adasko987

Grzeje się c-360

Polecane posty

przemrolnik    14

Blondynek2004 ja pisałem o chłodnicy ze ma wymyć, ale filtr tez duzo da :) Jak zrobisz to co pisałem ja i @Blondynek2004 to bedzie chodzic na zielonym polu ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki550e    1

a powiesz mi dlaczego nie ma termostatu? przecież, to nowa chlodnica

przecież chłodnicy niekupuje się razem z termostatem, termostat ojciec pare lat temu wywalił, bo mu się zawieszał, zawsze wskazówka dochodziła do zielonego, i można było orać cały dzień i nie podskoczyła, a teraz niemoge 0,5 ha zaorać bo woda 100 C

 

miałem to samo do czasu niedawno u siebie w ciapku :) Umyj dobrze chłodnice najlepeij myjką cisnieniowa a jak nie masz to wezem z woda i płynem i szczotka :)

POMOŻE w 100% ;[

to jest całkiem możliwe, od wieków nie grzebałem w filtrze pow. ciekawe czy olej jeszcze jest, no i chłodnice też wymyje, no fakt niby nowa, bo nie całe 2 lata, no ale przecież syfu mogła nałapać, tylko niemam karchera, ze szlałfa z cienką końcówką może coś zdziałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

kup w jakims sklepie motoryzacyjnym taki płyn do czyszczenia chłodnic. Wlej go do chłodnicy, i zostaw ciągnik na chodzie ok 30min. pózniej spusc tą wode, i zobaczysz ile bedzie kamienia. Po tym wskazuwka powinna ledwo na zielone wchodzic:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki550e    1

kup w jakims sklepie motoryzacyjnym taki płyn do czyszczenia chłodnic. Wlej go do chłodnicy, i zostaw ciągnik na chodzie ok 30min. pózniej spusc tą wode, i zobaczysz ile bedzie kamienia. Po tym wskazuwka powinna ledwo na zielone wchodzic:)

dzięki za rade, tak wogule to wymienie wode, bo już się mętna pomarańczowa zrobiła,

 

Blondynek2004 ja pisałem o chłodnicy ze ma wymyć, ale filtr tez duzo da ;[ Jak zrobisz to co pisałem ja i @Blondynek2004 to bedzie chodzic na zielonym polu :)

filter wymyty wyczyszczony, tak dużo syfu niebyło, troche osadu na dnie, olej odrazu zmieniłem, ale zato chłodnica zalepiona tak że niema prześwitu, podejżewam że przy rotacyjnej na łące się tak zasyfiło od siana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki550e    1

ok wymycie filtra i chłodnicy pomogło, jest jak dawniej, na zielone pole nawet dobrze wskazówka nie wchodzi, jest ok, dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Wtedy bez względu na to czy ciągnik ma ciężko czy lekko wskazówka zawsze na zielonym tak jak powinno być. Tylko załóż ten nowszy woskowy. Stare alkoholowe z tę śmieszną harmonijką są do d*py.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

termostat jest potrzebny , niech nikt nie próbuje być mądrzejszy jak fabryka i inżynierowie , jezzeli niema termostatu to np w zimie czy jesienią, wczesną wiosną jeżeli ciągnik niema cięzko lub w transporcie przy szybkiej jeździe nie łapie odpowiedniej temperatury spala więcej paliwa oraz szybciej zużywa elementy silnika na wskutek niedogrzania, za niska temp . pracy jest tak samo niedobra jak i za wysoka , pamiętaj o tym


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bo powinien. Ale dla trwałości silnika i jego wydajnego wykorzystania musi mieć stabilną temp. załóżmy między 80 a 95 stopni. Brak termostatu nie zapewni prawidłowej, optymalnej temp. pracy silnika w każdych warunkach


