adasko987

Grzeje się c-360

Polecane posty

mateusz3547    0

jak chcesz założycz jakieś cześci z zetora albo silnik to musisz coś pogrzebać w tylnim moście bo zetor jest szybszy od 60śatki i mogą ci sie zwalnice rozwalić albo coś pęknoć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

A niby po co? Przez różnice w przełożeniu 40 jest szybsza a nie przez silnik. Ew może paść skrzynia od zbyt mocnego silnika, ale ludzie co maja rozwiercone silniki jakoś nie narzekają na trwałość skrzyni biegów. W 4011 silnik wiele się nie różni od 60, jest 10 km słabszy więc nie widzę żadnych przeciwności aby zakładać zestaw naprawczy od 4011.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no moze i tak

ale zawsze lepjej by w orce szła


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer121    4

Ja przegrzalem zetora 12145 to tuleja pekla i cylinder sie uszczerbil i przez to olel dostawal sie do plynu chlodzacego.A w 60 tez przegrzalem silnik jak robilem kulig chodzil az zgasl ale chodzi do tej pory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

zależy kiedy remont robiłeś (nie lat a mth :( ) bo jeśli sporo najechane to może po przegrzaniu jak spuchły tłoki tylko polepszył się ;)

Sam miałem remont w 7211 50 mth i kranik odkręcił się brat jeździł i zatarł ;[ aż silnik stanął, nowe tłoki 200 mth i dobrze chodzi

 

Dopytaj ojca bo jeśli stanął silnik to przy ciężkiej robocie jak będzie ok 90 C zacznie się grzać i spuchnie aż stanie, ale jeśli w czas wyłączył silnik to nic mu nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezeta10    11

Zestawy naprawcze to lipa tuleje orginalne a reszta to chiny za ta cene nie kupisz orginału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

w czwartek jak bede w domu zto zrobie test przy orce to sie okarze co z tego wynikinie a remont był jakieś 1000 mth nie wiecej znajomy mi powiedział ze jak już silnik przegrzany to nawet po remoncie bedą z nim problemy to możliwe jak wszystko sie wymieni


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Mogą być problemy, jeżeli blok doznał jakichś znacznych deformacji z powodu tego przegrzania. ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

o panowie juz za późno ojciec juz poorał i chyba wychodzi na to ze silnik nie doznal wiekszego uszczerbku i oleju tez chyba nie bierze po świentach zdam wam relacje wtedy bede juz wszystko dokładnie wiedzał

dzienki za opinie i rady


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stevan    0

Witam,

Mam takie pytanie bo jak mnie nie było to tata odpalił ciągnik (c4011) bez wody bo spuściłem na noc chodziła może 30-40min (on tak mówi) czy może się to odbić na mocy albo się mogła lekko przytrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

No ale jak chodziła:)? Na wolnych obrotach na postoju czy w pracy? Jak na wolnych to jest szansa że przeżyje. Są teraz jakieś objawy? Np: utrudnione uruchamianie, nadmierne kopcenie?

Sąsiad spuszczał wodę w mf255, przy pracującym silniku poszedł na chwilkę do domu i zapomniał o ciągniku. Wyszedł po kilku godz. silnik nadal pracował. Po zgaszeniu nie można było go ruszyć


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    11

Moja c-360 też sie ostatnio przegrzała... ojciec siał i mu wąż pękł kapnął sie dopiero jak już ciągnik zgasł :D ja raz tez w 80 spuszczałem wode przy odpalonym i poszedłem gdzieś i zapomniałem o nim :) na szczęscie ojciec zauważył że długo chodzi to poszedł go zgasił ehh bo tak to bym miał po silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

w c-330 woda się zagotuje [na krótki czas]i jej nic nie będzie ale już 60-tka jak się zagrzeje to kapota nie wiem jak w 4011 jest ale myślę że podobnie


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    1

Nie lepiej zalać płynem i spokój ,na wodzie chłodnica załazi kamieniem no i te przymrozki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Nic jej nie powinno być :D

W3p wodę zagotowałem x razy a silnik nadal pracował jak pracował - ale fakt faktem szybciej się zużył :)

W 80 ojciec pojechał bez wody na drugą wieś , przyjechał i nie ma zadnych sladów / skutków tego niedopatrzenia .

 

Nie masz się czym martwić , śpij spokojnie czterdziecha nie takie rzeczy wytrzyma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

przegrzanie i tak wyjdzie po jakimś czasie -jesli odpala po przegrzaniu to dobrze ale tłoki tuleje pierscienie napewno miały kopa co moze skutkować spadkiem mocy-ciśnienie sprężania itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Płynem lepiej i nie lepiej, bo płyn jest dużo bardziej rozszerzalny i większe ciśnienie będzie wytwarzał w układzie i musi być nowy korek żeby trzymał ciśnienie i popuszczał jak wzrośnie, bo bez tego płyn będzie odparowywał, raz mf-em ojciec ujechał 3km zanik kapnoł się że woda nie zalana i nic nie było, a ile razy pęknoł któryś wąż wodny to już inne historie, a co do 4011 to co sąsiad tym wyczyniał i jak robił orkę z pękniętym blokiem i o co obejście przy rzece wiadrem dolewał wody do chłodnicy z rzeki i chodziła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki550e    1

skończyłem żniwa, nadszedł czas na podorywki, 2h pracy i woda w chłodnicy się gotuje, dlaczego tak się dzieje, jaka może być przyczyna? chłodnica rok temu była wymieniana, termostatu niema, wszystko było ok, aż do teraz, dodam że przed żniwami zmieniłem olej, no ale chyba olej niema nic do grzania się, poradżcie coś,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

miałem to samo do czasu niedawno u siebie w ciapku :) Umyj dobrze chłodnice najlepeij myjką cisnieniowa a jak nie masz to wezem z woda i płynem i szczotka :)

POMOŻE w 100% ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak kolega wyżej napisał wyjmij filtr powietrza i jego mocowanie i myjka ciśnieniowa ja miałem to samo to z talerzówką nie mogłem jednego kawałka nawet zrobić a jak umyłem to wskazówka nawet na zielone pole nie chce wejść takie ma chłodzenie a i moja 60 jest płynem zalana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj