Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wieslaw16    79

Witam,jeżeli tyle wytrzymały to uważam że będą trzymać , pewnie materiał w tych rurkach jest lepszy niż w tamtych,i dobrze jak jest czym i ma kto od ręki zrobić  :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,z dodatkowego koła które jest przykręcone do koła napędu młocarni i pas potrójny napędza to koło :) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Mój kolega kosi co roku ok.5ha.Kosi dlatego swoim bo sam suszy na małej swojej suszarni 8t zasypu i dlatego kosi co drugi dzień 2 przyczepy lub wtedy kiedy chce a nie tak jak na usługę przyjadą i walą wszystko na raz i kiedy im pasuje.

Do kolegi leszczak jak miałeś przerabiać hydraulikę rury post 1819 czy wystarczy wpiąć się na powrocie oleju z rozdzielaczem i będzie działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszczak23    0

Mój kolega kosi co roku ok.5ha.Kosi dlatego swoim bo sam suszy na małej swojej suszarni 8t zasypu i dlatego kosi co drugi dzień 2 przyczepy lub wtedy kiedy chce a nie tak jak na usługę przyjadą i walą wszystko na raz i kiedy im pasuje.

Do kolegi leszczak jak miałeś przerabiać hydraulikę rury post 1819 czy wystarczy wpiąć się na powrocie oleju z rozdzielaczem i będzie działać?

Kwestia hydraulilki nie jest mi blizej znana . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszk1515    0

Witam,

posiadam mercatora S i ostatnio zapaliła mi się kontrolka czerwona na panelu, wiecie może od czego ona jest, co to za awaria?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

To weź opisz bardziej jaka kontrolka, w którym miejscu - bo opisałeś jak blondynka (nie obrażając blondynek) że auto się zepsuło :D . Czerwona kontrolka może być np od ładowania. Sprecyzuj trochę...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszk1515    0

Ciężko lepiej to opisać ponieważ w moim panelu występuje tylko jedna kontrolka czerwona i obok niej jest kontrolka od oleju "stop" świecąca na pomarańczowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Może to kontrolka od ładowania??? To bedzie jak zabawa w przedszkolu zgaduj zgadula...co tam swieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOLTYS40    3

na takim gazie nie jeżdżę :D

Wybierz się na szrot dopasuj sobie jakiś alternator będziesz miał spokój a i jakiegoś elektryka żeby ci  go podłączył .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

po co elektryk, jak tam przychodza tylko dwa kable.

jeden od kontrolki włąsnie i drugi plus (idzie do rozrusznika gruby kabel)

 

a sam altek trzeba wykrecic i jechac albo do elektryka na naprawe albo na szrot po drugi (znalexc bedzie dosc łatwo, bo altek jest bardzo podobny do tych montowanych w samochodach.

ja jak nieudolnie go napinałem i rozwaliłem obudowe, to mi podobny na szrocie znalexli w 10 minut.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Może być jeszcze prądnica - w niej mogły zawiesić się szczotki lub sie starły albo regulator do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    32

Powoli będziemy rozglądać się za mercatorem powiedzcie na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie tego modelu?? mercedes czy perkins ? kosił będzie ok 30-40 ha w sezonie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

z mercedesem problemów nie bedzie zadnych, natomiast z perkinsami ludzie kłopoty maja (a to nie chce zapalic, a to pyrkocze, a to kopci, wiec siłą rzeczy pewnie też będziesz sie z czymś takim borykał).

 

Niemniej najważniejszy jest stan ogólny maszyny. NA to patrz przede wszystkim, a silnik, o ile odpali i bedzie w miare pracował bez kocenia,  nie bedzie wody w oleju albo odwrotnie, to juz bedzie ok.

W najlepszym wypadku te kombajny mają juz 35 lat, a większość juz w okolicach 40, wiec wiesz, znaleźć zdowego łatwoo nie bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wdaniel    52

Ja mam silnik perkinsa i nie narzekam. Patrz na pasy napędzające młocarnię, czy są równo napięte, poruszaj kołami pasowymi czy jest na nich luz (od młocarni nie poruszasz i luzu nie wyczujesz), poruszaj kółkami napinającymi pasy - czy się nie ruszają za mocno na boki, po uruchomieniu zespołu żniwnego czy nie ma jakichś dziwnych stuków itp...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacenty113    1

Witam dawno tu nie zaglądałem ale teraz mam pytanie - czy jest (ewetualnie gdzie) filtr oleju hydraulicznego bo jak zapale swojego protektora to jeszcze nawet na wolny ch obrotach podniesie mi heder do kukurydzy całkiem do góry a w polu już tylko na ok 30-40 cm? dodam że heder jest dużo cięższy niż zwykły więc nawet na sprężynach mam na max podkręcone coby go udźwigtło

być może to rozdzielacz też robi bo opada ale i tak powinien podnieść przynajmniej tak mi sie wydaje

Jak ma ktoś jakieś sugestie to prosze pisać , zastanawiam sie zresztą nad zakupem dodatkowego siłownika jeszcze ale może sie obejdze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,mam mercatora ,ale co prawda do filtra hydrauliki jeszcze nie zaglądałem ,bo wszystko dobrze działa i nie było takiej potrzeby, ale z tego co wiem to znajduje się on w zbiorniku oleju i wyjmowany z boku zbiornika, pewnie u Ciebie jest rozdzielacz słaby,i przepuszcza, bądż za niskie ciśnienie oleju i może by trzeba zawór wyregulować na odpowiednie ciśnienie, albo też pompa olejowa się kończy,a jak naciąg paska może ślizga?, myślę że jeśli pasek jest dobrze, to zacząć od zaworu ciśnienia ,najmniej roboty i może da oczekiwany efekt, jeśli to nie pomoże dalej kolejno szukać przyczyny, nadto może trzeba olej już zmienić bo jest wypracowany i przy okazji dać gęstszy np. hl 100 :rolleyes:  Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacenty113    1

ciśnienie mam podniesione na maxa praktycznie w rozdzielaczu bo jak kupiłem ten heder to podnieść go nie chciało rozdzielacz wiem że do roboty już jest ale chciałem kukurydze  skończyć

olej miałem jakiś słowacki (rzadki jak woda i podnosiło)ale dolałem teraz hl46 chyba i może to że pomieszałem zrobiło robote? w każdym razie poszukam tego filtra bo jak sie pytałem to czasem za gęsty olej blokuje filter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj