Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wdaniel    52

Czyli bardziej już ich nie naciągnę muszą być takie luźne :)

Nie muszą - możesz skrócić łańcuch wybijając jedno ogniwo. Tylko czy ten drugi od podajnika nie będzie wtedy za luźny :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

koledzy o coś zapytam-dwa lata temu elektryk robił mi prądnicę, bo kontrolka ładowania świeciła. Rok temu pod koniec sezonu znów podobna sytuacja i dlatego tak sobie myślę-może dać alternator jakiś? Zaznaczę, że kombajn kosi ok 50 godzin w sezonie i raczej nie wieczorami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nicik83    0

Mam kilka pytań odnośnie moich zdjęć.

Planuje wymienić cepy jakie najlepiej kupić jak dzwoniłem to jest kilka rodzji różnią się przedewszystkim ceną.

Chciał bym wyjaśnić małom niejasność a chodzi o to czy na moim zdjęciu kłosownik jest wyłączony czy załączony (ja uważam że jest wyłączony, gdyby był w pozycji poziuomej to by był włączony).

Co myślićie o tym moim klepisku pośmiga jeszcze i jak się ustawia te szczeliny bębnem a klepiskiem w którym miejscu i jakie powinny być wymiary.

Jeśli chodzi o te gumy boczne to mogą być czy wymienić je na nowe.Proszę o pomoc, z góry dziękuje.

post-118723-0-67230900-1398710243_thumb.jpg

post-118723-0-06984300-1398710256_thumb.jpg

post-118723-0-68084900-1398710270_thumb.jpg

post-118723-0-79625900-1398710284_thumb.jpg

post-118723-0-71987700-1398710296_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magik0578    5

To co nazywasz kłosownik ja nazywam stalnicą masz wyłączoną musisz to korytko obrócić przed klepiskiem.Jest jeszcze przysłona którą załączasz jak np kosisz jęczmień ozimy i chcesz się pozbyć ości to tą przysłonę załączasz stojąc przodem do kombajnu z prawej strony a stalnice z lewej jest przykręcona śrubami pod kołem pasowym bębna młócącego. A klepisko bym zostawił dziur chyba nie masz a jak masz to wymień drut a cepy nie wiem ile masz kasy weź jakieś średnie cenowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Jak powinno być prawidłowo ustawione napięcie sprężyn przy siłownikach hederu. Jak to robią doświadczeni kombajniści - cały ciężar hederu w czasie pracy utrzymują sprężyny, czy sprężyny tylko częściowo (w jakiej części) odciążają siłowniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

koledzy o coś zapytam-dwa lata temu elektryk robił mi prądnicę, bo kontrolka ładowania świeciła. Rok temu pod koniec sezonu znów podobna sytuacja i dlatego tak sobie myślę-może dać alternator jakiś? Zaznaczę, że kombajn kosi ok 50 godzin w sezonie i raczej nie wieczorami.

 

 

wykręc swoją prądnice, jedź z nią na szrot samochodowy, zeby ci dobrali altka od razu z regulatorem napięcia i z podobnym mocowaniem (najchętniej chciej starego boscha, bo to tanie i proste w ewetualnej naprawie)

 

zapłacisz od 50 do max 80-100zł i bedziesz miał spokój na lata.

(ja tak zrobiłem z 60-tką dobre 10lat temu i do dzis pracuje bez najmniejszych problemów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Dzięki kolego za odpowiedź odnośnie alternatora, ale jeszcze jedno mam pytanie-chciałem wymienić listwy drewniane na przenośniku pochyłym-da się to zrobić bez zdejmowania hederu lub gardzieli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinfds    0

Bez rozebrania gardzieli będzie ciężko ale może się uda my to wymienialiśmy przy zajętym przenośniku bo i tak trzeba było go trochę poreperowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

Kolego wyrebski1 ja wymieniałem te listwy bez ściągania gardzieli, tylko heder odpiałem bo te łańcuchy co chodzą po tych listwach całkiem wyciągłem i dopiero wymieniłem listwy (przykręcałem je wkrętami)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Również wymieniałem te listwy. teraz mam założone z panelu podłogowego troszkę szersze ale za to jaka twardość.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

ciekawe rozwiązanie z tym panelem, szybciej łańcuch się wyrobi niż może ten panel ;) A też zdejmowałeś heder lub gardziel? Inaczej nie dojdzie, a żeby przykręcić śrubami od dołu pewnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Ja zdejmowałem gardziel bo musiałem w nim dorobić jedną blachę i przy okazji wymieniłem listwy.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
onyx1    0

Witam czy mógłby mi ktoś doradzić jak się zakłada pas jezdny w mercator 60 ,niby dałem na żółwia ale na słoneczko nie chce zajśc czy trzeba to słoneczko rozkręcać czy da się bez rozkręcania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jeden niech trzyma na żółwiu rozdzielacz a druga osoba niech cofnie siłownik (połowę koła) na zewnątrz (oczywiście na zgaszonym silniku) Jak koło pasowe jest rozsunięte na max to wtedy bez problemu powinno się założyć. Samo przesunięcie wajchy na żółwia nic nie da (nawet na zapalonym silniku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
onyx1    0

Jeden niech trzyma na żółwiu rozdzielacz a druga osoba niech cofnie siłownik (połowę koła) na zewnątrz (oczywiście na zgaszonym silniku) Jak koło pasowe jest rozsunięte na max to wtedy bez problemu powinno się założyć. Samo przesunięcie wajchy na żółwia nic nie da (nawet na zapalonym silniku).

Dzięki zaskoczył teraz inny problem z drugiej strony musze wymienić pas od napędu hederu no tu będzie więcej zabawy czy robił to ktoś ostatnio byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi no bo chyba wsystkie pasy po kolei trzeba zrzucać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63
Napisano (edytowany)

Ale który ???? Ten co jest zarazem pasem załączającym heder i podajnik pochyły??? Tylko nie kupuj dziadostwa, co najmniej geats!!!!!

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
onyx1    0

Tak dokładnie ten napinacz był wyszczerbany i go podrobił w sklepie proponowali mi pas z Sanoka spytam o tego gats

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9206

Sanok to bardzo dobra marka, jedne z najlepszych pasków na rynku, lepsze niż Gates

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Tego czy lepsze to nie wiem.

Jeśli chodzi o ten pasek to luzujesz paski młocarni odkręcasz osłony od (paska potrójnego), przewód hydrauliczny oraz osłonę od tego paska i przeciskasz przez paski kręcąc młocarnią, żadnych pasków nie trzeba ściągać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9206

Piszę z doświadczenia - w swoim kombajnie mam orginały Claas i Sanok - nie widać różnicy, trwałość taka sama. No ale i cena Sanoka w sklepach wyższa niż innych pasków, bo za jakość trzeba trochę dopłacić, ale warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79
Napisano (edytowany)

Witam,co za stek bzdur o trwałości sanoka, u mnie sanoka jezdny górny dostał oleju, bo puścił silownik przyśpieszacza to tylko strzępy latają jak odpalę kombajn, a claasa napędu młocarni tak samo dostały oleju i śladu na nich nie ma i z nimi nic się nie dzieje i co za porównanie bezsensowne w trwałości,pierwsze kilka godzin wyglądały tak samo i wkrótkim czasie sanok się rozłaził i się rozsypał i jak tu porównywać claasa do stomila gdy trafią im obu ekstremalne warunki, i po co kogoś w błąd wprowadzać z jakością :lol: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Są różne wersje wytrzymałościowe pasków klinowych. O jakiej wersji wytrzymałościowej pasków z Sanoka piszesz.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79
Napisano (edytowany)

Witam,nie myśl że o najniższej jakości za parę groszy ,co są jak guma w majtkach,akurat na tym nie oszczędzam, bo na takie pasy sanoka to bogaci mogą sobie na nie pozwolić, żeby co kilka dni kupować następne, a sanoka póki nie dostaną oleju czy smaru jest jeszcze jakoś tam , a po czymś takim się rozłażą i rozdzielają kordony lepiej raz ponieść koszt i wychodzi nam duuuuużo taniej z perspektywy czasu :lol: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Nie odbieraj tego jako czepianie się. Producent oferuje wersję wzmocnioną, wersję super i wersję K. Deklarowane parametry są bardzo wysokie. O której wersji się wypowiadasz, bo to podważa deklaracje producenta jak również opinie sprzedawców. Aby nie wprowadzać zamieszania informacyjnego (zamieszania mamy wszędzie bardzo dużo) wskazany jest przekaz jednoznaczny.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj