Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marcin3514

NH 5060 czy Zetor Forterra 12441

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
marcin3514    0

Co wybrać new holland 5060 za 185000zl lub zetor FORTERRA 12441 za 160000zl co wy na to ;)

 

a moze inny ciagnik do 185000zl brutto co jest wartego polecenia pozdrawiam i dzieki wielkie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    320

1. Na jaki areał??

2. Co ma robić??

3. Główny czy pomocniczy??

4. Polski czy zagraniczny??

 

Dopisz cos wiecej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin3514    0

40 h plus hodowla trzody zeby bylo sprawnie pow. 100km mam dwa pomocnicze 3512 i 912 czas na sile pociagowa zlozylem wniosek o prow na ciagnik do 185000tys wiec musze sie wyrobic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qqq    18

hmm new holland ma tylko 106 km czy to nie za mało?? jezeli ma być sporo ponad 100km to zetor w innym przypadku new holland na pewno będzie lepszy zawansowane technologie , niskie zuzycie paliwa i mozna sobie go wyposazyć bardzo dobrze w co sie chce prawie,a ja zaproponowałbym Ci CASE JX100U ja mam takiego i poprostu bajka w co nie pójdzie to daje sobie rade, nie jest u Nas głównym ciagnikiem ale te 800 mtg na rok zrobi ma teraz niecałe 4000mtg i żadnych awarii. Sprawdz co oferuje jeszcze może DF, LAMBO czy SAME

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Witam wszystkich

Ja mam Forterre 10641 w najbogatszej wersji (brakuje aby womu przedniego i zaczepu tylnego typu chit tech ale to mi się nie przyda i szkoda było na to kasy wydawać) według mnie Zetor będzie lepszy od NH nie ujmując NH bo to są też dobre ciągniki ale Zetor jest prostrzym ciągnikiem od NH . A hydraulike ma chyba podobno i udzwik podnośnika do NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Musisz wziąść wiele rzeczy pod uwagę, typu, bliskość i jakość serwisu, ceny przeglądów, ewentualnie części, z jakim sprzętem chcesz go agregować, czyli jaką musi mieć moc i parametry aby sobie w danych pracach radził no i oczywiście cena czy wziąść traktor np. Forterrę czyli tańszą mocniejszą i za te pieniążki jeszcze sprzęt do niej a różnica jest duża. Czy droższego NH. A takie gadania to lepsze czy tamto lepsze to nie ma co patrzeć bo to jest dobra marka i to, a awarie nie są obce żadnej marce co ostatnio doświadczył mój kolega w wypasionym MCcormicku ;)

Ja bym osobiście się skłaniał ku Zetorowi, raz cena,dwa w miarę prosta maszyna, i nie daj... jak by co... zrobisz ją praktycznie w garażu, ciężka, dysponuje dużą mocą, porządna hydraulika. W tych pieniążkach ciężko będzie wychaczyć jakąś inną markę o podobnej mocy i miarę rozsądnej jakości, niestety za lepszy wypas trzeba będzie więcej zapłacić. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Szczerze to jak ja brałem swojego Zetora to tez miałem dlemat czy nie lepiej takiego NH wybrac bo mi się ciągniczek bardzo podobał niski zwrotny ale... wykończenie kabiny ma tandetne ta guma na błotnikach czy co to tam jest to jak się zatsze brudem to nie odmyjesz nawet niepraktyczne jednym słowem. i jeszcze NH ma niskie koła i jest mu cięzko obrucić 4 obrotowe na placu a co mówić na polu by zaczepiały w ziemie ale ciągniczek jest fajny z NH do ładowacza idealny jest . Ale ja bym wybrał Zetora i tak poprostu do mnie jest o klasę wyższy od 5060 i za reszte kasy bym sobie osprzet do niego wzioł i bym go na ful wyposarzył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin3514    0

do nh (agros wronscy) mam 2 km do zetora 50 kalisz 100 nh na wypasie bez tuz zetor standart ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Wiesz wybór należy do Ciebie ja Ci tylko mówię jak było w moim przypadku bo tez byłem napalony na tego NH na ten model ale wybrałem Zetora bo według mnie jest lepszy od 5060 pod każdym względem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

zalezy do czego jest Ci potrzebny

Jesli ladowacz to zdecydowanie NH, z uwagi na rewers elektrohyrauliczny przy kierownicy, jednak to jest podstawa.

A jesli w polu to zetor nie bedzie zlym wyborem. Akurat skrzynie zetor ma lepsza (2 polbiegi) NH tylko jeden, chyba zeby go wyposazyc w skrzynie 16x16 co z kolei podnosi cene, i kolko sie zamyka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikic360    16

u pobliskiego dilera taki NH na wypasie teraz 190 tys. ja osobiście zdecydował bym się na zetora ze względu na cenę

rewers w zetorze nie działa na 4 biegu więc to tez jakaś uciążliwość w pracy w polu przy zawracaniu na końcach pól

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper    0

Co do agros-wrońskich to powiem tak mają bardzo wygorowane ceny... proponuje zadzwonic do innych dilerów i porownać ceny mi w Strzelcach proponowali ciągnik 30tys. drozej niż inni dilerzy (woła o pomste do Nieba) a ciągnik biorę na PROW NHT6030 Plus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin3514    0

tez skladalem na prow na NH 5060 + maszyny i dokladnie za 5060 mam 185000zl pytalem o cene koncowa wiec uslyszalem za 2 tys zl to maks ;) ile masz wycene 6030 zastanawialem sie nad jego zakupem ale jakos tak wyszlo ze startuje na mniejszy pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper    0

NH T6030 PLUS skrzynia 16x16

-elektrocommand 8 biegów pod obciążeniem

-komputer pokładowy

-fotel pneumatyczny

-klima

to wszystko jest w standardzie no i 6 cylindrowa symfonia ;)

wersja podstawowa 180.000 zł netto ja zamówiłem najszersze ogumienie 480 przednie i 600 tył dopłata 2000zł netto

Ciągnik zamówiony u innego dilera. Wroński stracił moje zaufanie a tyle maszyn od nich kupiłem... :P

Wersja T6030 DELTA jest ok. 10.000 zł tańsza czyli ok 170.000zł netto

Ja wybrałem PLUSA bo jest lepiej uzbrojony

Jeśli już wybierasz ciągnik w przedziale 100km to proponuje T6010 lub T6020

Niestety ale nie wiem ile kosztują słabsze modele T6010 T6020 ale myslę że rożnica w cenie między T5060 a T6010 zamknie się w ok 10.000 zł

a ciągnik jest o klase lepszy...

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'mikic360' ale po co Ci 4 na wstecznym co Ty 4 będzies robił ??? nawet polowa się mało przydaje bo Zetor 1 sobie śmiga spokojnie ze wszytstki . Jak by miał 4 odblokowano to na szosowych biegach by jechał szybciej do tyłu niż do przodu.Ale NH ti jest super traktor do ładowacza jak napisał ktoś wyżej lepszego nie znajdziesz tylko ma jedną wade w tej skrzyni :P diler NH jak go miałem kupić to mi mówił że co 1500mth trzeba ją kalibrować i nie mozna olejów mieszac jak kiprujesz przyczepe tylko tym ciągnikiem to dobrze a jek innym też to masz problem już bo nie można w nich w NH olejów mieszać z innych ciągników tak mi mówił diler, a w Zetorze nic nie trzeba robić nie trzaba kalibrować skrzyni i można po kożdym ciągniku kiprować przyczepy. Taki jest fakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macursus12    0

Szczeze powiem to wez zetora. naprawy sa tanie a nie jak w nh.Zetor moj zdaniem spali mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthil007    1

Cała prawda o Zetorach jest opisana w ostatnim numerze RPT. Z własnego doswiadczenia też moge powiedziec że awaryjnosc tych ciagnikow jest na wysokim poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper    0

Jeśli chodzi o spalanie to mam dwóch znajomych jeden ma forterre 120KM a drugo NHT6030 i w cieżkiej robocie (orka) forterra potrafi przekroczyć granice 20L na mth gdzie NHT6030 potrafi sie zamknąć bez problemu w około 16-18L na mth mimo większej pojemności i 6 cylindrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek4312    0
Napisano (edytowany)

kup zetora

 

Ostrzeżenie za posty bez uzasadnienia!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

"kup zetora" co to w ogóle jest :P :P !!!!!!!!!!!!!!?????? co ten post wnosi ????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Gago - tak czytam twoje odpowiedzi i widzę że nie wiesz za dużo o NH jak nie wiesz dokładnie to nie pisz bo naprawdę zniechęcasz innych do tej marki :P Mówisz o kalibracji że trzeba wykonywać ją 1500 mtg ale pewnie nie wiesz jak to zrobić No to cię teraz zaskoczę możemy wykonywać ja sami bez potrzeby wzywania serwisu ty w zetorze nie musisz bo masz zwykłą skrzynię :P jeśli chodzi o oleje to też zbytnio lamentujesz oleje to w każdym nowym ciągniku powinny być czyste a nie jakieś brudy a jak troszkę dostanie ci się oleju innej marki co jest nieuniknione to też nic ci się nie stanie aby to nie był jakiś syf tak mi powiedział serwisant :)Zetor może i spali tyle samo w ciężkiej robocie ( choć z tego jak rozmawiałem z sąsiadem i kolego to nie jestem pewien ) to w pracach lekkich poziom 5L na mtg jest ciężki do osiągnięcia .Ktoś tam napisał że zetor ma skrzynię lepszą ??? półbiegów ma więcej ale czy ma rewers elektrohydrauliczny i sprzęgło w przycisku :P To i cena NH musi być większa :P Jak dla mnie oba te ciągniki są fajne ale jeśli miałbym kupić zetora to tylko do ciężkich prac a jak do lżejszych i ciężkich to NH A każdy kupi co mu się podoba i na co go stać bo wiadomo dołożyć te 30 tyś to nie jest łatwo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Jeśli chcesz podpiąć 4-skibowy obrotowy pług to radzę lepiej wziąć Zetora, NH jest zbyt lekki, ale jeśli zagonowy to i NH da sobie radę :P . Chyba, że masz jakieś ciężkie ziemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin3514    0
:P 90% 4-klasa wiec chyba 5-tki zaginowe 5+35 lub 40 agregat ares talerzowy 3m z siewnikiem moze da rade :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×