę do rzepaku podnieść najwyżej jak się da a nie opuścić 

Nawet Ty to pisałeś w maju 😄

To musiałem się pomylić 😜blacha na dół bo wówczas powietrze ucieka pod sitami a jak jest podniesiona blacha do góry to wówczas wiatr kieruje się pod sitem i wydmuchuje tym samym ziarno z sita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomtom83    7
13 godzin temu, Pigmei napisał:

Otwór kontrolny już pokazałem na poprzedniej focie, a wlew jest dosłownie nad regulatorem obrotów

 

 

Kolego ja  mam tą pompę  co Yahoo  wysłał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

W takim razie muszę ją opuścić bo podniosłem do samej góry a dziś miałem wyjeżdżać w rzepak ale deszcz przeszkodził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Pany mam pytanko-od dwóch dni widzę, że zwiększa mi się poziom oleju w silniku. Woda to nie jest, bo byłaby biała maź, czyli ropa. Którędy może się dostawać, przez pompę wtryskowa czy zasilająca? Pompa wtryskowa pionowa, silnik Perkins 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9227

A jaką masz pompkę zasilającą, tłoczkową ? W membranowych powinno paliwo uciekać na zewnątrz, ale różnie z tym bywa.  W tłoczkowej to nawet nie widać. Pompa wtryskowa nie  jest smarowana olejem, więc raczej odpada, chyba że masz przeciek na oringu wałka pompy. Charakterystyczny objaw to zapowietrzanie się kombajnu po 2-3 dniach postoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz3    0
3 godziny temu, ovi napisał:

Nic nie trzeba demontować, poprostu wykręcasz i nowy

No właśnie sciągłem szczęki hamulca ręcznego i przekładni nie mogę wykręcić przeszkadza ten bęben od hamulca ręcznego, tak łatwo raczej tej przekładni nie wyciągnę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103
jahooo napisał:

A jaką masz pompkę zasilającą, tłoczkową ? W membranowych powinno paliwo uciekać na zewnątrz, ale różnie z tym bywa.  W tłoczkowej to nawet nie widać. Pompa wtryskowa nie  jest smarowana olejem, więc raczej odpada, chyba że masz przeciek na oringu wałka pompy. Charakterystyczny objaw to zapowietrzanie się kombajnu po 2-3 dniach postoju

Nie no za powietrzanie to zdarza się od dawna, a tu poziom oleju od dwóch dni się podnosi. Pompa wtryskowa jest rotacyjna, a zasilająca jest z ręczna pompką. Zalilajaca kosztuje 160 zł np u Gąski, ale wiedzieć, że to w tym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9227

Po odkręceniu pompki zasilającej i podpompowani będzie widać czy cieknie. Z wtryskowa gorzej będzie zlokalizować, trzeba zdemontować i pod ciśnieniem sprawdzić albo donpompiarza żeby wymienił oringi na wałku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23
4 godziny temu, Tomasz3 napisał:

No właśnie sciągłem szczęki hamulca ręcznego i przekładni nie mogę wykręcić przeszkadza ten bęben od hamulca ręcznego, tak łatwo raczej tej przekładni nie wyciągnę. 

Ja ze skosa w jednym miejscu lekko nadciąłem rant bębna i na styk się wykręca ślimak bez zdejmowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210
Tomasz3 napisał:

3 godziny temu, ovi napisał:

Nic nie trzeba demontować, poprostu wykręcasz i nowy

No właśnie sciągłem szczęki hamulca ręcznego i przekładni nie mogę wykręcić przeszkadza ten bęben od hamulca ręcznego, tak łatwo raczej tej przekładni nie wyciągnę. 

Jaki to mercator, może ma inną skrzynie, ja w tym roku wymieniałem bez problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BusteR    16

Tulejował was ktoś koła od wariatora jezdnego? Mam luz między tymi połówkami i zryw a mi śruby. Przerabiał ktoś temat


Uczmy się na błędach i ich nie powtarzajmy. Sprzedam Simsona S51 stan dobry brak dokumentów kontakt na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65
Dnia 23.07.2019 o 07:55, bartek500 napisał:

Bicie ma koło po lewej stronie kombajnu które jest napędzane pasem ze silnika. Muszę wyciągnąć wał który przenosi napęd na drugą stronę kombajnu gdzie jest wariator jazdy i napęd wysypu.

ogarnąłeś temat? wczoraj wymieniałem wał jezdny na nowy, coś pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Ja wał nowy wymieniałem 2 razy bo pękał.Dopieri po wymianie wariatora z prawej strony jest ok.Mial straszne luzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz3    0
20 godzin temu, ovi napisał:

Jaki to mercator, może ma inną skrzynie, ja w tym roku wymieniałem bez problemu?

Claas mercator 60 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210
Tomasz3 napisał:

20 godzin temu, ovi napisał:

Jaki to mercator, może ma inną skrzynie, ja w tym roku wymieniałem bez problemu?

Claas mercator 60 

ja mam 75, może jest troche inaczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek500    17

Tak wyciągnąłem ten wał, trzeba wszystkie koła z lewej strony ściągnąć i z prawej wariator. Rozbiórka trwała jakieś 3-4 godziny. Niestety mój wał nie dość że wyrobiony, to jeszcze ma lekkie bicie. Jutro będę miał drugi wał i koło chińczyk z rozbiórki razem za 900zl, tyle że dziś oglądałem jak to chodzi to w kombajnie i jutro do południa facet ma mi to zdemontować. Jest jeszcze jeden problem, bo z lewej strony jak jest łożysko od tego wału w tej róże, to ma delikatny luz i zastanawiam się jak go zniwelować aby nie wymieniać tej rury, a luz jest, nie tyle że widoczny a wyczuwalny. Chodzą mi po głowie głupie myśli aby wciskać te łożysko np na zyletki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Rurę osobiście wymieniłem-uzywka w cenie złomu jakieś 50zl.bo jeśli tam będzie bicie to szlak wał trafi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek500    17

Nie przygladalem się ale dużo roboty by ją wymienić? Nic innego na ten luz się już nie wymyśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj