Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marcin z małopolski

Zetor 7745 Jakie oleje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Mam pare pytań do właścicieli Zetorów a mianowicie:

Jaki olej to przedniego napędu i ile??

Jaki olej do amortyzatora tego przy napedzie??

Jaki olej do wspomagania??

Jaki olej do skrzyni i podnośnika??

Jaki do zwolnic??

 

I na jaki kolor malujecie Zetory znaczy sie blok Zetora?? I jaki był kolor orginalny??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

Mam 7211 więc trochę z instrukcji

Hipol skrzynia-34 max 17 min wyczyść filtr a drugi wymień odrazu oś przednia- 4 zwolnice jej 2x0,5 , to i zwolnice z tyłu 2x1,9 Obudowa przekładni kierowniczej wlew i kontrol pod pedałem sprzęgła 1,6

 

hydrauliczny do wspomagania 5 litrów

olej amortyzatorowy do tego zbiorniczka 0,6 litra

 

Kolor to coś fest zielony (ciemny) podobno 2 l zielonej na 1 litr czarnej, zdejm pokrywkę ze sprzęgla lub nawet od dźwigienek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

skrok18    1

Witam , ja w swoim zetorze jak kupilem to miałem orginalny właśnie zielony kolor . Nie dawno widziałem na allegro farby orginalne do zetora tylko ze kosc słoniowa , czarny i czerwony ale jesli zadzwonisz to moze mieć na stanie i zieloną......

 

A tak poza tematem ... Czyzbys kupił drugiego zetora .... Pozdrawiam :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djpala    0

Witam na temat oleji mogę sie wypowiedzieć tak dla mnie HIPOL to nie olej można tym prasę na zimę wysmarować żeby nie zardzewiała hipol może kiedyś był dobry. Mam JOHN DEERA 3140 i dzięki cudownemu oleju HIPOL zatarłem skrzynie i z tego co wiem to nie tylko ja sie tak urządziłem . Tak ze trudno powiedzeń ze on smaruje.

 

Ja stosuje do skrzyni ---- olej FUCSH TITAN HYDRAMOT 1030 koszt (200-250 zł za 20L)

Do silnika leje jeszcze SUPEROL ale po remoncie przejde na FUCSH TRUCK 1540

 

Mam 4 ciagniki

2 JOHN DEERY, ZETORA 7011 I URSUSA 4011 I do wszystkich leje to samo bo później jest problem np.z tym prasy nie moge podczepić do innego ciągnika bo olej w skrzyni jest inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galinek3140    102

siemka mam john deere 3140 i leje do niego do skrzyni agrolen hydrauliczno -przekladoniwy i jest luksusowo

a poza tym wie ktoś ile orze kosztować kapitalny remont silnika w john deere 3140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AREK5211    0

Mam pare pytań do właścicieli Zetorów a mianowicie:

Jaki olej to przedniego napędu i ile??

Jaki olej do amortyzatora tego przy napedzie??

Jaki olej do wspomagania??

Jaki olej do skrzyni i podnośnika??

Jaki do zwolnic??

 

I na jaki kolor malujecie Zetory znaczy sie blok Zetora?? I jaki był kolor orginalny??

Ja mam zetora 5211 więc bez napędu ale na parę pytań odpowiem. Do wspomagania polecam Venol - nie gęstnieje zimą , do skrzyni Agrol sprawdzony od paru lat, do zwolnic ja leję parus z lotosa moim zdaniem jest dobry.Jeśli chodzi o lakiery to ja malowałem autorenolakiem wychodzi jak oryginał kolory musiałbym sprawdzić to wtedy napiszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do farby proponuje najlepiej zdrapać sobie kawałek i iść do lakierniczego sklepu potrafi porównać próbke i komputerowo ci wymiesza, nawet tak ze obliczaj matowienie farby jakbyś chciał coś uzupełnić a nie malować całego ja tak robiłem i zapłaciłem za 2 litry coś koło 50zł a po malowaniu jak orginał z fabryki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×