Skocz do zawartości
SIEWCA

Czy to znów susza ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Susza
lordhagen    280

W Lubelskim u mnie przez noc też popadało, ale naprawde nieciekawie sie sytuacja prezentuje z tą suszą :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotruniu25    1059

Z rana pomrzawiło a około godziny 10 zaczeło się chmurzyć,grzmiać,błyskać i nic nie popadało. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też cieniutko z opadami deszczu a jak byłem zobaczyć jak tam łąki do koszenia to sie już trawa kłosi i pewnie nic już nie będzie z tego. Dobrze że jest żyto<smile>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

U mnie rano cos tam pokropiło ale nawet tego nie widać cały czas wieje wiatr i zapowiada sie na deszcz ale juz pare razy w tym tygodniu już było tak i deszcz nie padał ,trzeba czekać i być dobrej myśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

U mnie w nocy troszke popadało ale nie za duzo :P Zawsze to lepiej niz nic ale ciagle mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

z deszczem cienko, pszenica nic nie rośnie i zaczyna zółknąć , gleba jak beton, na prognozach deszcz jest chyba tylko dla podbudowania nastrojów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Dziś orałem po życie na sianokiszonkę i powiem wam, że po mimo tych ostatnich deszczy to nie pamiętam kiedy było tak sucho-popiół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Te prognozy to wielka lipa!!!! Deszczyku jak nie widac tak nie widac!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz27    2

u mnie w zachodniopomorskim od rana spadło sporo deszczu że aż kałuże się porobiły na podwórku. ciekawe czy ten deszcz podratuje ośliny które już pożółkły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

U na to trzeba przynajmniej 1 calutki dzien deszczu. Buraki jeszcze nawet paczka nie puscily, QQ to samo i jeszcze jest powalcowana oj czarno widze tegoroczne zbiory :P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Od rana leje az z domu nie mozna wyjsc :P W ciagu tygodnia padało z 4 dni wiec niezle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turtojs    43

w zachodniopomorskim i pomorskim dosć popaduje tak wynika z waszych postow a u mnie w opolskim to te troche deszczu w srode a teraz to ani kropla i dalej slonce swieci, parno, ciepło i jeszcze dosc silny wiatr do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Mnie to chyba deszcz omija. Nniedawno deszcz padał 2 km odemnie aż do samego Płocka. U nas tylko poświeciło :P

Teraz wiatr dmucha, jest pochmurno ale nie pada :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Gago popieram Twoją wypowiedź bo i u mnie takie same objawy że wieje chmurzy sie i zapowiada sie na deszcz a tu nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
U mnie jak tak bedzie to może z 30-50 t z ha wyciągne buraków. :P

to malo??? ja bym sie bardzo cieszyl gdyby srednio przy optymalnej pogodzie wychodzilo 50 t/ha. ile normalnie zatem zbierasz 80 T/ha??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

u mnie jest super pogoda. 2-3 dni swieci slonce a potem znowu 2 dni deszczu. normalnie az zboza rosna w oczach. wczoraj zasialem QQ i jak bedzie taka pogoda to kukurydza bedzie miala dobry start.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

U mnie nici z deszczu :P 2 dzień mówili zę będzie padać i nic :P ani kropli deszczu. Jak tak dalej będzie to nawet siana nie bedzie bo trawa nie urośnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas17    0

umnie tzn woj pomorskie prawie codziennie pada od tygodnia, dziś i we czwartek popadało solidnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    105

U mnie nareszcie solidnie popadało. Ale więcej takiego deszczu w moich okolicach nie nadają :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    325

U mnie własnie przeszła konkretna burza :P Ładnie popadało nawet lepiej niz ładnie :P:P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sambao
      Jeżeli ktoś ma doświadczenia jakiekolwiek na temat uprawy uproszczonej zapraszam do podzielenia się uwagami i spostrzeżeniami.
    • Przez tomek2201
      Witam. Chciałbym abyście wypowiedzieli się na temat mierników pH gleby. Czy posiadacie takie urządzenia? Jeśli tak to jakie? Zakupiłem niedawno za niewielkie pieniądze takie urządzenie.  Jeszcze go nie testowałem ale jestem ciekaw czy ktoś ma taki miernik i czy według niego jest on wiarygodny?
      http://allegro.pl/miernik-ogrodniczy-kwasomierz-ph-gleby4-funkcyjne-i5013208473.html

    • Przez mtz_820
      jakie zboze radzicie posiac na baaaardzo slabej ziemi normalnie piasek mialem tam juz jeczmien i owies i nakosilem tyle co na swoim z 3ha (tamto ma powierzchnie 5ha) z jednej strony jest ok ale na srodku i pod lasem niema nic normalnie jakby ktos powyrywal na wiosne bylo ok ladnie sie zapowiadalo przyszlo lato zniwa niema nic
       
      wujek chce tam posiac żyto jak myslicie dobry wybor na takie zimie? tam jarego nie bedzie za chiny
    • Przez zielu781
      Witam wraz z tatą posiadamy gospodarstwo o powierzchni 20 ha plus okołu 4 ha nieużytków jest to pole na którym tata kiedyś próbował uprawiać zboże ale niestety z marnym skutkiem bo pole to jest podmokłe i nie posiada melioracji  i nie ma możliwości  jej zrobienia. Jako ze w niedługim czasie przejmę to gospodarstwo chciałbym coś zrobić aby ta ziemia przynosiła dochody. Wpadłem na pomysł wykopania dość dużego rowu o głębokości 2 metrów jednak problem w tym ze woda z tego rowu nie miała by żadnego ujścia bo po prostu  nie ma gdzie dodam ze pole jest dość krótkie ale za to bardzo szerokie i raczej równe rów miałby długość około 200 metrów czy myślicie ze ten rów zdałby egzamin  i umożliwił mi normalną uprawę woda stoi tam tylko na wiosnę po roztopach i posiane rośliny nie dają sobie rady jest to ziemia IVa i  IVb klasy czyli przepuszczalne.
      Rów miałby znajdować się na środku długości pola. Proszę o jak najwięcej odpowiedzi może ktoś ma coś podobnego napiszcie czy takie rozwiązanie przynosi jakieś efekty z góry dzięki
    • Przez Sqowron
      Witam, co posiać wiosną na hektarze pola? Nie chce siać kukurydzy klasa ziemi 4-5 teraz dwa lata z rzędu była posiana pszenica ozima co można posiać oprócz zboża? a jak już zborze to jakie ? Myślałem na pszenżytem jary? 
×