Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TurekR    6

Ośka przy ślimaku nie.Tylko wiosną wymieniłem łożysko i klin natej ośce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

A zębatki nie masz wyrobionej w otworze i po wymianie klina jest bicie.A okładziny cierne są ok. Może masz źle ustawione na okładzinach i jest bicie.

Edytowano przez ferdek1

wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    6

Na zębace jest luz nie duży ale jest.A klin zmieniany był na łączeniu wałka z ślimakiem.Niewim może było tak od początku jak go mam.Może będzie chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Na  pewno krzywy wałek napędu ślimaka, mój kuzyn też tak miał ,a skrzywił go jak kosił przy słupie, trącił lekko o słup i wałek na krzywił i też tak ma że raz łańcuch dobrze a raz za lużno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Witam, jakie wymiary maja gumy/fartuchy które są przed początkami wytrzasaczy nad podsiewaczem (widać je z okiennka miedzy podajnikami) wydają sie juz za krotkie i chcialbym je wymenic.

Jak ustawić mercatora do lekko wilgotnego rzepaku tj. Góra sucha ale badyle mokre. Ciągle mi sie zapycha jakby zaraz za mlocarnia nie moze pchnąć na wytraszacze co moze byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Ten fartuch to jest jeden z rozcięciami.Co do zapychania to paski masz naciągnięte.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

A jakie powinny byc dlugie te fartuchy?
paski mam naciągnięte, obroty młocarni niecałe 800, nie spada z obrotów w trakcie pracy tylko jak sie zabije gdy juz sie zatrzymuje i zaczynają sie paski palic. Wcześniej nigdy nie miałem tego problemu w mokrym rzepaku, a od koncowki zeszłego sezonu juz w pszenicy zaczął sie problem z zapychaniem mlocarni jakby nie mogło przesunąć masy na wytrzasacze, i masa zbiera sie wokół mlocarni nic nie leci do zbiornika pozniej jak sie sporo nazbiera zatrzymuje kombajn mlocarnia sobie chodzi i przez kilka minuta zaczyna sie wymlacanie ziarna i wszystko leci do zbiornika. Wjezdzajac spowrotem w łan dalej sie zapycha mlocarnia, po kilku metrach zatrzymuje kombajn w koncu pociagnie tą mase i wymloci i można jechać dalej i zaczyna sie zapychanie od nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Pasek ten co napędza odrzutnik słomy sprawdź. Mi w zeszłym roku zapychał sięw pszenicy. Okazało się że podczas wymiany wkładu filtra olej nakapał na koło od napędy podsiewacza to duże i pasek miał poślizg po odtłuszczeniu i dociągnięciu wszystko było ok. Ale zahęło mi to prawie cały dzień zanim zlikalizowałem przyczynę zapychania na odcinku 150 metrów 6 razy odtykałem kombajn gdzie dzień wcześniej nie było problemu , tylko że dzień wcześniej na koniec wymieniłem ów przeklęty wkład filtra i kilka kropelek oleju zrobiło swoje . Na błędach człowiek się uczy.Co do fartucha to nieznam wymiarów ja dirobiłem na wzór starego co był najdłuższy.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Gumy oznaczone w katalogu nr 11, u mnie mają do 10 cm.gdy wytrząsach jest w najniższej pozycji to jest duża szczelina i czy przez to może sie wracac słoma na podsiewacz?

 

co to jest za element oznaczony nr 7? czy macie to w swoim mercatorze, bo po numerze katalogowym nic nie znajduje w internecie.

klepisko.bmp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

7 to wygląda jak grzebień coś takiego widać też na podsiewaczu to takie druty ( właściwie to tam nigdy jeszcze nie zaglądałem)
Słomę na podsiewaczu masz drobną czy długą . jak drobną to wentylator ją wydmucha.

Edytowano przez ferdek1

wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Właśnie ze są takie długie kawałki, najgorsze jest to.ze kiedys nie bylo żadnych problemów i nic nie bylo naprawianie i nagle cos zaczyna sie psuć a niby wszystko sprawdzane po kilka razy jest mam tego mercatora juz kilka ładnych lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

chcialem ubezpieczyć mercatora od ognia, ale wołają nr fabryczny, może gdzieś byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@wyrebski1

Na tabliczce znamionowej powinieneś mieć wybity numer seryjny.

Swoją drogą na jaki okres jest takie ubezpieczenie i ile kosztuje? 

 

Ktoś już poruszał temat, ale nie uzyskał odpowiedzi. Czy w silniku mercedesa należy smarować pompę wody? Instrukcja mówi, że tak, ale... Zamiast kalamitki mam wkręconą śrubę robaczkową i wygląda to na oryginalne rozwiązanie. Fabrycznie zamalowana farbą, ewidentnie nie była nigdy ruszana. Silnik z końca '79 roku to może już jakoś inaczej to było rozwiązane? Jak to wygląda w Dominatorach x6?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Numer masz wybity jak otwietasz klapę do młocarni to jest z lewej strony na ramie obok kalamitki co smsrujesz bęben młocarni

Edytowano przez ferdek1

wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Pytania o hamulce:

1. czy przy mercatorach z hamulcami hydraulicznymi jest samoregulacja szczęk hamulcowych - u mnie, na szczękach są rowki (gniazda) prawdopodobnie pod proste ograniczniki ale ograniczników nie mam.

2. czy okładziny szczek hamulcowych można podebrać od innych pojazdów (średnica około 250mm)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

chcialem ubezpieczyć mercatora od ognia, ale wołają nr fabryczny, może gdzieś byc?

Kilka lat już ubezpieczam i trzeba podawać nr.oraz rocznik kombajnu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Tak na szybko to takich wymiarów nie kojarzę, zwłaszcza jak wziąć ze oba są podane w centymetrach. Napisz może od czego ono jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mara1981    0

Te na olx juz oglodałem i wszystkie od srodka tam gdzie jest łozysko som wyszczerbione dzieki za liki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj