Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmervip    78

Według mnie ten hamulec nie był montowany w mniejszych modelach claasa mój przypadek był wtedy w claasie cosmosie i tam na 100% tylko węglik jest odpowiedzialnu za hamowanie a w większych modelach dodatkowo jest też inny hamulec o którym piszesz


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W końcu piszemy w temacie o Mercatorze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przyznaję nie wiem jak działa w Cosmosie, ale w Mercatorze on jedynie wyciska sprzęgło i opiera się tyko o docisk sprzęgła który będzie się obracał cały czas.

On nie zatrzymuje wałka ani tarczy ponieważ nawet ich nie dotyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zgadzam się ,w Cosmosie trochę inaczej było to rozwiązane(sprawdziłem w katalogu), ale tu wszyscy piszemy o Mercatorze.

Swoje tam możesz wiedzieć, ważne by Ci wszystko działało poprawnie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Jak zregenerować otwieranie rury wysypu.Bardzo ciężko chodzi chociaż jest często smarowana,po prostu elementy ślizgowe już są bardzo wytarte do tego stopnia że kanałek na uszczelnienie z jednej strony już znikł.Czy znacie sposoby aby to naprawić?

Przepraszam za umieszczenie posta w trakcie ostrej dyskusji o hamulcu wałka sprzęgłowego,może teraz ktoś wypowie się jak ucichło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten mechanizm obrotowy chroniła przed zużyciem taka duża podkładka/ wkładka z plastyku, jest ona jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Jak nie masz tego plastiku to dostaje ci sie tam kurz i zboże i wtedy trzeba całą wieś zawołać do rozłożenia rury :) ważne by było nasmarowane i nie za mocno skręcone


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

My nie mamy chyba tam żadnego plastiku i co jakiś czas jak się ciężko rozkłada to odkręcamy rurę i się zboże zabierze i sama się składa :P


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Dziękuję za poradę,wkładki nie mam jest tylko taka skórzana w kształcie oringa ale już częściowo wytarta i tak jak pisałem nawet kanał pod ten "oring" częściowo wytarty.W podanym linku pisze brak towaru i brak zdjęcia-jak ta wkładka wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak, w innych z ręcznie otwieraną rurą wysypu jest ta sama wkładka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Sprawa dotyczy klepiska do mercatora 75 - czy ma ktoś doświadczenie w regeneracji klepiska we własnym zakresie, czy wogóle jest to możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Za dużo to tam nie zregenerujesz, jak nie pogięte to można druty powymieniać je swego czasu jeszcze szlifowałem boczne strony klepiska by w miare równo dolegało do cepów


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,to jest tak jak kolega wyżej podał wymienić druty, bo jeśli jest rozdęte środkiem, a nigdy tego nie robiłeś to w trakcie prostowania potrafi się zwichrować, i lepiej dać parę złotych i dać do regeneracji komuś kto zrbi jak trzeba, bedziesz miał pewność że po krótkim czasie się z powrotem nie odkształci :o Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

....bo jeśli jest rozdęte środkiem, a nigdy tego nie robiłeś to w trakcie prostowania potrafi się zwichrować...

 

I tu jest cały ból tzn. środkiem rozdęte i płaskowniki stępione (zaokrąglone). Muszę to zrobić sam bo w pobliżu brak chętnych na taką robotę. Jak prostować aby nie zwichrować. I drugie pytanie o płaskowniki - szlifować, frezować, młotkować czy metodą spawania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jeśli zdecydujesz się na szlifowanie to nie na ostry kant ponieważ będziesz miał śrutę w zbiorniku. Klepisko nie ma być oetre tylko proste. Spawy też mogą pogiąć te płaskowniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

I tu jest cały ból tzn. środkiem rozdęte i płaskowniki stępione (zaokrąglone). Muszę to zrobić sam bo w pobliżu brak chętnych na taką robotę. Jak prostować aby nie zwichrować. I drugie pytanie o płaskowniki - szlifować, frezować, młotkować czy metodą spawania.

Masz na drutach metalowe tulejki między jednym płaskownikiem a drugim (bodajże co 5 drut)? one właśnie mają za zadanie wzmocnić całość klepiska by się nie gieło, jeśli klepisko dolega w miare równo do cepów to wymień tylko druty i będzie ok bo to że płaskowniki są troche pogięte po długośći to jeszcze nie tragedia


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Jeśli zdecydujesz się na szlifowanie to nie na ostry kant ponieważ będziesz miał śrutę w zbiorniku. Klepisko nie ma być oetre tylko proste. Spawy też mogą pogiąć te płaskowniki.

 

Płaskowniki mam mocno zaokrąglone i na długości nie przylegają do cepów - różnica około 1cm (moim zdaniem dużo). Planuje trochę poprostować bo szlifowaniem tej różnicy nie zgubię. Jaki promień lub faze proponujecie na szlifowanych płaskownikach aby nie robiło śruty. Na moim klepisku tulejek dystansowych między płaskownikami nie było - zapewne jakiś racjonalizator je wcześniej usunął. A jaki jest numer katalogowy tych tulejek. Pytam bo w sezonie nie będzie czasu i możliwości na wyciąganie klepiska i jego poprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

1 cm to duuuużżżżooo. Zapytaj spawacza czy można coś takiego naspawać, jak nie to po wyprostowaniu od zewnątrz klepiska wzmocnij te płaskowniki (bo jest tam miejsce na wspawanie wzmocnień) ponieważ metal będzie już osłabiony. Wydaje mi się że te płaskowniki są okrągłe od strony bębna (zobacz gdzieś na nowtm jak wygląda)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj