ursusikc330m

Kopci na niebiesko

Polecane posty

Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186
No i czy sprawdzałeś te końcówki nowe ? pytam bo np wymieniałem w jakimś Ursusie to z 10 kupionych tylko 4 były dobre a reszta poszła na zwrot i nie mówię tu o jakiś najtańszych tylko powiedzmy ze średniej półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Pierścienie muszą się dotrzeć.

  • Like 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951
ciekawe czy poprzestawiałeś pierścienie rozcięciami no i nowy pierścień musi złapać kształt tulei. Jest jeszcze opcja, że olejowy odwrotnie założony. To zależy jaki kupiłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

U mnie jak kopcił na niebiesko i olej pokazał się w wydechu, to musiałem uszczelniacze na zaworach wymienić,  bo olej trzonkami zaworów ciągnął i pluł olejem ,z tym że silnik 6 Perkins i myślę że może być też ta przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210
Mój mercedes też pluł olejem w kolektor, po zmianie pierścieni jest czyściutko a i oleju już nie bierze, pierścienie docierane na około 10 mth i w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Ja jak zmieniałem pierscienie w 60-tce to też na początku walił olejem do kolektora wydechowego,dopiero jak wszytko ładnie się dotarło to zrobiło się sucho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Mam silnik w bizonie po remoncie i na początku połknał trochę oleju jaki pluł nim po prostu ale tak z 1-2 litry na pierwsze 5 czy 10 godzin

A zimny silnik kopci na niebiesko jak jakaś mgła im zimniej tym mocniej ale jak trochę pochodzi to mija mu to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Przez mateunia19
      Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno.
      czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej.
      Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...???
      dzięki za rady....
    • Przez Artur211096
      Witam, kupilem zetora 8011 i po odpaleniu wskazuje ciśnienie około 5 a gdy trochę pochodzi na wolnych obrotach maleje do 2,5-3 przy ok.60'C.Na zimnym silniku kopci na biało,niebiesko co może być przyczyną?
    • Przez damianzb9613
      Witam, wymieniłem pierścienie , uszczelki pod głowicą , w pompie paliwa wymienione łopatki (bo nie trzymała w sobie ciśnienia ) ,wtryski sprawdzone i są dobre. Pompa paliwa była wsadzona na znaki (00 i 2/4) i tłok w górnym położeniu GMP .Ciężko pali na zimnym silniku i kopci na biało podczas kręcenia rozrusznikiem i po odpaleniu po chwili kopcenie zmniejsza się , z wtrysków nadmiarem w ogóle paliwo nie leci a kolektor na czwartej głowicy jest mokry(po około godzinie pracy na wolnych obrotach dopiero zaczął być mokry). Po ciężkim odpaleniu i chwili pracy silnika i po ponownym paleniu normalnie pali .I po rozgrzaniu silnika cały czas kopci na biało szaro.Chlapie olej bagnetem na wolnych obrotach.Renault 85-14 rok produkcji 1984 silnik MWM D226-4 .Z góry dzięki.
    • Przez Mikua
      Bardzo pilne, po wymianie koncówek jeden dzien było dobrze,teraz trzeba z poł minuty trzymać pedał w podłodze by wkrecił sie na obroty, co nie tak?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj