Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Luke16

7211 - Zgasł i nie chce zapalić

Polecane posty

Apista    6

sprawność to podstawa, dokładność przy składaniu również

 

każde zgrzytanie czy stukanie które słychać przy silniku należy sprawdzić i naprawić

 

miałem niedawno pierścienie na tłokach wymieniane i okazało się że: jedna przeciwwaga na wale był luźna...

mało tego, to ten obciążnik przez te luzy obcierał o korbowód, stukania co prawda nie było słychać ani innych odgłosów ale gdyby się taki obciążnik urwał podczas pracy to mógłby śmiało dziure w bloku zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

miałem niedawno pierścienie na tłokach wymieniane i okazało się że: jedna przeciwwaga na wale był luźna...

 

Nie tylko u Ciebie się poluzowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Witam

Wiesz co jeśli masz jakiś miernik to spróbuj zbadać jakie jest napięcie w cienkim kabelku który jest przyłączony do rozrusznika za pomocą wsówki lub małej nakrętki... odkręć ten kabel i w momencie naciśnięcia guzika "start" zbadaj napięcie powinno być coś ok 12,6 v. Jeśli bedzie poniżej 12 to masz poprostu przycisk lub ten kabel nadpalony...

Lub jest jeszcze jedna możliwość na zbadanie rozrusznika a dokładniej elektrowłącznika. Jeśli działa na krótko to spróbuj w ten sposób przykręć do nakrętki (tej do której jest przykrcony kabel od akumulatora) dowolny kabelek i przytknij go do tej wsówki lub małej śróbki (tam gdzie jest zamocowany kabel od przycisku "start") jeśli dobrze zakręci rozrusznik to masz rozrusznik w dobrym stanie jeśli nie to do wymiany jest elektrowłącznik

PS. Przy drugiej prubie zacowaj ostrożność i włacz bieg neutralny!!! zeby sie traktor nie przejechał :P


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Hmmm problem przecież już jest rozwiązany. Rozrusznik śmiga jak szalony. :P:(:D:(:P


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hanek    0

co do tej przeciwwagi kumpel mi opowiadał ze jego ojciec jak orał zetorem pole po gdzieś godzinie roboty dziura mu sie w silniku zrobiła i mi mówi ze taka wielka była ze łeb szło do nij wsadzić hahaahhahahahaah i jeszcze mi mówił ze tym traktorkiem do domu zajechał hahahahahaha do dzisiej sie z niego śmiejemy ;d;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adams452    13

Witam, dzisiaj jeździłem zetorem 7211 po sadzie, zgasiłem go i od tej pory nie chce zapalić. Normalnie kręci ale nie chce załapać i zapalić. Dodam że do tej pory palił zawsze za pierwszym razem, nie było żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Dopompuj paliwa ręczna pompką i wtedy zobacz czy zapali. Mogła Ci pompka zasilająca paść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Zetor jak nie chce zapalić to na 80% spalił całe paliwo z baku, na 15% zapchane filtry i na 5% inna przyczyna <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj