Skocz do zawartości
SIEWCA

Czy to znów susza ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
susza
danielhaker    803

Przed chwilą wróciliśmy z oglądania traw na łąkach. Będzie ze 20 sztuk z ha. Nawet nie liczyliśmy na tyle tym bardziej, że sporo mniej nawozu było posiane. Może jutro zaczniemy kosić, tylko najpierw rano pojedziemy po przewracarkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

Henius91 u mnie tez padalo ale w odroznieniu od twoich terenow to umnie pada co 2-3 tygodnie wiec deszczu nigdy za wiele...bylbym zadowolony jakby jeszcze padalo przez 2 dni ale to bez przerw...taki spokojny siapiacy deszcz zeby ziemia dobrze przemokla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Henius91    576

Wam zawsze cos nie pasuje. wiem ze taki ostry deszcz nie jest za dobry ale chyba lepszy niz susza bo na jakims polu zawsze cos sie odratuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

marcint19 tak to juz jest w rolnictwie jak nie urok to .....im szybciej sie do tego przyzwyczaisz tym lepiej...mniej nerwow sobie zepsujesz...wiem po sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

jak to moj tata powiada ...."sa rzeczy na ktore nie mamy wplywu i nie warto sie nimi zamartwiac bo to nic nie zmieni"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

południowa wlkp rano coś po szóstej przez około 10 minut lało jak nigdy ale ziemia wciągnęła wszystko a teraz trochę wieje i jest zachmurzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Ślask pada od ok 9 rano na poczatku padalo mocniej ale teraz taki "kapuśniaczek" przez caly czas :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    39

W nocy była taka burza że szok :P dziwne że prąd się nie wyłączył... Napadało nawet dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

u nas padalo od rana do poludnia pozniej sie przjasnilo i loneczko wyszlo ale zaly czas lekkie zachmurzenie jutro ma byc burza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

A u nas 4litry na m i sucho. Łącznie spadło ostatnio 17l i nie jest za mokro w piachu to namiękło na 3 cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj padało ok 3godzin. Mam problem żeby zebrać resztę sianokiszonki bo prawie codziennie pada, ale to dobrze. Siano suszy się od poniedziałku i narazie nic nie wskazuje na to żeby się ususzyło. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

U mnie około 8 rano zaczęło padać właśnie zaczynaliśmy owijać kiszonkę, a teraz ładna pogoda ale jest bardzo mokro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3

szczęście że pada szefowi na górze podziękować że jakoś to będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

Dzisiaj spadły 2mm i już sie przejaśniło. Żadnej wilgoci z tych deszczy tylko choroby grzybowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

niby teraz popaduje jednak zboza jare jak i ozime sa o wiele nizsze(zreszta nie tylko zboza-ziemniaki tez sa niskie a wczesne odmiany juz zbieraja sie do kwitnienia wiec nac juz nie urosnie tmy samym zmniejsza powierzchnia asymilacyjna) mysle ze mimo tych czestych opadow plony w tym roku beda marne co bedzie konsekwencja wiosennej suszy

 

 

wczoraj u mnie ladnie popadalo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    0

Dobrze że wogóle zaczęło padać fakt spóźniony ten deszcz ale jest :P u mnie uratował kuku bo ją niedawno przymrozek przypalił ale na szczęście za 2 dni zaczęło padać i odbija. Ale np traw już nie uratuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Badylarz    13

U mnie teraz pieknie deszczyk leje już od ponad pół godziny, woda stoi na podwórku i jest super :] Aż z pola trzeba było zjechać od sadzenia no ale z powodu deszczu to aż miło się z pola zjezdża :P

 

Południowo - zachodnie łódzkie - suszy nie ma :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    144

U mnie istna ulewa jakby oberwanie chmury ... a ja mam siano na łące :P ...

 

Też łódzkie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

u mnie podobnie tylko nie rozumiem ludzi ktorzy cieli trawe przeznaczona na siano nie patrzac w ogole w prognozy bo przeciez wszedzie trabia ze bedzie padac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    79

Ta pogoda to wogóle jest jakaś głupia! :P Jak deszcz był potrzebny to niebyło, jak teraz to co jakoś urosło chciało by sie zebrać to sie nieda bo pada! Wczoraj miałem zbierać to przed południem pokropiło i po robocie. Dzisiaj zaczeliśmy zbierać i po południu jak zaczeło lać to światu widać nie było! :) Istny armagedon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×