Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, proszę o opinie na temat ciągnika z tematu. Ostatni temat dotyczący p7 jest już dośc stary, więc może ktoś kupił taki ciągnik od tego czasu. Zastanawiam się nad jego zakupem, więc chciałbym by znawcy i/lub posiadacze wypowiedzieli się na jego temat:) pozdrawiam

Opublikowano

producent podaje mase wlasną 4t ( w domysle mamy masę włascą w stanie suchym bez obciążników) a w folderze pdf jest napisane masa własna z obciążnikami i kierowcą 4t) to ile waży goły p7 3,4t?, słaby podnosnik wąskie i bardzo małe koła, pokraczny wygląd przez te wysokie błotniki i wątpliwej jakości plastiki, za 120 tyś mozna kupić juz zachodni ciągnik i niech ktoś sobie pisze że nh td czy goły agroplus nie ma tego cz owego a tu jest to moim zdaniem ciągnik p7, p5 czy p9 to bardziej kampania kreklamowa firmy i badanie rynku a jakoś przyszłości dla p7 na polsske nie widze

Opublikowano

A mi P7 sie podoba. Siedziałem w nim na targach i sprawił dość miłe wrażenie (ciekawe jak by wypadł w akcji) jednak za 130000zł opłaca sie go kupić bo silnik IVECO i wogule duzo podzespołow zachodnich więc praktycznie ma sie Deutz fahra w nim ;) <joke>.

Opublikowano

Tak ma się deutz fahra (chociaż nie s kłyszałem o deutz fahr z silnikiem iveco ;) ) ale deutz fahr poskładany przez pronara to samobójstwo, bo ceny części do zachodnich podzespołów są kosmicznie drogie i tylko dlatego opłaca się inwestować w zachodnie maszyny z nadzieją na precyzyjny montaż i niską awaryjność, a w niską awaryjność p7 jakoś nie chce mi się wierzyć bo raz to ze jest to nowy model a 2 to jednak skłąda pronar i pewne oszczędnosci napewno poczynił

Opublikowano

Nie wiadomo jak to może być z awaryjnością, każdy tylko gada że jak Pronar to już musi być złom i jak ktoś kupi to od razu samobójstwo... Nikt tego nie ma a wszyscy gadają że to do niczego ciągnik... Ale osobiście P7 bym nie kupił bo jest strasznie mały gabarytowo itp, ale za to P5 bym kupił bo mi się strasznie podoba i jeździłem takim i wrażenia z jazdy bardzo pozytywne ;)

Opublikowano

to że kupię pronara to już jest raczej przesądzone, tylko jeszcze nie wiem czy będzie to p5 czy p7. Myślę, że w najbliższych dniach poznam odpowiedź na to z której serii ciągnik kupię.

Opublikowano

Ja również polecam serię P5... jest większa gabarytowo, ma wieksze koła i troszke mocniejsza, a cena jest podobna...

No i seria P7 wygląda powiedzmy niezbyt ładnie... P5 to już co innego, zbudowany z zachodnich podzespołów itd...

Daro81@ na jakiej powierchni miałby pracować ten ciągnik i jaką role by spełniał (pomocniczy czy główny), napisz coś wiecej :P

Opublikowano

byłby to główny ciągnik na 20 ha, do niego oczywiście komplet maszyn, pług ibis l 3+ obrotowy, agregat podorywkowy, zestaw uprawowo siewny, no i prasa rolująca.

Opublikowano

A jaki masz obecnie ciągnik??? No to jak na tą powierzchnie P5 będzie napewno dobrze sie spisywał i nie będzie się męczył przy tych maszynach...

Masz jakąś hodowle, bydła na przykła??? Bo jak na tyle ha to dość dobry i duży ciągnik :P A będzie on może pracował z turem albo z czymś podobnym???

Opublikowano

formalnie to nie mam ciagnika:P ale używam mf255 i c-330, a hoduje świnie i kilka sztuk bydła opasów żebym nie musiał paszy z łąk sprzedawać. A z turem to raczej nie będzie pracował bo nie mam miejsca na to by manewrować tak dużym ciągnikiem z turem, możliwe że założe tura do tego mf-a.

Opublikowano

A bierzesz tego pronara na PROW czy jak??? Tak wogóle to kupujesz go czy na dzien dzisiajeszy tylko sie "rozglądasz"/pytasz???

Byłeś może u jakiegoś dilera aby się czegoś dowiadywać??? :P

Opublikowano

no biorę na PROW i mam nadzieję że w ciągu najbliższych dni podpisze umowę i zacznę sprowadzać maszyny. Dziś byłem zawieść ostatnie poprawki i teraz będę czekał na ostateczną decyzję. Więc jestem nastawiony już na kupno, tylko podpisanie umowy, potem kredyt no i złożyć zamówienie:)

Opublikowano

Co ma silnik w kombajnie do spalania w ciągniku, ja p****** ;[

 

16l/h dla 90KM to wynik całkiem osiągalny.

 

Dla porównania Claas Celtis o mocy 90KM spalił maksymalnie 21l/h, więc można? Można.

 

Wszystko zależy jak będzie się jeździło tym ciągnikiem.

Opublikowano

U mnie P7 pracujac przez 7h 30 min przy przetrzasaczu Pronar PWP530 i zgrabiarce Pronar ZKP 420 utrzymujac 1500 tys obrotow spalil okolo 25 l paliwa. W trasie 58 km w 2 h i 30 min z Lawetą Pronar T023 na ktorej wozilem 38 bel siana , spalil mi okolo 25 l paliwa jadac na pelnym gazie , w drodze powrotnej z pusta lawetą spalil okolo 20 l paliwa jadac z predkoscia 42km/h w 1 h 40 min. Trasa dosyć kręta i wiele pagórków w tym bardzo dlugich.

Opublikowano
Dnia 1.11.2012 o 09:59, John993 napisał:

U mnie P7 pracujac przez 7h 30 min przy przetrzasaczu Pronar PWP530 i zgrabiarce Pronar ZKP 420 utrzymujac 1500 tys obrotow spalil okolo 25 l paliwa. W trasie 58 km w 2 h i 30 min z Lawetą Pronar T023 na ktorej wozilem 38 bel siana , spalil mi okolo 25 l paliwa jadac na pelnym gazie , w drodze powrotnej z pusta lawetą spalil okolo 20 l paliwa jadac z predkoscia 42km/h w 1 h 40 min. Trasa dosyć kręta i wiele pagórków w tym bardzo dlugich.

 

A zgrabiarkę jeszcze masz jak się spisuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sandrii
      witam mam taki problem nie potrafimy odkręcić tej śruby a moze się to wybija? zawleczka wyciągnięta i nic klucz udarowy nie daje rady nawet 
      jest to śruba to drążka zmiany biegów 


    • Przez sandrii
      Przychodzę z pytaniem jak te tuleje wymienić podobno trzeba tylko odkręcić drążek i wszystko pozdejmowac niby prosta robota ktos to robił w Pronar 82a? moze coś więcej powiedzieć na jakie tulejki wymieniał i cos przy okazji 
      chce je wymienić zeby ten drążek tak nie latał i biegi lepiej wchodziły 
    • Przez donmateo246
      Cześć, od dłuższego czasu zmagałem się z problemem oświetlenia przedniego, reflektorów. Niestety orginalne nie zdawały egzaminu. Nie były szczelne, a wilgoć oraz kurz doprowadzały do szybkiego łuszczenia się chromu na odbyłysniku. Niestety wymiana nie pomagała, ponieważ problem się powtarzał. Po przygodzie na przegląd udało mi się znaleźć motywację i opracować ramki oraz rozwiązanie pozwalające zainstalować zamienniki od firmy wesem, które są tańsze i szczelne. Jest to wydruk 3D jeśli ktoś ma problem podobny do mojego to chętnie pomogę.


    • Przez Krizh
      Witam, czy znajdzie się na Forum ktoś posiadający traktor Pronar Zefir 85 wraz z przednim tuzem? Potrzebuję zdjęć mocowania takiego elementu (czy tylko z przodu na 12 śrub czy też idzie jakaś ramka do tyłu traktora). Z góry dziękuję. 
    • Przez piotrkacz
      witam wszystkich kupiłem pronara 5135 czy ktos coś rzuci na forum co to za maszyna .ogólnie 2007 r 5135 silnik iveco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v