Rolnik117

Valtra T133 -Skoki temperatury silnika podczas pracy

Polecane posty

Rolnik117    1

Witam mam problem z valtra t133 ponieważ gdy długi czas pracuje np. W orce czy w agregacie scierniskowym zaczyna wchodzić duża temperatura (pod czerwone), gdy dojadę do brzeg i zanim obruce temperatura momentalnie spada na środek czyli dobrze. Co może być przyczyną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Sprawdź wiskoze ...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
visco termostat do sprawdzenia .termometr na podczerwień tu też może się przydać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    1537

u nas chyba w Jeleniu też wiskoza powoli już siada, ale u nas odwrotnie, jak są większe obroty to lepsza temperatura. Jeszcze coś popiskuje i to albo napinacz paska albo wlaśnie wiskoza powoli siada.

Tylko u nas spada ze 3 kratki na mniejszych obrotach ale gdzie jeszcze do czerwonego

Edytowano przez XTRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Czy wykluczyłeś takie rzeczy jak brudna chłodnica i mała ilość płynu chłodzącego? T133 to stosunkowo młody model więc aż tak dużo godzin nie powinieneś mieć żeby wiskoza się kończyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3520

Co to jest  ta wiskoza mam zchodnie ciągniki ponad 10 lat już i nie słyszałem  o takim cudzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez losktos
      Pytanie głównie do posiadaczy Massey'ów serii 61XX, ale i posiadacze innych modeli mogą sie wypowiedzieć. Pytanie brzmi:
      Jak dokładnie działa wskaźnik temperatury płynu? Która kreska oznacza jaką temperaturę? I może bardziej ogólnie, jak w ogóle powinien się zachowywać wskaźnik?
      Jestem po wymianie obu termostatów. Płyn osiąga temperaturę około 80 C (mierzone termometrem w chłodnicy), termostaty się otwierają (chłodnica ciepła), wskazówka na wskaźniku dochodzi max do pierwszej kreski poza niebieskim polem (oczywiście przy jeździe bez obciążenia). Ogrzewanie w kabinie już po ok 10 minutach pracy ciągnika na postoju daje ciepłym powietrzem.
      Instrukcja działanie wskaźnika opisuje tak, że temperatura powinna się utrzymywać w zakresie zielonym (nie ma zielonego zakresu ale podejrzewam że jest to poprostu pole poza niebieskim do żółtego). Nasuwa się pytanie czy wskaźnik działa "nie liniowo"? Czyli np. pole niebieskie to temperatury do 70 C, kreski poza kolorami określają temperaturę od pierwszej kreski 80 do ostatniej np. 90, a pola żółte i czerwone to wyższe temperatury.
      Dodam tylko że przed czyszczeniem chłodnicy przy ciężkich pracach wskazówka dochodziła prawie do żółtego pola (z płynem nic się nie działo, ale trzeba było robić przerwy). Po czyszczeniu max połowa wskaźnika (i to nawet nie) a wystarczyło chwilę się zatrzymać na jałowych obrotach i spadała na niebieskie pole. W zimne dni np. przy transporcie trzeba było zasłaniać połowę chłodnicy żeby złapać przynajmniej koniec niebieskiego pola.
      W 3065 sprawa wygląda podobnie. Temperatura ciągle na polu czarno-zielonym niezależnie czy ma ciężko czy lekko. Jedynie przed otwarciem termostatu dojdzie do górnej granicy pola czarno-zielonego. Później utrzymuje się w połowie tego zakresu.
      Pytanie czy ten wskaźnik ma tak działać czy wariuje czujnik? Jak to wygląda u Was?
    • Przez KOSTEK12
      Witam,czy po zatrzymaniu ciągnika rewers mechaniczny powinien delikatnie zgrzytać ,oglądałem ostatnio Valmeta 6300 i właśnie tak się dzieje,nie jest to mocny zgrzyt ale jednak wyraźnie słychać, dodam że przerzuca się bez większych oporów
    • Przez AchimR
      Wielu z Was posiada te ciągniki, ale wiemy, że niektórym przeszkadza głośna i metaliczna praca silnika. Jeżeli ktoś Wam powiedział, że tak musi być, to zapraszam do obejrzenia filmu.
       
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez pawel100474
      Jak odkręcić koło pasowe w case jx 60 bo chcę wymienić uszczelniacz bo mi cieknie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj