Polecane posty

Firek    2

Czujnik uciągu to jest to pokrętło z oznaczeniami 1,2,3,4,5 służy do regulacji podnośnika np przy orce 1 - pozycja pływająca, 2,3,4 pozycja mieszana, 5 - pozycja siłowa. W moim przypadku w orce na pozycji pływającej siągnik ma najlżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

czujnik siły uciągu występuje w każdym EHR.

A co to za oranie na "1" ? Na pozycyjnej, bez kółka orzesz? Pozycyjna nie jest pozycja pływającą .

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Firek    2

Z kółkiem orzę, bez kółka to na piaskach można orac raz podniosłem na maxa w górę i mi orał bez kółka, w instrukcji jest że pozycja 1 jest pływają pływającą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

skoro tak piszesz to zapewne tak to nazwali :) Ale dziwne, że ciągnik ma najlżej :) po to wymyślono regulacje siłową, aby ciągnik miał w orce lżej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Firek    2

Siłowa regulacja to wg mnie się sprawdza gdy pług wychodzi z ziemi, lub agregatuję i chcę żeby agregat jak najmocniej rozkruszył ziemię, wtedy regulacja siłowa jak najbardziej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

kolega myli pojęcia :) regulacja siłowa nie dociska pługa, tylko go wyciąga ... siłowniki w ciągnikach są jednostronnego działania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gietek    0

Witam.A ja mam dylemat który ciągnik wybrać.Zastanawiałem się wczesniej nad NH lecz po obejrzeniu go z bliska i jak jest w kabinie to z niego zrezygnowałem.A teraz wchodzą w grę juz tylko 2 marki.Mam zamiar kupić ciągnik 90 km wyeliminowałem już wszystkie ciągniki oprócz john deera 5090r i classa axsosa 330.byłem w zambrowie u deelera classa i zaspiewał mi 205 tys brutto z ehr 2 biegi pod obciążeniem klima obciązniki i już zabardzo tam w nim z wyposarzenia niema oprócz takich pierdoł rewers elektrochydrałliczny napęd załaczany elektrycznie itd itp.a w tej samej cenie dostane JD 5090R i to w wersji Comfort.Za classem przemawia tylko to że mniej bedzie palił silnik siedzi w nim perkinsa.jak myślicie który ciągnik wybrać?który jest lepszy?

Ojciec mój woli classa lecz dlamnie to niema porównania co do jelonka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blaszka    0

ktoś zamawiał na dniach 5080R comforta ?? bo mam oferte na 148 800 netto - 183 000 brutto w promocji kursowej czyli po 3,5 jest to taki odchudzony comfort bez lampek nad kierunkami ,bez lampek narożnych w masce , bez 1000 wom , bez wom na błotnikach na oponach 480/380 tył/przód , zwykłe lusterka , pompa hydrauliczna 65 litrów , 700 kg obciążników , zaczep rolniczy automatyczny jak dla mnie to za dużo i spodziewałem się ceny parę tysięcy nizszej .... ;)

ja zamawiałem takiego ostatnio ale już pełen comfort z tymi wszystkimi pierdołami + grzałka to mam na 154 tys.netto(po negocjacji)189 tys. brutto po 3,5zł. wyjściowa jakieś 205tys. była...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapsel1m    21

skoro 5080R comfort może być za 154tyś to ile można dać za 5090R comfort ? Czy zamawiał ktoś z ładowaczem JD ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja 24 listopada składałem zamówienie na 5090R a 15 lutego ciągnik był już w Polsce chociaż w umowie było że mają czas do marca. Za ciągnik płaciłem 161700 netto liczone po 3,5 do tego brałem ładowacz jd 583 za 35500 cena z osprzętem (łyżka 2,2 chwytak do bel i krokodyl 1,5- osprzęt polski)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atech    2

Witaj . Możesz powiedzieć gdzie zamawiałaś jelonka??? Mam na myśli adres dilera. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atech    2

Dziękuję. Też taki sam model chcę kupić.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maskin    7

no niby ma 2,8 tony na przodzie i z tyłu 3,7 tony, ale jak to sie ma do praktyki? Bo ja jeszce bym chciał z tylu powiesic zestaw o wadze 2 tony. Czy to nie za duzo dla niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Może mieć trochę ciężko. DMC będzie sporo przekroczone


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

DMC 5R to 6600kg, minimalna masa przy wysyłce to 3700. Ale jak założysz przedni TUZ i inne dodatki to masa skoczy do 4000kg, więc teoretycznie można na niego wsiąść jeszcze 2600kg.

Może być tak, że nic się nie stanie. Niedaleko mnie był przypadek w JD serii 6020, że pękła półoś (przy tylnym moście i odleciało koło) bo właściciel zaczepiał za dużą przyczepę na tandemie do swojego jaśka.

Myślę, że na 90 koni to ten zestaw będzie za duży.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Gołego można w du** wsadzić no ale znowu koni będzie więcej ;) ale ja i tak bym wybrał wyposażonego bo 10KM to mała różnica <_<.@MDSikor ale tuz i inne pierdoły troche kosztują:( no ale kilogramów także przybywa.

Edytowano przez andrzej2257

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zastawiam się ile trzeba by balastu zawiesić na 5R, aby był stabilny z zestawem o masie 2 ton.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

JD5080R spokojnie możesz podnieść do wersji 5090R stosownym zmapowaniem ECU.

Wtedy i 10 km wiecej i balast możesz założyć.


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Zastawiam się ile trzeba by balastu zawiesić na 5R, aby był stabilny z zestawem o masie 2 ton.

Bardzo dużo... :(

Ja ostatnio miałem zawieszone z tyłu 1,5 tony, obciążników z przodu mam 400 kg - to przy prędkości około 35 km/h po asfalcie przodek się unosił.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Większość maszyn i tak nie powinna jeździć szybciej, niż 25 km/h. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez czescijd
      http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1YqKl/
       
       
      I inne można pytać tutaj
    • Przez Markok
      Witam, już dość dawno temu niestety zdarzyło mi się za mocno zaciągnąć ręczny (wyrobione łapy na ursusie 914..) co zaowocowało nie pełnym powracaniem do punktu wyjścia, miałem ostatnio okazję coś zamawiać to i wziąłem odpowiedzialną za to jak mniemałem sprężynę, tą z tyłu za traktorem, ale po jej wymianie nic się nie zmieniło, ręczny próbuje trzymać na ostatnim zębie i trzeba wajchę z tyłu podnieść.. Zdarzyło się to już komuś, w tej czy poprzednich generacjach bo pewnie to to samo. W katalogu oprócz sprężyny nic nie wydaje się być za to odpowiedzialne, reszta to pancerny metal, ale mogę wrzucić rysunek. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj