Polecane posty

Mishells    0

Witam

Dwa tygodnie temu zakupiłem proxime i chciał bym do niej kupić halogeny dodatkowe na kabinę z przodu.

Wie ktoś może gdzie jej dostanę?

:P :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

ale jakies specjalne??na stronie Wesem zobacz


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Jeżeli chcesz oryginalne to zapytaj dealera sądzę że tam powinieneś najwcześniej dostać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

a dlaczego od razu nie zamowiles ich z ciagnikiem??


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

hehehe. no to teraz do dealera jedz i porozmawiaj:P bo ciezko spotkac orginalne w gdzies indziej. dla mnie to jestes mistrzem swiata z tymi swiatlami:P


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

Witam.

Ja też potrzebuje te światła( robocze,te po zewnętrznej stronie na kabinie z przodu). Przy kupnie były zamawiane, bo one są w opcji. Ale jak przywieźli ciągnik to nie było świateł ani przedniego obciążenia. Ojciec zrezygnował z tego i wziął od dilera zaczep do jednoosiowych i coś tam jeszcze.

Ja jednak chciałbym zamontować te światła-wie ktoś jak to zrobić? bo tam nie wystają żadne kable .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fento    4
KOMPLET LAMP ZETOR. ORYGINAŁ. 19.351.609!!! (859361268) - Aukcje internetowe Allegro Czy chodzi o te lampki ? Troche ta cena powala... W czerwcu widziałem takie same u dealera po 102 zł za sztuke więc nie możliwe żeby tak podrożały. Proponowałbym zakupić właśnie u dealera, a jeżeli nie będą mieć na stanie to nie powinno być problemu ze ściągnięciem ich z Kalisza na zamówienie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

Tak, dokładnie o te światełka chodzi. Ale faktycznie cena powala :D

Przy zamówieniu, aby je mieć na ciągniku to trzeba 240zł dopłacić. To zdzierstwo żeby przy osobnym zakupie płacić prawie 200 zł za jedną :lol:

Mam nadzieję, że u dealera będzie taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly1248    1

Nie umiecie czytać? Te 195zł to za komplet 2 lamp z żarówkami. Ja u dilera widziałem za 95zł za sztukę więc taniej powinno być w sklepie bo na Allegro dochodzi 25zł przesyłka. Chyba w nowych Proximach jest miejsce i przewody standardowo na dodatkowe 2 halogeny, i włączają się razem z tymi pierwszymi? Powiem jak dokładnie jak odbiorę Swoją, a tymczasem Gorąca Linia z Prowadzącą! :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

W takim razie przepraszam-zmyliło mnie to że przy cenie zaraz na początku pisało "195,00zł za sztuke".

Włącza się te światła na osobnym przycisku na prawym słupku kabiny, włączenie potwierdza świecący się przycisk.

Ale na kabinie, obok tych eliptycznych lamp nie ma żadnych wystających kabli.

Jak sprawdzisz w swojej to daj znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel156    31

Też podpinam się pod temat. Z tyłu standardowo ile powinno być lamp roboczych? Ja z przodu na kabinie mam tylko te 2 epileptyczne natomiast z tylu na kabinie 2 okrągłe i jedna okrągła niżej na błotniku. Pamiętam ,że coś dopłacałem za dodatkowe lampy może za te z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

Oj kolego, to chyba masz taki sam problem jak ja miałem.

Jak dzwoniłem do dealera żeby się zapytać o te lampy to mnie zmydlił i powiedział że to te z tyłu są dodatkowymi, wkurzyłem się bo coś mi nie pasowało i zadzwoniłem do Kalisza-tam mi powiedziano,ze lampy z tyłu są w standardzie, a te 240zł dopłaca się za te z przodu, co mają być po zew stronach lamp eliptycznych.

Wiec jeżeli zapłaciłeś a ich nie masz z przodu to ktoś Cię zrobił....

Ja nie mam, i chciałbym kupić, ale nie wiem ile będzie roboty z montażem,bo sam nie chce grzebać a jak serwis przyjedzie to pewnie skasują nieżle. dlatego przed zakupem chciałbym się poradzić czy ktoś nie wie jak to montować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tim    0

Odnośnie tych halogenów na przodzie kabiny to wystarczy odkręcić dach (dwie śruby z przodu oraz dwie śruby z boku kabiny) a z tyłu dach jest na zawiasach więc nie ma problemu ze coś uszkodzisz. Jak podniesiesz z przodu to tam są gotowe kable (kostki) do podłączenia tych halogenów.A włącza się je na prawym słupku w kabinie. wiem że tam są takie kostki bo jak prowadziłem mase z akumulatora do radia to przy okazji i to sprawdziłem. ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj