Zaloguj się, aby obserwować  
Omniq

Jak wymienic oring na walku

Polecane posty

Omniq    1

c98605297c2b3d14.gif

 

Jesli ktos ma dostep do katalogu to jest to : Catalog 4249, Grid 1D7, Section 20, Page 60

 

 

Pytanie brzmi:

Cieknie mi olej z oringu nr 16. Chcialbym go wymienic i zastanawiam sie czy jestem w stanie zrobic to sam czy trzeba wzywac serwis. Domyslam sie ze trzeba odkrecic element nr 33 i obrocic go zeby uwolnic element nr 17, ktory nastepnie trzeba wysunac po wczesniejszym odkreceniu sruby nr 14. Chodzi o to czy po ruszeniu elementu 33 tryby w srodku nie rozsypia sie i nie spadna do przekladni ? I to samo dotyczy elementu 17, czy kiedy go rusze to wszystkie elementy znajdujace sie wewnatrz przekladniu po prostu sie nie rozsypia ? Do tego prawdopodobnie kiedy rusze element 33 to zniszcze uszczelke nr 32, wtedy bede musial wyjac to cale zeby wymienic uszczelke, tylko jak to wyjac ? Jesli ktos juz kiedys rozbieral te elementy to prosze o pomoc. Jesli to ma znaczenie to dodam ze jest to JD 2064. Z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Omniq    1

Napisalem do serwisu JD w Raciborzu i oto co mi odpisali:

 

Trzeba zdjąć zespół nr. 33 wraz z częściami 27-31, następnie delikatnie wysunąć sworzeń nr. 17 i wymienić oring. Nie należy wyciągać sworznia całkowicie. Dodatkowo należało by wymienić uszczelkę nr. 32 i pierścienie uszczelniające z obudowy nr. 33.

 

Moze sie komus kiedys przyda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Omniq    1

Dalem rade, nie bylo to bardzo trudne.

Jedynym problemem bylo wyjecie elementu 33 wraz z kolami pasowymi ze wzgledu na to ze jest tam malo miejsca miedzy silnikiem a rama, wiec ja wycialem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj