Polecane posty

katator    473

Główne różnice to:

Ilość świateł roboczych, siedzenie pasażera, gorsze gniazda hydrauliki, brak gniazda do sterowników w kabinie, zbiorniczek na spływ oleju, kula zamiast haku na górnym łączniku.

Do Classica nic nie można dołożyć z wyposażenia dodatkowego.

To chyba wszystkie różnice, jak coś to poprawcie mnie.

Gorsze gniazda hydrauliki? A w czym są gorsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jest miejsce na głośniki-tyle że nie chce mi się pisać co i jak-może wieczorkiem ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

@MDSikor czy nie lepiej Opony przód 360/85R24 tył 480/85R34 ? Ja mam w Landinim 70KM 340/85R24 tył 420/85R34 i myślałem że do JD to wezmę większe.

Radioodtwarzacz w JD 5080R ma wyjście na dwa głośniki i gdzie one są umieszczone?

W landinim za siedzeniem mam zamontowaną tubę i muzyka gra rewelacyjnie w JD nie bardzo widzę miejsce na tubę.

Może to głupie ale muzyka jest dla mnie wielkim relaksem.

Chciałem właśnie wąskie opony do oprysku i nawozu. Jeżeli z tyłu miały być 480/85R34 to z przodu muszą być 380/85R24, jak dla mnie za szerokie jak na pomocnika. Głośniki są umieszczone w dachu po prawej i lewej stronie, mniej więcej nad głową.

Zawory SCV zostały wyposażone w pełny zakres

funkcji roboczych, aby spełnić oczekiwania klientów.

 

Wersja Classic ma zawory serii SCV 105, a Comfort ma zawory SCV 205:

Zawór SCV z serii 105 ma trzy położenia:

• 1: neutralne

• 2: podnoszenie

• 3: opuszczanie

Zawory SCV z serii 205 mają cztery ustawienia,

mogą pracować w trybie jedno- i dwustronnego

działania oraz są sterowane z kabiny za pomocą

dźwigni. Dodatkowe, czwarte położenie zaworów

SCV z serii 205 to położenie pływające z

możliwością zablokowania.

Blokada umożliwia zablokowanie dźwigni w

położeniu podnoszenia, opuszczania lub neutralnym.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

To w Classc nie ma żadnego SCV 205? U siebie mam jeden zawór SCV 105 i jeden SCV 205.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W classicu jest jeden zawór SCV 105 i jeden SCV 205.

W Comforcie są oba zawory SCV 205.

Sory za moje niedopatrzenie :unsure:

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Można wziąść comforta, zejść z wyposażenia i wyjdzie cena classica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
herman89    6

Na comfort jest promocja kursowa a wiec wyjdzie niedużo drożnej od classica. Niedawno się o tym przekonałem będąc u dilera. 5090r classic 152.460zl netto, comfort 162.724zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

10tyś to nie jest wcale tak mało,to już lepiej trochę dołożyć i będzie 5090R tyle że goły i wesoły <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

To oświeć nas jak to mozna zrobic, by dobrac wiecej wyposazenia w Classicu ?


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuuudlaty    0

Byłem dzisiaj u dealera jelonka i mam ofertę na 3 ciągniki które mnie interesują, dwa z 5 serii, jeden z 6. Jeden comfort i dwa classic, które doposażyliśmy w to co chciałem.

Edit: Przez ten miesiąc podskoczyła cena 6230 :/

Edytowano przez kuuudlaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

A jakie wyposażenie dobrałeś do tych classiców?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuuudlaty    0

Całości nie będę wypisywał, ale po krótce 5100R - klima, max oświetlenie robocze tył i przód, hms (ale z tego po przemyśleniach zrezygnuje). Był i 6230classic - skrzynia PQ plus, klima, mocniejsza pompa i podnośnik, lepszy altek i aku. 5 na wypasie nie wypisuje bo dużo tego, ale było max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

To dziwne, jak był u mnie przedstawiciel JD to mówił, że wersji Classic nie da się doposażyć. No potwierdzenie tego pokazał mi jak dodawał dodatkowe wyposażenie i cena końcowa się nie zwiększała (w wersji Classic), a na końcu jak go niby skonfigurował pode mnie to wyskakiwał błąd w konfiguratorze. A z wersją Comfort nie było już takich problemów. Na dodatek przy mnie dzwonił do Jelonka i tam mu potwierdzili, że w wersji Claasic nic nie można zmienić w wyposażeniu.

 

Z tego co wiem to do wersji Classsic można tylko dołożyć przednie obciążenie i siedzenie pasażera.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuuudlaty    0

Na 2 'wypisach' co jest w ciągnikach z wyposażenia (kod + opis) jest do góry wyraźnie napisane classic obok modelu ciągnika. To teraz mi klina zabiłeś że się nie da :unsure: Niedługo jadę do przedstawiciela NH, to i kopnę się do jelonka raz jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Lepiej się upewnij, żeby później nie było rozczarowania.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o JD R serii prosiłbym o opinię użytkowników ;)

Edytowano przez FunJohnDeere

Ciągnik musi być jak koń, łatwy w budowie i niezawodny w polu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapsel1m    21

Mam zamiar kupić JD 5080R z ładowaczem czołowym i zastanawiam się czy ładować kasę w luk dachowy . Jest on naprawdę tak niezbędny czy można się bez niego obejść ? W MF 5425 luk dachowy jest faktycznie super i tu bym się nie zastanawiał ale w JD 5R sporo gorzej to wygląda.

 

Mam zamiar kupić JD 5080R z ładowaczem czołowym i zastanawiam się czy ładować kasę w luk dachowy . Jest on naprawdę tak niezbędny czy można się bez niego obejść ? W MF 5425 luk dachowy jest faktycznie super i tu bym się nie zastanawiał ale w JD 5R sporo gorzej to wygląda.

 

Mam zamiar kupić JD 5080R z ładowaczem czołowym i zastanawiam się czy ładować kasę w luk dachowy . Jest on naprawdę tak niezbędny czy można się bez niego obejść ? W MF 5425 luk dachowy jest faktycznie super i tu bym się nie zastanawiał ale w JD 5R sporo gorzej to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Najlepiej zobacz jak wygląda JD 5R z ładowaczem od środka i sam zdecyduj czy szyberdach jest niezbędny do tura.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Wszystko zależy od tego czy będziesz dużo rzeczy ustawiał powyżej 3 metrów :) U mnie do wstawienia na strych jest 100 balotów i daje radę... pozostałe 500 tego nie wymaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ja tak wysoko wstawiam ponad 300 i to Zetorem 7211-i wyrabiam więc...(a akurat Zetor miszczem :D lukania do góry nie jest)-sorry wstawiam ponad 500 bo przewożę ze stodoły nad oborę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jak 2,5 tys zł netto to według mnie warto dołożyć aby zwiększył się komfort pracy.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez czescijd
      http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1YqKl/
       
       
      I inne można pytać tutaj
    • Przez Markok
      Witam, już dość dawno temu niestety zdarzyło mi się za mocno zaciągnąć ręczny (wyrobione łapy na ursusie 914..) co zaowocowało nie pełnym powracaniem do punktu wyjścia, miałem ostatnio okazję coś zamawiać to i wziąłem odpowiedzialną za to jak mniemałem sprężynę, tą z tyłu za traktorem, ale po jej wymianie nic się nie zmieniło, ręczny próbuje trzymać na ostatnim zębie i trzeba wajchę z tyłu podnieść.. Zdarzyło się to już komuś, w tej czy poprzednich generacjach bo pewnie to to samo. W katalogu oprócz sprężyny nic nie wydaje się być za to odpowiedzialne, reszta to pancerny metal, ale mogę wrzucić rysunek. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj