arassso

co sadzicie o seri ursusów 385 902 912

Polecane posty

bastek2210    42

Co do tura jak myślicie jakie lepiej dobrać :) przednie koła bo jak na miękkim podłożu to oryginalne mogą siadać. A może ktoś wie po ile chodzą tury do 902 1 lub 2 sekcyjne?? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tura 3-sekcyjnego o udźwigu 1500kg... Radzi sobie dobrze, ale było wymieniane co do wspomagania: serwo po regeneracji, pompa od wspomagania i zaworki. coś około 2 tys. Ale teraz jest miodzio :lol: Zapraszam do galerii jest parę fotek z turem.


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

No servo to bolączka w 902. Zacznie ciąknąć i trzeba wymienić. raz miałem przypadek że założyliśmy i po założeniu reszty chłodnicy itd i próbnej jeżdzie było trzeba wymienić znów tzn oddać je bo nie szło ukręcić kierownicą. Bierzemy regenerowane zawsze. A z chłodnicą też mieliśmy problemy teraz założyliśmy od zetora jakiegoś. A silnik to też pare miał remontów, skrzynia 1 główny tez w drobny mak była rozłożona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Osobiście mam ursusa 902 i bardzo go chwale dużo nie pali w orce pługiem 4x35 na klasie 3 głębokość 30 cm spalił 11 l a w kultywatorze 3,20 m 6 l.Ale planuje zmienić na większy.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastek2210    42

Ja do tej pory miałem dwie c 360 i jakoś sobie radziłem ale doszłem do wniosku że powinienem kupic coś większego no i tak wypadło na 902

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

bastek2210 ja mam na sprzedanie 902


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Mam do was pytanie : jak działa wam blokada w tych ciągnikach ? Bo Ja mam z nią problem poniewaz slizga się jak w 360 3p kiedys :D czy można to jakos naprawic ? czy dużo przy tym jest pracy i czy nie wystarczy czegos wyregulowac ?

Nie zmnam się jeszcze na układzie załaczania blokady w tym ciągniku więc prosze was o poradę :P

dziękuje z góry za wszystkie odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    20

U mnie tył ciągnie jak szalony. Gorzej z przodem tak jak by czasem a może i zawsze się nie załączał. Powinny oba naraz się włączać??


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Co masz na myśli mówiąc ślizga wciskasz blokadę i przeskakuje czy wogule się nie załancza jest regulacja załanczania blokady tylko w mało dostępnym miejscu musisz patrzeć po tych dżwigienkach i jest ona gdzieś za skrzynką akumlatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Jesienią gdy oralem to ww jdnym miejscu gdzie jest glina właczałem i było ok. póżniej za jakiś czas używałem jej ale już musiałem mocno zapierac nogą żeby nie odbijał ten pedał do góry a teraz moge na niej stanąć nawt i nie potrafi się załaczyć tylko "podskakuje" góra dól ten pedał ;) poprostu jakby nie chce zaskoczyc dobrze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Masz wyrobione kły blokady bo są z gównolitu ;) Pewnie można podciągnąć nieco pedał na cięgnach (trzeba zrzuć podłogę) co może nieco pomóc. W tym przypadku dla trwałości wielce istotna jest umiejętność użytkowania tegoż dobrodziejstwa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

No to "lipa" ;)

Ja kierowałem się zasadą taką jak przy włączaniu blokady w 60 , moze cos zle robiłem i przez to się rozleciała :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Nawet mimo szczerych chęci taki układ prędzej czy później będzie nabierał tendencji do "rozślizgiwania" się. Raz, drugi wysmyknie się pod obciążeniem i już ma z górki ;) Jeśli max wciśnięty pedał opiera się o podłogę to spróbuj go podciągnąć, na pewno jest regulacja na cięgnach - miałem się temu przyjrzeć bo aktualnie mam zrzuconą podłogę, tylko ciągle zapominam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Ten traktor taki zlepek przebieraniec.

Wysoki dach ale kabina stara szyby boczne stałe ,drzwi z wąskim paskiem i duże zamki.

Dokładki tylnych błotników nowsze niż w 912.

Maska 912 ale boczne ażurowe osłony stary typ do tego kolektor i komin też stary typ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

wady:

-Charcząca skrzynia biegów    -słaba widoczność do tyłu   -układ kierowniczy na serwomechanizmie często się psuję(nie które miały orbitrol)

zalety:

-duży uciąg jak na ciągnik 80km bez napędu    -duża masa własna   -zwrotność   -miękki przód bardzo dobry przy transporcie  -duża kabina   -tanie częsci zamienne     -sam zrobisz przecinakiem i młotkiem:P

Jak coś jeszcze mi się przypomni to napiszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

No to ostro teraz pojechałeś. Przednie koła za wąskie, serwo to czyste dziadostwo, widok do tyłu na maszynę równy zero, maszyny z wysoką wieżyczką wchodzą do kabiny po podniesieniu, itp. itd. Jedyne za co można pochwalić ten traktor, to cena zakupu (jesli szuka się w normalnych granicach cenowych) i amortyzację przedniej osi, która dobrze tłumi nierówności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj