Skocz do zawartości
News
Lolex123

Deutz - fahr mp 121- sterownik przestał pokazywać czy komora jest już pełna

Polecane posty

Lolex123    0

Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    148

zacznij od pomierzenia krańcowki odpowiedzialnej za sygnał o pełnej komorze. Prawdopodobnie to ona padła. Jeśli nie, to szukaj dalej po kablach, może coś sie gdzieś przetarło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez unipasz
      siema  mam prasę rolując  deutz fahr GP 2.30  i ucina mi  sznurek w połowie beli raz na 4 ,5 beli
    • Przez Samtron1990
      Witam
      W moim zetorze 9540 od dziś przestały działać świece żarowe, klakson oraz światła mijania i drogowe. Swieci tylko postój. Bezpieczniki sprawdziłem - dobre. Macie może jakiś pomysł od czego zacząć by szukać problemu. Z góry dziękuje. 
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez matigg
      Witam. Mam problem z hydrauliką w aresie 715. Po rozgrzaniu się oleju i użyciu jakiejkolwiek hydrauliki wyświetla kontrolkę od niskiego ciśnienia oleju w skrzyni. Mierzyłem ciśnienie na zimnym dochodziło prawie do 200 bar, na rozgrzanym oleju może o 5  mniej ale momentalnie tylko nabiło ciśnienie i wszystka hydraulika przestała działać jak by ją coś odcięło  i po chwili zapalała się kontrolka od ciśnienia. Do tego na zimnym czy na ciepłym trzeba dodać trochę gazu aby kierownica dobrze działała. Macie jakieś pomysły ? 
    • Przez pantomekrydzewski27
      Witam szanownych użytkowników. Mam problem z władkiem. Wymieniony został wlew oleju wraz z licznikiem motogodzin. Od tego owego zdarzenia nie ma w sobie mocy i się grzeje. Dodam że w rusaczku pękł ten stary korpus pewnie od przeciążenia. Co powiecie panowie? Proszę o treściwe rady. Przez głowę mi przeszło że na opak założyłem mechanizm. Ale raczej dobrze. Może olej jest już przepalony. Sam nie wiem
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.