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bondek77    1

Witam. Ostatnio jak pracuję moim c-360 w talerzówce 2x9 talerzy w układzie V, moja 60-ka grzeje się gdy robie na 3 biegu. Nie wiem czym to może być spowodowane. Wyczyściłem pięknie chłodnicę, pasek naciągniety i nadal wskazówka wchodzi mi na czerwone pole. Mam założone blachy NAGLAKA z maską plastikową gdzie wloty powietrza są większe niż w starej masce. A ciągnik nadal się grzeje. Czy to może być spowodowane tym że nie ma osłony wentylatora czy to może być coś z pompą wody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alek162    1

Całkiem możliwe, że nie ma obiegu wody. A chłodnicę w środku tez czyściłeś? Zbierający się tam brud ze smarem/olejem bardzo ładnie zapycha ją od środka. Jeżeli masz tam tego typu syf, to możesz wlać 100ml płynu do mycia silniku, popracować trochę na tym, spuścić wodę i znowu wlać. Powinno pomóc ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

oczywiście że tak musisz mieć tunel bo bez niego wiatrak pcha też na boki i nie wytwarza odpowiedniego ciągu przez chłodnice załuż tunel i wtedy zobaczysz ale powinno pomuc


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

według mnie jeśli już to stara chłodnica to na pewno bedzie zakamieniała

a jesli tunelu nie masz to takze ma decydujacy wpływ ja w/w poscie kolegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompę można sprawdzić... zagrzej silnik, odkręć korek po otwarciu termostatu musi być pompowana woda górną rurą chłodnicy. Oglądnij termostat bo może się nie otwierać. Kolega mariusz ma całkowitą rację z osłoną wiatraka. Jeśli to wszystko jest ok to pozostaje syf w chłodnicy jak pisze alek162.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bondek77    1

Dziękuję za odpowiedzi. Stawiam jednak na tunel, bo chłodnicę kupowałem w tamtym roku, czyli jest prawie nowa i zalana płynem, więc kamienia raczej nie ma. Termostat wymieniałem wiosną, razem z obudową. Zostaje chyba jednak ten tunel. A mam jeszcze pytanie. Na wskaźniku temperatury w c-360 gdzie jest ten krytyczny moment gdzie się zaczyna woda gotować. Bo jak robię to mi wchodzi 1 cm na czerwone i wtedy zaczynam się bać że zaraz będzie się gotował i redukuję bieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

a własciwie to z taka tlerzówka raczej chyba powinienes jezdzic dwójeczką;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Trudno powiedzieć. Wskaznik w 360 nie słynie z precyzji, każdy chodzi inaczej szczególnie gdy ma już parę lat. Musisz to po prosty wyczuć. Gdyby twój wskaznik był dobry to przy wskazówce 1cm na czerwonym powinieneś mieć dawno porę zamiast wody w chłodnicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychusob    0

Witam. Prosze o rade w moim ursusie 360 grzeje sie woda. Zaznaczam ze nie mam termostatu. Chłodnice wyczysciłem spreżonym Powietrzem. Po przejachaniu kilkunastu kilometrów z agregatem wypycha gorącą wode przez rurke.Ubytek jest w ilosci 2 litrów. Co może być przyczyną,moze chłodnica jest pokryta osadem z kamienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Najlepiej to wyjmij filter powietrza i wymyj ją myjką. U mnie był taki syf że pól godziny myłem aż puściło a 2 to uszczelka pod głowicą wydmuchana. Wstaw zamiast korka kawał węża tak z 4cm nad chłodnice niech wystaje i jak nie będzie ubywać to na 100% uszczelka. Ja właśnie wymieniam :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

ale to tak cały czas gotuje? czy tylko wywala te dwa litry? bo z tego co słyszałem w 360 jest tak ze bez termostatu wywala ok 2 litrow wody... bo wujek w 362 ma tak samo i nie pozostaje nic innego jak od czasu do czasu dolac...


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

zabrudzona chłodnica najlepiej wykręcic i płukać w wannie w 60 nie ubywa 2 litry wody chyba ,że ma wyciek jeśli jest termostat to wyżuca tylko nadmiar i potem trzyma własciwy poziom

A jeśli ubywa to sprawdź węze i chłodnice

Jeśli masz termostat i mało wody to na bank się będzie grzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj