Zaloguj się, aby obserwować  
dawid91

5820 Premium, jak sie sprawuje??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid91    5

Składam, własnie na SPO, zdecydowałem sie na JD 5820 premium, ze skrzynią powerquad 16-16 zrewersem lewostronnym. Czy ktoś wie, jak sie sprawują jelonki tego typu??

Proszę o odpowiedz na agrofoto albo gg

Moje gg- 139095

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid91    5
Składam, własnie na SPO, zdecydowałem sie na JD 5820 premium, ze skrzynią powerquad 16-16 zrewersem lewostronnym. Czy ktoś wie, jak sie sprawują jelonki tego typu??

Proszę o odpowiedz na agrofoto albo gg

Moje gg- 139095

dla mnie luks sie zapowiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateo13    0

Fajny ciągniczek :P Gratulacje dobrego wyboru!!! a ile te cacko kosztuje?????

 

 

 

 

 

Pozdrawiam :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid91    5
Fajny ciągniczek :wacko: Gratulacje dobrego wyboru!!! a ile te cacko kosztuje?????

 

 

 

 

 

Pozdrawiam :P

no tak ze 185 tys zł brutto, dokładnie 183 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

Kolego przeczytaj mój temat o spalaniu JD ja bym nie proponował go brać weż lepjej fendta jakegoś lub New Hollanda lub moze DF mój kolega ostatnio kupił i jest bardzo zadowolony z niego ale wybór należy do ciebie

 

Pozdrawiam Balzak


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

No a kto mówi że Jelinek dużo pali tylko trzeba mieć do niego odpowiednie maszyny :wacko: Przecież Fendt nie chodzi na wodę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

spalanie w przeliczeniu na moc efektywną przekazywaną na koła9według DLG) we wszystich markach rózni się paroma gramami i niezawsze Fendt wypada najlepiej i jeśli ktoś kupuje ten ciągnik to pod tym względem nigdy mu się nie spłaci :wacko: :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris20    0

w ostatnim numerze Rolniczy Przeglad Techniczy jest artykuł o gospodarstwie które posiada właśnie JH 5820. Wiecie co napisali ze on ciągnie pług rozstawiony na 1,5 m i podkreca obroty silnika na 1500 obr. /min, śmieszne oni go zajada bedzie mial muła jak nie wiem. I niby chwala ze ma sile uciągu taka jak Ursus 1224. Oni sa śmieszni żary. Czy to jest normalne żeby orać z obrotami silnika taki niskimi raczej nie. Dla Mnie to gupota. Niby wetedy mało pali, ale czy uciagnie ten pług przy takich obrotach prendzej się skicha albo na piachu. Po prostu śmiechu warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

ja claasem (silnik jd) spokojnie moge orac przy 1500 obr, valtrą ecopower można jeszcze delikatniej jechac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Ja tam sie im nie dziwię te sliniki przy 1500 obr. to mają już wystarczająco mocy do takiego pługa , ogólnie nie lubia one wysokich obrotów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

ja same rollerem 70 przy orce 4x35 na glebokosc 22 - 28 cm pracuje na obrotach od 1500 do 1700 ziemia 4 klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Spokojnie da radę na 1500-jeżeli mój 5720 da, to tym bardziej 5820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

pewnie ze da rade a pozatym powyzej 1800 obrotow kazdy ciagni pociagnie sporo wiecej z baku zawsze lepiej jezdzic piec minut dluzej i oszczedzic sporo paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

najefektywniejsze jest praca na obrotach które mają najwiekszy moment obrotowy nie? a chyba przy 1500 jest najwiekszy wiec co tu sie dziwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

to ciekawe jaka jest wasza opinia ja wybrałem DF Agroplus 87 ma 83KM minimalnie 87KM według lżejszej normy a podczas pracy z WOM i transport silnik ma do dyspozycji OVERBOST co daje 95KM podczas przeciążeń i czy lepsy 5820 Premium czy ten DF cenowo jest o 10tys tańszy DF ja nic nie sugeruje bo nie miałem ani DF i JD czyli nie mam można powiedzieć pojęcia o tych maszynach tylko to co przeczytałem ??? jak będe miał tego DF to się okaże już po pierwszym roku czy będzie bezawaryjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Dobry wybór, szczególnie w takiej wersji wyposażenia. Będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj