Polecane posty

wieslaw16    79

Na zębatce dużej tej co napędza ślimak masz śruby ze sprężynkami musisz je lekko dokręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Tak ,tylko za bardzo nie dokręcaj bo jak będzie za mocne sprzęgło to w razie nawinięcia się na ślimak zboża lub chwycenia jednorazowo dużej ilości zboża, połamie palce w ślimaku lub uszkodzi cały ślimak.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9234

Z czasem sprzęgło się wyciera i trzeba je podciągnąć. Jedni mają na zegarze 1200h pracy, a inni 5 czy 7 tys i trzeba brać to pod uwagę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bafetto    0

Witam Koledzy. Ja jestem juz po zniwach I nachodzi mnie zagladnac do srodka. Prosze wiec o podpowiedz jak zdjac podnosnik pochyly. Gdzie co i jak poodpinac to wiem, prosze tylko o jakis patent by bylo lekko I bespiecznie.Mercator 50

Edytowano przez bafetto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Jak już wszystko odepniesz tzn siłowniki linki osłony i wąż od hydrauliki to nie odpinasz hederu tylko podstawiasz kij pod pochyły i odjeżdżasz kombajnem od całości. stoi praktycznie sam. zawsze tak robię.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bafetto    0

Dzieki za podpowiedz. Myslaem ze to bardziej skoplikowane, a skoro heder go utrzyma to fakt,ze to proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jak wyregulować sprzęgło przeciązeniowe w ślimaku hederu- claas mercator.Chodzi o to ile dokręcić te 4 spreżyny.Pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey38    18

Koledzy :) w mercatorze na nierownosciach zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju np jak przejeżdżam przez bruzde . Stan oleju jest ! :) dodam że robiłem górę silnika całą głowicę nowe zawory uszczelniacze itp no i regulowalem zawory na nowo . Zawory regulowalem na mijanke . Nie wiem jak było wcześniej czy się zapaliła bo to świeży nabytek . A teraz ruszyłem w pole a tu taki psikus :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

Może być zdarta izolacja z przewodu od czujnika oleju, lub sam czujnik, zresztą silnik ma jeszcze smarowanie rozbryzgowe, więc możesz kontynuować żniwa.

 


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lechu001    1

Witam. Mam problem w moim mercatorze. Otóż nie wymlaca mi dobrze zboża jest dużo plew i drobnej słomy. Dodam że mlocarnia jest skręcona do końca. Czy była by to wina celów? Sita nie są zapchane bo co jakiś czas je kontroluje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Rozdęte klepisko jest i nowe cepy nie pomogą zwiększyć obroty młocarni to powinno trochę pomóc,jeśli idą Ci plewy i słoma do ziarna trzeba zwiększyć wiatry i sita nastawne lamelowe tak pierwsze jak i drugie ustawić bardziej płasko i powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Koledzy :) w mercatorze na nierownosciach zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju np jak przejeżdżam przez bruzde . Stan oleju jest ! :) dodam że robiłem górę silnika całą głowicę nowe zawory uszczelniacze itp no i regulowalem zawory na nowo . Zawory regulowalem na mijanke . Nie wiem jak było wcześniej czy się zapaliła bo to świeży nabytek . A teraz ruszyłem w pole a tu taki psikus :P

Trzymaj górny stan oleju, może czujnik ciśnienia oleju pierniczy tak sąsiad miał w tamtym roku,też mu się zapalała kontrolka w końcu zaczeła świecić na stałe ,a się okazało że czujnik był do wymiany , też może byćże smok poluzował się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lechu001    1

Obroty mlocarni mam na maks. A sita ustawione są na maks do góry. Cepów nie wymieniałem. Dodam że rok temu wszystko było dobrze a w tym roku to masakra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9234

Sita się podnosi do koszenia suchego i czystego zboża, a bardziej płasko do mokrego i z chwastem. Zbyt wysokie obroty bębna powodują rozdrabnianie słomy , która idzie na sita. Ja bym zmniejszył obroty bębna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lechu001    1

Dzięki za info. Teraz tak wypraktykuje. Bo jak patrzyłem na cepy to są już gładkie. Więc trzeba je wymienić. W pszenicy zimowej było ok. Dopiero w jarej zaczęło mi się tak robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9234

W jarej to i u mnie było mase "portek" - zwiększyłem wiatry, domknąłem bardziej górne żaluzje i przeszło. Obroty młocarni na 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Dotyczy skrzyni biegów w Merkatorze - jak (po których kołach) przenoszone są obroty na poszczególnych biegachpost-9688-0-82757700-1502632165_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj