Skocz do zawartości
Daro81

Pronar p7 opinie, uwagi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
Daro81    0

Witam, proszę o opinie na temat ciągnika z tematu. Ostatni temat dotyczący p7 jest już dośc stary, więc może ktoś kupił taki ciągnik od tego czasu. Zastanawiam się nad jego zakupem, więc chciałbym by znawcy i/lub posiadacze wypowiedzieli się na jego temat:) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

producent podaje mase wlasną 4t ( w domysle mamy masę włascą w stanie suchym bez obciążników) a w folderze pdf jest napisane masa własna z obciążnikami i kierowcą 4t) to ile waży goły p7 3,4t?, słaby podnosnik wąskie i bardzo małe koła, pokraczny wygląd przez te wysokie błotniki i wątpliwej jakości plastiki, za 120 tyś mozna kupić juz zachodni ciągnik i niech ktoś sobie pisze że nh td czy goły agroplus nie ma tego cz owego a tu jest to moim zdaniem ciągnik p7, p5 czy p9 to bardziej kampania kreklamowa firmy i badanie rynku a jakoś przyszłości dla p7 na polsske nie widze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

A mi P7 sie podoba. Siedziałem w nim na targach i sprawił dość miłe wrażenie (ciekawe jak by wypadł w akcji) jednak za 130000zł opłaca sie go kupić bo silnik IVECO i wogule duzo podzespołow zachodnich więc praktycznie ma sie Deutz fahra w nim ;) <joke>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    62

Tak ma się deutz fahra (chociaż nie s kłyszałem o deutz fahr z silnikiem iveco ;) ) ale deutz fahr poskładany przez pronara to samobójstwo, bo ceny części do zachodnich podzespołów są kosmicznie drogie i tylko dlatego opłaca się inwestować w zachodnie maszyny z nadzieją na precyzyjny montaż i niską awaryjność, a w niską awaryjność p7 jakoś nie chce mi się wierzyć bo raz to ze jest to nowy model a 2 to jednak skłąda pronar i pewne oszczędnosci napewno poczynił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Nie wiadomo jak to może być z awaryjnością, każdy tylko gada że jak Pronar to już musi być złom i jak ktoś kupi to od razu samobójstwo... Nikt tego nie ma a wszyscy gadają że to do niczego ciągnik... Ale osobiście P7 bym nie kupił bo jest strasznie mały gabarytowo itp, ale za to P5 bym kupił bo mi się strasznie podoba i jeździłem takim i wrażenia z jazdy bardzo pozytywne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro81    0

to że kupię pronara to już jest raczej przesądzone, tylko jeszcze nie wiem czy będzie to p5 czy p7. Myślę, że w najbliższych dniach poznam odpowiedź na to z której serii ciągnik kupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Ja bym radził raczej kupić P5, EHR, większe koła i jest większy i masowo również jest różnica, P5 jest cięższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

Ja również polecam serię P5... jest większa gabarytowo, ma wieksze koła i troszke mocniejsza, a cena jest podobna...

No i seria P7 wygląda powiedzmy niezbyt ładnie... P5 to już co innego, zbudowany z zachodnich podzespołów itd...

Daro81@ na jakiej powierchni miałby pracować ten ciągnik i jaką role by spełniał (pomocniczy czy główny), napisz coś wiecej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro81    0

byłby to główny ciągnik na 20 ha, do niego oczywiście komplet maszyn, pług ibis l 3+ obrotowy, agregat podorywkowy, zestaw uprawowo siewny, no i prasa rolująca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

No to jak do takich maszyn to bardziej P5 był by do tej roli lepszy, większy gabarytowo i większa masa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

A jaki masz obecnie ciągnik??? No to jak na tą powierzchnie P5 będzie napewno dobrze sie spisywał i nie będzie się męczył przy tych maszynach...

Masz jakąś hodowle, bydła na przykła??? Bo jak na tyle ha to dość dobry i duży ciągnik :P A będzie on może pracował z turem albo z czymś podobnym???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro81    0

formalnie to nie mam ciagnika:P ale używam mf255 i c-330, a hoduje świnie i kilka sztuk bydła opasów żebym nie musiał paszy z łąk sprzedawać. A z turem to raczej nie będzie pracował bo nie mam miejsca na to by manewrować tak dużym ciągnikiem z turem, możliwe że założe tura do tego mf-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

A bierzesz tego pronara na PROW czy jak??? Tak wogóle to kupujesz go czy na dzien dzisiajeszy tylko sie "rozglądasz"/pytasz???

Byłeś może u jakiegoś dilera aby się czegoś dowiadywać??? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro81    0

no biorę na PROW i mam nadzieję że w ciągu najbliższych dni podpisze umowę i zacznę sprowadzać maszyny. Dziś byłem zawieść ostatnie poprawki i teraz będę czekał na ostateczną decyzję. Więc jestem nastawiony już na kupno, tylko podpisanie umowy, potem kredyt no i złożyć zamówienie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pankarolek    0

Panowie a tak generalnie to ile pala te ciagniki bo ja slyszalem ze nawet 16litrow chodzi mi o 5122 prawda to czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Panowie a tak generalnie to ile pala te ciagniki bo ja slyszalem ze nawet 16litrow chodzi mi o 5122 prawda to czy nie

16l to chyba w snach, mój bizon Z056 z 11l a godzinę weźmie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Co ma silnik w kombajnie do spalania w ciągniku, ja p****** ;[

 

16l/h dla 90KM to wynik całkiem osiągalny.

 

Dla porównania Claas Celtis o mocy 90KM spalił maksymalnie 21l/h, więc można? Można.

 

Wszystko zależy jak będzie się jeździło tym ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John993    0

U mnie P7 pracujac przez 7h 30 min przy przetrzasaczu Pronar PWP530 i zgrabiarce Pronar ZKP 420 utrzymujac 1500 tys obrotow spalil okolo 25 l paliwa. W trasie 58 km w 2 h i 30 min z Lawetą Pronar T023 na ktorej wozilem 38 bel siana , spalil mi okolo 25 l paliwa jadac na pelnym gazie , w drodze powrotnej z pusta lawetą spalil okolo 20 l paliwa jadac z predkoscia 42km/h w 1 h 40 min. Trasa dosyć kręta i wiele pagórków w tym bardzo dlugich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×