arassso

co sadzicie o seri ursusów 385 902 912

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arassso    3

ja mam balonowe 825 i mało miejsca jest ze 3 cm luzu przy zwrotnicy no i te doły na polu swiezo zaoranym przy ostrym skrecaniu rwrwrwr ale ole te wysokie ładniej na nich wyglada jak są takie pekate oponki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0

1. Który lepszy bys cie wybrali, ktory lepiej kupic ? ;)

2. Czym sie naprawde róznią te ursusy bo chyba moc maja taką samą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Silnik 912 jak się nie myle to ma chyba więcej 1 lub 2 km od 385 i ma wydłużony okres żywotności w niewielkim stopniu od 385.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
1. Który lepszy bys cie wybrali, ktory lepiej kupic ? ;)

2. Czym sie naprawde róznią te ursusy bo chyba moc maja taką samą ?

1. wybrałbym tego którego było by mnie stać kupić w stanie conajmniej przyzwoitym :D

2. różnią sie

-mocą (pierwsze 385 były słabsze o kilka KM)

-hydrauliką i podnośnikiem (912 ma oba mocniejsze)

-oponami (912 ma nieco szersze/wyższe z tyłu)

-układem kierowniczym (912 może mieć orbitrol)

-912 ma miękki przodek, nie wiem czy w 385 były ale raczej nie...

-maska, wydech na masce (385)/ obok maski (912) ale nie wiem czy to reguła

-dach - od 1992 roku 912 sprzedawany w Polsce miał tzw. "gruby dach", wersje eksportowe wsześniej

-...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym wybrał 912. Parę koni więcej zawsze się przyda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

912 lepiej wyglada(inna maska) i ma inaczej ułozone wajchy od biegów(chyba ze ktos przerobił) miekkie i twarde przody miały chyba oba modele, inny kolektor wydechowy, nowsze 912 lepszy układ kierowniczy. i bardziej komf kabina (szyby uchylne lepszy fotel) pozatym 912 zawsze lepiej sprzedać dalej ;)


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Miałem 912 a sąsiad miał C385... To moge powiedzieć, że 912 lepszy, wygodniej sie biegi zmienia (C385 ma reduktor pod siedzeniem, 912 z boku). 912 ma troszke mocniejszy podnośnik. No i 912 po prostu jest ładniejszy i bardziej mi się widzi... I jakby co to jest o wiele więcej wart od C385... Pozdro ;)


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

rączka od biegów kosztuje nieco ponad 30 zł remont blacharki ( maska, gruby dach, błotniki) do 3000 i można zrobić ciągnik naprawde super ważne żeby reszta była dobra i moim zdaniem na to trzeba patrzyć przy zakupie ciągnika bo blacharka i detale kosztują grosze ale silnik skrzynia most i podnośnik są drogie w remoncie a jeśli chcesz silniejszy to kup czwórkę z turbo w cale nie są dużo droższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
rączka od biegów kosztuje nieco ponad 30 zł remont blacharki ( maska, gruby dach, błotniki) do 3000 i można zrobić ciągnik naprawde super ważne żeby reszta była dobra i moim zdaniem na to trzeba patrzyć przy zakupie ciągnika bo blacharka i detale kosztują grosze ale silnik skrzynia most i podnośnik są drogie w remoncie a jeśli chcesz silniejszy to kup czwórkę z turbo w cale nie są dużo droższe

 

 

 

914 ma turbo ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

zapomniałeś jeszcze o U 902. Skrzyżowanie 385 i 912 ,maska prosta jak 385 ale światła montowane w środku jak 912,kolektor wydechowy w masce jak 385. Podnośnik,zaczepy ogólnie cały tylni most i środek kabiny to 912. Cenowo też po środku między 385 a912 ale troszke bliżej mu do 912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

elo na twoim miejscu wybral bym u -912 ale to twoj wybor nie ma co kupowac jak sam nie zadecydujesz a potem masz zalowac pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
elo na twoim miejscu wybral bym u -912 ale to twoj wybor nie ma co kupowac jak sam nie zadecydujesz a potem masz zalowac pozdro

 

 

Dzieki za rade tez myslalem o 912 troszke wiecej koni i komfort tez lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
914 ma turbo ???

 

1002 1004 1012 1014 mają turbo a 914 ma przedni napęd a turba nie ma może powiesz jeszcze że ma silnik odrzutowy owszem chyba że masz turbinę dołożoną albo silnik od tych co wypisałem prędzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
1002 1004 1012 1014 mają turbo a 914 ma przedni napęd a turba nie ma może powiesz jeszcze że ma silnik odrzutowy owszem chyba że masz turbinę dołożoną albo silnik od tych co wypisałem prędzej

 

No no Twoja wiedza jest imponująca...

 

Widziałem 914+T zresztą to jest ten sam (na 90%) silnik co w 912/14.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel    4

napewno silnik nie jest taki sam 385-i cała seria 900 posiada silniki wolnossace a cała seria 10.. posiada turbodoładowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
No no Twoja wiedza jest imponująca...

 

Widziałem 914+T zresztą to jest ten sam (na 90%) silnik co w 912/14.

 

widzięć moogłeś ale zaden z serii 900 nie wyszedł z fabryki z turbiną tym się głównie różnią od serii 1000 a ja nawet widziałem c- 385 przerobionego na 1614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel    4
widzięć moogłeś ale zaden z serii 900 nie wyszedł z fabryki z turbiną tym się głównie różnią od serii 1000 a ja nawet widziałem c- 385 przerobionego na 1614

 

no właśnie przerobić można tylko po co ,po pierwsze duży koszy a po drugie to nie to co oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Niektórym wydaje się że wszystko można i sprzedają 914 turbo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56
widzięć moogłeś ale zaden z serii 900 nie wyszedł z fabryki z turbiną tym się głównie różnią od serii 1000 a ja nawet widziałem c- 385 przerobionego na 1614

 

Nie wiem po co przerabiać całkowicie ciągnik 4 garowy na 6 garowy, przecież to ingerencja w konstrukcję traktora... ;)


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Dla mnie jest to bez sensu zakładanie 6 garowego silnika do skrzyni od 4 garowego. Wdaje się że to może być taka sama skrzynia ale nie są. Widziałem 80tke z 6 garowym sercem i po 2 miesiącach pracy skrzynia się posypała. Tak ja już wolę zainwestować tą kasę w przyszłe naprawy z normalny fabryczny ciągnik.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj