johny11901

Mf 255 cieknący problem

Polecane posty

johny11901    0

witam .mam od tamtego sezonu problem z wyciekiem oleju z silnika od strony sprzęgła w swoim MF255.jest dość poważny ponieważ podczas całodziennej pracy wyrzuca ok 1 l oleju :) . w zime wymieniłem uszczelki (te półksiężyce )w misie olejowej ,zastosowałem silikon w umiarkowanej ilości ,wymieniłem też symering od stry sprzęgła ,uszczelke od obudowy symeringu. nadal leciało . okazało się że olej tak jaby leci po to korkowo gumowo uszczelką (tzn jakby niebyła dobrze dociskana przez mise olejową) nałożyłem wieć na półkole misy warstewke kleju do spawania na zimno ,i po wyschnięciu uszczelka sie lepięj docisneła .dałem tym razem uszczelki oryginalne w pełni gumowe . NADAL LECI :):):):)

Jakieś pomysły ?? też tak mieliście?? moze spróbować wymienić znów symering .pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

miałem to samo tzn. po kapitalnym remącie silnika całym czasem lał olej :) i chyba dopiero po 4 wymianie tuch uszczelek pod miską udało się wyciek zatrzymać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

post-62292-0-36724500-1358887974_thumb.jpgpost-62292-0-36724500-1358887974_thumb.jpgpost-62292-0-56781200-1358888009_thumb.jpgWitam.

Ostatnio zrobiłem remont kapitalny silnika i cieknie olej między pokrywą sprzęgła a blokiem rozpoławialiśmy już 4 razy i dalej niewiadomo co jest. Załanczam kilka zdjęć,w miejscu zaznaczonym na czerwono jest wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

W tym miejscu to raczej płyn cieknie a nie olej są tam dwie zaślepki


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też robiłem remont generalny silnika MF255 w okolicach zwolenia , od 7.00-15.00 było po robocie .Koszt około 3 koła.Na tym zdięciu to mogą być te zaślepki w bloku albo cieknie z góry sinika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

Dla mnie to też płyn Popatrz dokładnie czy z pod głowicy nie siąpi.

 

 

Ewidentnie olej silnikowy co do płynu to mam wodę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

ale co umyć rozpuszczalnikiem i gdzie dać sylikon,przepraszam że niewiem co i jak ale to pierwszy remont silnika od nowości jest to "czysty anglik" niemam doświadczenia :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Po zewnętrznej stronie całe składanie bloku z korpusem sprzęgła.Tak jak teraz stoi nie rozbierając wymyj całe to składanie co zaznaczyłeś i posmaruj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prestig    0
Napisano (edytowany)

mam identyczny problem co daniel9. Po rozkręceniu zauważyłem że korek/zaślapka była na równo z silnikiem (zaznaczona na zdjęciu strzałką), delikatnie pukłem (niestety), wcisnąć ją bardziej czy wyjąć (ale jak ?) i włożyć nową ?

post-13206-0-02408600-1400524726_thumb.jpg

Edytowano przez prestig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Bierzesz ostry wkrętak przebijasz otwór na wylot i wytargasz ją bez problemów.Nową wbijasz na klej do metalu i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioemi    0

Witam mam problem z moim mf255 podczas opryskiwania przestał działać wom ipodnośnik opadł i nie chce już podnosić proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Jak dla mnie to objaw obcietej tarczy 2 stopnia. Tzn pourywane nity na tarczy. Moze sie myle wiec zalecam sprawdzenie najpierw ale moze to bedzie dobry trop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj