Skocz do zawartości
johny11901

Mf 255 cieknący problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
johny11901    0

witam .mam od tamtego sezonu problem z wyciekiem oleju z silnika od strony sprzęgła w swoim MF255.jest dość poważny ponieważ podczas całodziennej pracy wyrzuca ok 1 l oleju :) . w zime wymieniłem uszczelki (te półksiężyce )w misie olejowej ,zastosowałem silikon w umiarkowanej ilości ,wymieniłem też symering od stry sprzęgła ,uszczelke od obudowy symeringu. nadal leciało . okazało się że olej tak jaby leci po to korkowo gumowo uszczelką (tzn jakby niebyła dobrze dociskana przez mise olejową) nałożyłem wieć na półkole misy warstewke kleju do spawania na zimno ,i po wyschnięciu uszczelka sie lepięj docisneła .dałem tym razem uszczelki oryginalne w pełni gumowe . NADAL LECI :):):):)

Jakieś pomysły ?? też tak mieliście?? moze spróbować wymienić znów symering .pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    7

miałem to samo tzn. po kapitalnym remącie silnika całym czasem lał olej :) i chyba dopiero po 4 wymianie tuch uszczelek pod miską udało się wyciek zatrzymać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

post-62292-0-36724500-1358887974_thumb.jpgpost-62292-0-36724500-1358887974_thumb.jpgpost-62292-0-56781200-1358888009_thumb.jpgWitam.

Ostatnio zrobiłem remont kapitalny silnika i cieknie olej między pokrywą sprzęgła a blokiem rozpoławialiśmy już 4 razy i dalej niewiadomo co jest. Załanczam kilka zdjęć,w miejscu zaznaczonym na czerwono jest wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ja też robiłem remont generalny silnika MF255 w okolicach zwolenia , od 7.00-15.00 było po robocie .Koszt około 3 koła.Na tym zdięciu to mogą być te zaślepki w bloku albo cieknie z góry sinika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

Dla mnie to też płyn Popatrz dokładnie czy z pod głowicy nie siąpi.

 

 

Ewidentnie olej silnikowy co do płynu to mam wodę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

ale co umyć rozpuszczalnikiem i gdzie dać sylikon,przepraszam że niewiem co i jak ale to pierwszy remont silnika od nowości jest to "czysty anglik" niemam doświadczenia :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Po zewnętrznej stronie całe składanie bloku z korpusem sprzęgła.Tak jak teraz stoi nie rozbierając wymyj całe to składanie co zaznaczyłeś i posmaruj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prestig    0
Napisano (edytowany)

mam identyczny problem co daniel9. Po rozkręceniu zauważyłem że korek/zaślapka była na równo z silnikiem (zaznaczona na zdjęciu strzałką), delikatnie pukłem (niestety), wcisnąć ją bardziej czy wyjąć (ale jak ?) i włożyć nową ?

post-13206-0-02408600-1400524726_thumb.jpg

Edytowano przez prestig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Bierzesz ostry wkrętak przebijasz otwór na wylot i wytargasz ją bez problemów.Nową wbijasz na klej do metalu i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioemi    0

Witam mam problem z moim mf255 podczas opryskiwania przestał działać wom ipodnośnik opadł i nie chce już podnosić proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Jak dla mnie to objaw obcietej tarczy 2 stopnia. Tzn pourywane nity na tarczy. Moze sie myle wiec zalecam sprawdzenie najpierw ale moze to bedzie dobry trop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×