Skocz do zawartości
SIEWCA

Czy to znów susza ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Susza
koses    2

przed osiemnastą właśnie zaczoł padać kapuśniaczek i mam nadzieję że popada do poniedziałku bo kukurydza nie może się przebić przez tą skorupę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Pada od rana i juz sa ladne kaluze na drodze jech leje dalej ;)


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bili    1

u nas padało tydzień temu potem nic a teraz juz od godziny leje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel330    1

U mnie dzisiaj od godziny 14 zdrowo leje ;)


Ursus c-330 na 10 ha wystarcza ale przydało by sie jakieś c-360 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Combinator    0

Tak jak i u mnie ale zaczyna się już powoli rozpogadzać.


Mój Sprzęt:
Zetor Forterra 10641 z ładowaczem czołowym SL260 & MTZ 82 na 31ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas dzisiaj kilka minut dobrze pokropiło nie wiele to zbożom pomoże ale przynajmniej dolistnie ;).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz27    2

pada od rana. ziemia już ładnie namiękła. na pewno pomoże zbożu.


sprzedam kombajn fortschritt E 517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

U mnie ostatnio padało chyba w środę i to ostro nawet telewizor mi rozwaliło i dzisiaj też padało. Dzisiejszy deszcz był chyba spowodowany tym że zakładałem kabinę do bizona w tamtym roku zakładałem sieczkarnie i też opadało ;)


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash0    1

a u mnie tez coś popadało dzisiaj. a najgorsze to ze w studniach zaczyna mi brakować wody ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukotek    3

dzisiaj trochę popadało taki deszcz to przez tydzień chociaż


(")_(")_.----.,/)

;^ ^ '; -._ , ')_

( o_, )' __,) '-._)

 

GumiaKi 25 zl:> Widły 60zl:> .... aaaa Prerzucanie gnoju bezcenne !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Dziś kolo 3 musiałem przestać siać QQ po życie. Zaczęło ładnie padać. I tak padało do jakieś 8. No i fajnie ponad 5cm ziemi zmoczyło. Jakby nie patrzeć bardzo przydatny ten deszczyk tylko mógł trochę dłużej popadać.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Wreszcie... 4godz takiego kapusniaczku ;) kałuże sie pokazały ale do rana nie bedzie ich. To juz zadowala.


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    12

wkoncu i u mnie zaczdelo padac troche. ale zeby rosliny nadrobily to tydzien by musial padac cieplo pwyzej 15stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

U mnie ładnie polało dzisiaj wieczorem i w nocy teraz też leje czyli jest dobrze.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Argon303    0

U mnie też padało trochę w sobotę w nocy ale co to jest padało może z 10 minut ale miejmy nadzieje że się poprawi pogoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

U mnie (lubelskie) trochę wczoraj popadało ale jeszcze mogło by spaść - dziś już nie widać wczorajszego deszczu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

u mnie w sobote padalo dosc ladnie ale na dlugo to nie wystarczy znosu wiatr wieje straszliwie i suszy wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

U nas dzisiaj pogrzmialo i juz zboza sa w lepszej kondycji ;)


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek16    3

to u was na same grzmoty zboża reagują? , po tych deszczach wszystko ładnie się odbiło, wczoraj też ładny deszczyk popadał, noi jeszcze deszcz by się przydał.


AF - to Jest To:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Wszystko fajnie ale ja wolę rzadziej a w odpowiedniej dawce a nie tak jak to czasami bywa, wszyscy wołają ''deszcz'' a potem powódź i narzekanie ;)


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mtz_820
      jakie zboze radzicie posiac na baaaardzo slabej ziemi normalnie piasek mialem tam juz jeczmien i owies i nakosilem tyle co na swoim z 3ha (tamto ma powierzchnie 5ha) z jednej strony jest ok ale na srodku i pod lasem niema nic normalnie jakby ktos powyrywal na wiosne bylo ok ladnie sie zapowiadalo przyszlo lato zniwa niema nic
       
      wujek chce tam posiac żyto jak myslicie dobry wybor na takie zimie? tam jarego nie bedzie za chiny
    • Przez sambao
      Jeżeli ktoś ma doświadczenia jakiekolwiek na temat uprawy uproszczonej zapraszam do podzielenia się uwagami i spostrzeżeniami.
    • Przez damianos95
      Witam koledzy jako ze nie znalazłem podobnego tematu a chiałbym zakupic nawozy potrzebna mi Wasza porada a mianowicie
      Mam około 6 ha zostawione na mieszanke zbozowa w tamtym roku tez mieszanka zbozowa jara i czesc z tych 6 ha po przenzycie.
      Mam pytanie po zasianiu jakie nawozy dac i w ilu dawkach ?
      Jako ze od dawna była daway tylko mocznik i troche saletrzaku.
      I teraz stoje przed kupnem nawozów chciałbym kupic polifoske 6 i mocznik mozecie mi powiedziec jaka dawka polifoski 6 i mocznika na hektar pod mieszanke ? i w ilu dawkach oraz jakim odstepie czasu dawc ? jeszcze chciałbym podkreslic ze ziemia to głownie 4 klasa.
      prosiłbym o konkretne odp i jak najszybciej bo nagli mnie kupno nawozów
      Pozdrawiam
    • Przez knoro21
      Witam nie znalazłem takiego tematu dlatego go zakładam. Mam pytanie otóż w tym roku chcemy z ojcem wyorac łake około 1.5h i nie wiemy co tam posiac napewno to hbedzie jakies jare zboze bo jest za późno na siew zimowy jest jednak mokro a pole jest jeszcze nie zaorane mam nadzieje ze troche podeschnie i wejde tam talerzówka a potem orka jednak o nie o to chce zapytac. W tamtym roku wyoralismy kawałek łaki i posialismy jeczmiec był on bardzo gesty i bardzo szybko rusł wkrótce go połozyoło widocznie było bardzo duzo azotu jak myslicie czy w tym roku na wyoranej łace posiac pszenice (ziemia 3b klasa) czy moze w pierwszym roku po wyoraniu bedzie jeszcze słabo plonować i posiac owies a dopiero za rok pszenice jak myslicie dajcie jakies rady.
    • Przez tomek2201
      Witam. Chciałbym abyście wypowiedzieli się na temat mierników pH gleby. Czy posiadacie takie urządzenia? Jeśli tak to jakie? Zakupiłem niedawno za niewielkie pieniądze takie urządzenie.  Jeszcze go nie testowałem ale jestem ciekaw czy ktoś ma taki miernik i czy według niego jest on wiarygodny?
      http://allegro.pl/miernik-ogrodniczy-kwasomierz-ph-gleby4-funkcyjne-i5013208473.html

×