Polecane posty

wysos    4

gdzie w okolicy Białegostoku można wypożyczyć ciągnik rolniczy o mocy ok 150-180KM??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamo90
      Witam mam mały problem a może pytanie gdzie w podlaskim można wynająć jakąś maszynę rolniczą np traktor. U jakiś dealerów czy są specjalne firmy zajmujące się takimi sprawami. Jestem trochę zielony w to ale chcę się dowiedzieć gdzie co i jak.
    • Przez tomasek
      Witam nasza firma Thomas Maschinenbau z siedzibą w Zamościu jest dystrybutorem na Polskę obciążników do ciągników firmy AGRIbumper. Opatentowana konstrukcja obciążnika zapewnia możliwość agregowania na przednim TUZ maszyn rolniczych, dodatkowego obciążenia bądź skrzyni na narzedzia. Możliwość w kazdej chwili zwiększenia obciążenia poprzez zakup kolejnych płyt dociazajacych. W standardzie obciążnik wyposażony jest w światła LED, słupki krańcowe. Dostępne obciążenia od 350kg do 3500kg. Aby uzyskać więcej informacji proszę o kontakt telefoniczny bądź przesłanie w wiadomość prywatnej informacji o marce ciągnika, roku budowy, producencie przedniego Tuza oraz kolorze na jaki ma być pomalowany. Czas oczekiwania do 4 tygodni. Pozdrawiam




    • Przez didu70
      Witam chciałem zapytac czy ktos z was wie u jakiego dealera w małopolskim lub podkarpackim lub w swietokrzyskim mozna kupic sprzet rolniczy na zasadzie faktury z terminem płatnosci 90 dni wpłatą zaliczki i odbiorze sprzetu po wpłacie zaliczki.
    • Przez PiotrUrbaniak