adasko987

Grzeje się c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slepy78    0

powiem szczerze że orałem w sobotę ze 2 godziny w ciężkich warunkach i nic nie czułem żeby był słabszy niż przed przegrzaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

to być może nie odczuł tego tak mocno wtedy może i parę lat działać poprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Panowie zagotował mi się płyn w C360. Nie zauważyłem aby pobierał olej czy też ubywało płynu chłodniczego po zagotowaniu. Jedyne co mnie nie pokoi to rosnąca temperatura podczas pracy (strzałka wchodzi  na czerwone) a wcześniej tak nie było. Co należy zrobić? Czy to wina przegrzanego oleju i należy go wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    206

wymiana chłodnicy i będzie jak ręką odjoł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Albo jeśli masz termostat to sprawdź czy się nie zaciął.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

A to, że zagotowałem płyn chłodniczy (za mało go było) nie ma teraz wpływu na to, że się grzeje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Zdemontuj wklad termostatu ,jak go odpalisz bez niego bedziesz widział czy pompa wody pracuje prawidłowo ,wyczyść chłodnice z zewnątrz jak nie pomoże to pisz ,coś doradzimy :)  

Ovi jak tak chcesz radzic to lepiej sie nie odzywaj ,bo pojęcie chyba masz marne .

Edytowano przez Tomasz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Tomasz78 ale mi chodzi o skutki zagotowania silnika. Bo przyczyna była zbyt mała ilość płynu chłodniczego. Zastanawiam się np. czy wymienić olej po takiej przygodzie oraz czy zagotowany silnik już zawsze będzie się grzał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

To wszystko zalezy od stanu do jakiego go doprowadziłeś ,czy zgasiłeś i płyn zagotowany ostygł czy jechałeś tak dlugo az sam zgasł,w tym drugim przypadku olej mógł stracic parametry smarne a przegrzanie silnika to nie tylko układ chłodzenia i jest mozliwość ponownego grzania sie ,a termostat tak jak pisałem  zdemontuj bo moze i on uległ uszkodzeniu ,a jazda bez niego pomoże Tobie okreslic stałą tęp/ silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

zgadza się ja kosiłem 3p trawę, kilka ha porządnej tak że na dwójce miał ciężko i zagotowałem, olej wymieniłem bo z poprzednich doświadczeń jasno wynikało że bez wymiany oleju ciągnik ma tendencję do ponownego przegrzewania, więc ja bym nie ryzykował i wymieniał niezwłocznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Panowie po tym zagotowaniu płynu silnik bierze olej, kopci na niebiesko i się grzeje (początek czerwonego). Co zrobić?

Jeśli chodzi o chłodnicę jest stara i jeździła na wodzie. Podczas pracy płyn gdzieś dołem wycieka z chłodnicy.

Co radzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Popękały pierścienie lub nie rozprężają się zatarte w rowkach. Tak czy siak do rozebrania.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

A czy sama wymiana pierścieni pomoże? Czy pierścienie mają wpływ na przegrzewanie się silnika nawet podczas lekkiej pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Wymiana pierścieni pomoże pod warunkiem że tuleje już nie są wyrobione.

Kiedy ostatnio myłeś chłodnicę od zewnątrz z obu stron?

Zresztą jak stara chłodnica cieknie to jest do wymiany.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak zagotowałeś płyn chłodniczy czyli temperatura wrzenia koło 120 stopni to góra do roboty.Przypuszczam że i tuleje dostały po d*pie.Nowe słupki bo nie warto pierścieni i tłoków wymieniać głowice do roboty i będzie śmigać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Asharot z chłodnicy tylko kapie jak silnik pracuje. Jak stoi to nie jest mokro - do wymiany? Chłodnice myłem ale nie dokładnie bo nie mam czym. Postaram się ją wymontować.

Balcerek a co z głowicami robić?

Czy na kopcenie i grzanie się może mieć wpływ filtr powietrza? Miałem podobny przypadkiem jak wymieniłem olej w osadniku filtra. Ciągnik po uruchomieniu kopcił na szaro-fioletowo ale po kilku minutach się uspokoił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Głowice do sprawdzenia na szczelność zawory do sprawdzenia i do planowania a co do filtra to normalna sprawa że będzie kopcił i się grzał jak będzie przy pchany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ty nie szukaj przypadków tylko ciągnik rozbieraj. Pierwsze co pada przy przegrzaniu silnika to tłoki. Zacierają się na pierścieniach unieruchamiając je w rowkach. 

Gdybanie o dyrdymałach na necie nie naprawi ci ciągnika. Zamiast siedzieć przed kompem i liczyć na cud rozbierz ciągnik i napisz co znalazłeś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayman    2

Seweryn zgadzam się, że ględzenie  nie naprawi ale po to jest forum. Zresztą sam wiesz, że powodów może być dużo a trzeba mieć jakieś podejrzenie bo inaczej mogę rozebrać pół ciągnika a okaże się to np. że filtr zapchany. Wolę zacząć od błahostek. Remont tłoków i cylindrów to nie mały wydatek, jeśli to jest przyczyną to się w tym roku wstrzymam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przegrzałeś silnik... jak mocno?  Jeśli mam być szczery miałeś zatrzymać ciągnik i szukać powodów zbyt wysokiej temp. zanim go zajechałeś. 

Teraz jak już chlapie olejem nie uleczysz go zaglądając do filtra czy myjąc chłodnicę. To miałeś zrobić wcześniej.

To jedno a druga sprawa nikt nie mówi że rozbierając zaraz masz silnik remontować. Jeśli w jakiś dziwnych okolicznościach okaże się że wszystko jest ok lub poleciały tylko pierścieni skończy się na kilku uszczelkach i groszowych pierścionkach. Tak ze sam fakt że powinieneś zajrzeć o niczym nie przesądza. To co i jak powie nam to co zobaczysz po wyjęciu tłoków.

Nie obraź się ale powinieneś działać a nie liczyć na pocieszającego posta.

 

Dodam że grzanie się silnika po takim fakcie świadczy o zatarciu tłoka. Będziesz tak jeździł dalej poleca jeszcze tuleje a znów zatarcie tłoka to zablokowanie pierścieni w rowkach. Typowy objaw który po takim zdarzeniu nie można do niczego innego przypisać. Nie będzie to ani chłodnica ani filtr powietrza. Mogło by być (poza braniem oleju) gdybyś wcześniej nie usmażył silnika.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Następny inteligent........ Kto ci każe patrzyć non stop? Rzuć okiem raz na 3-5 minut i tyle. Nie jest to męczące, nie zagraża zdrowiu ani życiu. Proste?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

 masz stu procentowa  racje seweryn u nas jak w obawie przed przegrzaniem to nawet wysiadam i sprawdzam stan wody w chłodnicy 30 sekund ale masz pewnosc ze nic sie nie dzieje i ze portfel nie ucierpi  a jeszcze woze zawsze 5 litrwa banke wody jakby cos wiec zawsze profilaktyka jest

a najlepsze jest ze kolega tez nie dbał o swoja 60 raz mu zabrakło wody ( traktor rozgrzany ) NALAŁ ZIMNEJ WODY TULEJA PIERWSZA POSZŁA :unsure: :ph34r:

Edytowano przez mati8991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj