Skocz do zawartości
Mati89

mf 255 wymian płynu chłodniczego

Polecane posty

Mati89    1

Witam prosił bym o informacje jak wymienić płyn w tym ciągniku i ile tam wejdzie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkręć korek wlewowy, żeby szybciej stary płyn zleciał, za filtrem paliwa jest jeden spust, na dole chłodnicy po prawej stronie ciągnika jest drugi

wejdzie ok 10 litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Odkręcasz korek chłodnicy i wykręcasz dwa kurki, jeden na dole chłodnicy po prawej stronie i drugi w bloku w okolicach odstojnika filtra paliwa. Do układu wchodzi 10,2 litra płynu. Powodzenia :P

 

edit:

Dominik, byłeś szybszy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mati89    1

Postępowałem według instrukcji, jednak do układu weszło 7 litrów zamiast 10, gdy naciskam wąż od chłodnicy sprawia wrażenie pustego, czy może termostat nie przepuścił płynu ?? Co byście mi poradzili z tym zrobić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13

Mati a ile tego płynu spuściłeś z układu. Jak nie mierzyłeś to może tylko te 7 litrów zleciało.

 

Zawsze jak ciągnik zalewam nowym płynem to zostawiam otwarty kranik na bloku dopóki nie pokaże się płyn. Ostatnio zalewałem u 3512 i nie miałem problemów.

Jak wlałeś te 7 litrów to bez problemu możesz uruchomić silnik i jeśli bedzie ubytek to dolejesz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Po wymianie silnik trzeba rozgrzać do temperatury roboczej (otwarcie termostatu) i potem dolać reszte :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norek1994    0

Ja mam takie pytanie czemu po wymianie termostatu ciągnik ma wysoką temperaturę i wchodzi z 5 litrów wody. Wskazówka od temperatury dochodzi do czerwonego pola i nie wiem co mam robi proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norek1994    0

No nw ponieważ mechanik to robił. Jeżeli jest termostat krzywo założony to się nie otworzy spróbuje wrzątkiem nalać i zobaczyć czy się otworzy, a jeżeli niee to dzwonie i wytłumacze mu o ci chodzi ;[ .Przed wczoraj testowałem ile wody wjedzie i weszło równe 7l :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hin    6

Ja kiedyś zamontowałem w 255 termostat "do góry nogami" i objawy był taki że silnik w zasadzie się nigdy nie nagrzewał- więc chyba to nie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    4

U mnie kranik pod filtrem paliwa odmówił posłuszeństwa i spuściłem tylko przy chłodnicy, wyszło jakieś 5L. Nie powinno zlecieć wszystko tym jednym kranikiem ? Inaczej muszę ściągnąć filtr paliwa i jakoś wykręcić cały ten kranik z bloku ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    76

Nie powinno. A nawet nie może (bo niby jak?) Spuściłeś z chłodnicy i przewodów gumowych, w bloku część płynu pozostała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    4

Aż tyle w bloku się mieści ? no nic to muszę odkręcić ten filtr paliwa i wykręcić ten kranik jakoś ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Wg. instrukcji mieści się 10l. Nie mam możliwości spuszczenia płynu z bloku poprzez chłodnicę ponieważ masz 2 układy które rozdziela termostat. Może jakbyś go nie miał to spuściłbyś większość ale tak musisz wykręcić kranik i zaopatrzyć się w nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×