Zaloguj się, aby obserwować  
black08

Serwis

Polecane posty

black08    4

witam mam pytanko ile was kasuja i gdzie za 1 i 2 przegład w NH seria 6000. czy ktoś ma nh za skrzynią range command. i pytanie dla tych ze skrzynią power command czy podczas przłełanczania biegów też czuc takie rwanie do przodu i czy jak robicie zmiane kierunku jazdy to troche szarpnie i nie robi tego natychmiast. po juz robie sie przewrażliwiony na tym punkcie :) bo w mf wydaje mi sie ze jest płynniej. pozdro aaa i jeszcze jedno mam jeszcze mozliwośc wyboru gum albo 600 albo 650 co radzicie bo 650 wydaja mi sie przesadą do 6050 fakt ze sa ciut wyzsze no i szersze a maszyna potęzniej wyglada ale boje sie o gniecenie bruzdy i mniejszy skręt


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

jak dobrze pamiętam to serwis brał 70zł/roboczogodzinę w zeszłym roku, ile za cały przegląd wyszło to nie pamiętam, w skrzyni power command szarpnięć raczej nie ma poza przeskokami co 6 biegów wtedy zmiana biegu powoduje szarpnięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

A próbowałeś kalibrować tą skrzynię? Powinno pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

nic kalibrowanie nie daje, już to przerabiałem, serwisant mówił że zwłaszcza przy przeżycie z 12. na 13. bieg za dużo sprzęgieł na raz się przełancza i fabrycznie nie dali rady obejść szarpnięcia, jest to szczególnie denerwujące w gruberze na terenie pagórkowatym i mozaikowej glebie gdzie można by czasem polecieć na 13 biegu ale to szarpanie i zgrzyt skrzyni mocno zniechęca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Pomiędzy biegami 6 i 7 też załączają się między sprzęgła i również występuje szarpnięcie ;)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

To że szarpie co 6 biegów napisałem już wcześniej ale jak tych dolnych rzadko się używa bo ciągnik standardowo rusza z 7 biegu, jedyne jak używałem nawet 4 biegu to na jednym ciężkim kawałku z pługiem, ale wtedy na 4 biegu zaczynało wychylać zabezpieczenia w pługu i skrzynia zaczyna wyć, nie wiem jak to będzie na przyszłość z wyciem bo ciągnik ma dopiero 700 mth ale i sporadycznie jest tak dociążany żeby w pługu na 4 biegu i blokadach mostów silnik stękał a przód podrywało do góry, zwykle śmiga 10-12 bieg poza około 2 ha na których przeciągnięcie pługa za zadanej głębokości jest prawie niemożliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

w serwisie twierdzą ze nie kalibruje sie tych skrzyń, ustawiane są niby fabrycznie, a zeby cosik pogmerać musi być złacze diagnostyczne do kompa a takowego nie ma szans byś gdzieś dorwał, wiec nie wiem co zrobić, moze sie czepiam ale jednak. pozatym skrzynie w NH mają troche nieprzyjemny odgłos zwłaszcza jak masz silnik CR który jest naprawde cichy wiec nie ma co zagłuszyć tego gwizdu. dodatkowo srevisant zalecał by przy skoku z 12 na 13przy durzych obciązeniach wciskac sprzęgło i guzik sprzegła jednoczesnie ale tylko przy przeskakiwaniu z 12 na 13 a z 6 na 7 nie


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

mam ranger comand 6050 i przy pierwszym serwisie po 50 mtg zabuliłem coś około 1600 zł sam filter w skrzyni około 800 zł a przy przełanczaniu biegów troche szarpie ale po 600 mtg mają skalibrować i ponoć ustąpi (narazie mam 200 z kawałkiem ) a do kalibracji nie trzeba kompa możesz to zrobić sam przeczytaj instrukcje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

chodziło mi o kalibrację sprzęgieł, co jest opisane w instrukcji, co do przełanczania to różni serwisanci różnie mówią, prawie nie używam pedału sprzęgła chyba że podczas podpinania osprzętu w innych przypadkach przesuwam dźwignie w wybranym kierunku i jazda, takie działanie jest nawet zalecane w instrukcji i tego się trzymam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

no to właśnie od sprzęgła zależy czy szarpie a ja też pedał sprzęgła używam tylko przy podjeżdżaniu pod maszynę tylko na początku nie miałem do tego przekonania a teraz jak z pługiem do rowu dojeżdżam to tylko rewers i dźida aż szwagier ostatnio się pytał czy się nie boje że do rowu wjedzie a u mnie rowy głębokie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

no ja utargowałem pierwszu przeglad na 750pln

i tak drogo w porównaniu z pronarem ;) nie czytałem jeszcze instrukcji tylko oblukałem ja jak byłem w serwisie i dosyć gruba :P

 

z jakimi maszynami ci chodzi ten 6050 masz 18 czy 19 skrznie


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

skrzynie mam 19- nastke z 40 ekonomicznym a serwis wyszedł tak drogo bo sam filtr 800 kosztuje i brałem jeszcze 25l oleju do skrzyni bo nie chciałem żeby wlewał ten stary co spłynął przy wymianie filtra a ze sprzętem to narazie trochę cienko agregat aktywny 3metry prasa class rolant 66 i właśnie szukam pługa bo mam starą zagonówke grudządzką 4 skiby a oranie nią to porażka i jeszcze gruber lemken 3m z wałem rurowym a ty jaki pług ciągasz swoim nh?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

wiec panowie rzeczywiscie mozna kalibrować samemu ;), zmieniając biegi juz u siebie w normalnym urzytkowaniu nie jest tak zle. myslałem ze power boost bedzie tylko w kryzysowych sytuacjach a on w transporcie działa nonstop na zakrecie C od 17biegu, troszke mnie denerwuje swist skrzyni na otwartej tylnej szybie, a tak to cicho jak w samochodzie, niestety tłumnik na durzych wertepach obciera o zespoloną lampe (migacz postój) :D a ona nie ma regulacji. ciekawe co wymysli serwis bo regulacji komina nie widziałem, pług mam 4 oweruma ale lekką wiec trzeba zmienic na cosik bardziejszego, na razie bedzie biegał w gruberze 3m, cyklo 3m ( na zmianie z pronarkiem) , no i moze do żniw jakis pług lepszy bedzie ( choć pewnie nie nowy).


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

na pocieszenie mogę wam powiedzieć że skrzynia w moim claasie też nie należy do cichych chociaż skrzynie biegów w nh i case są chyba jeszcze głośniejsze , w okolicy są u mnie tm 155, tm 190, mxm 190 ze skrzyniami power command i strasznie hałasują, słychac je z daleka, szczególnie pod obciążeniem

ostatnio przybył też w mojej okolicy case 110 x line ze skrzynią electro command która wydaje się jescze głośniejsza

być może ten typ tak po prostu ma i nie należy się tym przejmowac :D

w zeszłym roku 2 dni miałem na testach T5060 z dual command i sama skrzynia podczas pracy była dużo cichsza, za to trochę było słychać rewers przy zmianie kierunku jazdy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

jeśli we wszystkich NH skrzynia power command tak wyje to można to uznać za ukłon jej twórców w kierunku użytkowników C360 tak żeby za dużego szoku nie było ;)

Mam tylko na dzieje że z czasem to nie będzie robiło się coraz głośniejsze.

Zastanawia mnie jeszcze czy u innych użytkowników NH też tak szybko siada radar czy jeżdżę jakimś takim szczęśliwcem że już trzeci siada??

Fajna sprawa ten radar ale już więcej serwis gwarancyjny tego nie wymieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj