Polecane posty

ovi    210

też to przerabiałem jak jeszcze miałem mf86, brał olej 1-10 w stosunku do ropy, regeneracja głowicy nic nie dała dopiero wymiana pierścieni pomogła, kosiłem nim jeszcze puźniej 3sezony bez żadnej dolewki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

Po rozebraniu pierścienie wyglądają dobrze ale jak wszystko wyciągnięte to trzeba wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

na twoim miejscu wymieniłbym narazie tylko pierścienie, w moim było tak że uszczelniające były jeszcze ok ale olejowy był kompletnie zjechany, regeneracja głowicy to koszt około 600zł z robocizną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23
Napisano (edytowany)

Spoko po żniwach dam znać Głowica mnie wyszła 500zł bez wymiany zaworów bo podobno dobre były

Panowie jeszcze jedno pytanie: czy na wałku przeniesienia napędu jak wchodzi w tą teflonową tulejke ma być jakiś luz czy nie bo kupiłem nowy wałek i tulejke i wchodzi lekko A w starą tulejke wchodzi ciężko trzeba dobrze uderzyć

Edytowano przez Pawelek998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Panowie powiedzcie mi na jakim sicie kosicie pszenżyto? Pszenicę i żyto kosiłem na tym z podłużnymi otworami... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z was wymieniał usczelniacz wału w silniku perkinsa w claasie protector, bo nie moge znalezc zadnych oznaczen

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile macie wysunięte przedłużenia wytrząsaczy (te korytka wysuwane na końcach)? Czy w ogóle macie je wysunięte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Wysuwa się w zależności od koszonego zboża jakie się kosi, z krótką słomą mniej się wysuwa zaś z długą więcej, tak podaje instrukcja,jeśli wysuniesz za dużo w krótkiej słomie to duża ilość słomy korytami leci na podsiewacz i może słabo czyścić zboże oraz go gubić, z powodu nadmiernej masy plew i słomy na podsiewaczu, ja mam wysunięte w połowie i jest dobrze w każdym zbożu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Dziękuję za odpowiedź. Mogę prosić o podanie strony w instrukcji? Nie mogłem tego znaleźć, a chętnie poczytam o ile coś więcej jest napisane na ten temat. Ja mam całkowicie schowane i zastanawiam się, czy nie ogranicza mi to wydajności. W pewnym momencie nie mogę już szybciej jechać, bo zaczyna ziarno wylatywać z wytrząsaczy, a obstawiam, że to by chociaż w małym stopniu pomogło.

Edytowano przez uzytkownik77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Rozumiem, natomiast ten pas potrójny (szeroki) to osobno napędza młocarnię czy jak, bo stałem i chwilę przy nim i nie mogę skumać dokładnie jak to się odbywa... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy pas jest pośrednim napędu jazdy i wysypywania zboża(przekazuje napęd na 2 stronę), potrójny po załączeniu napędza przykręcone do koła potrójnego inne pasy czyli młocarni, wentylatora/ podajników/wytrząsaczy, sieczkarni, pośredniego hederu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Dziękuję bardzo. Ten potrójny mam (1 część) pękniętą i bałem się żeby to nie był właśnie pośredni od jazdy... Teraz już kumam czaczę :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

Panowie pytanie jakiego sita używacie do rzepaku?
Bo mam 5.5mm i jak kosiłem w tamtym roku to albo dużo wywalało z tyłu A jak wiatr zmniejszyłem to śmieci leciały
I jak ustawiacie kombajn obroty klepisko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

do rzepaku 4-5mm wiatr na minimum górne sito lekko otwarte, przynajmniej tak ustawiałem consuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armo    0

post-64572-0-81880400-1497380613_thumb.jpgprzyszła mi do głowy wymiana łożysk na wale jezdnym w mercator 50 - przy szarpaniu pasem czuć wyraźny luz
zatrzymałem się na klinie pierwszego koła
było: klina klinem, WD 40, grzanie, bez sukcesu
jakie macie pomysły lub doświadczenia z tym klinem
myślę o ucięciu łba i rozwierceniu klina + mocny ściągacz

Edytowano przez armo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj