Polecane posty

Witam. Panowie Mam taki Problem w ciągniku MF 6485 Wyskakuje Mi Kod Błędu er94 :/ Moze Miał ktoś stycznosc z takim błędem i bedzie mi mógł pomoc od czego on jest :/ Bardzo był bym wdzięczny za  Pomoc. Ps. Wstawiam Filmik z Kontrolkami ktore sie zapalają gdy błąd wyskoczy.

Snapchat-1648442121.mp4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2758

Na kontrolki nie ma co patrzeć bo one migają przy praktycznie każdym błędzie silnika jaki się pojawi. Error 94 to błąd czujnika filtrów paliwa, ma kilka "podtypów" ale te widać chyba dopiero w programie diagnostycznym. Kiedy je ostatnio zmieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz222    2758

Nie podaje takich sygnałów, jedynie informuje że jest za wysokie/za niskie ciśnienie paliwa, następnie brak sygnału z czujnika ciśnienia, oraz ciśnienie paliwa w filtrze poniżej/ powyżej normalnego, ten błąd ma 5 takich podtypów. Rozumiem że przed odpaleniem dałeś czas pompce elektrycznej odpowietrzyć układ? Nie pojawiają Ci się pod obciążeniem inne błędy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2758

Na pierwszy strzał zobaczyłbym (o ile tego nie zrobiłeś) czy w czasie gdy pracuje pompka na zapłonie, zmienia jej się obciążenie, to by oznaczało że masz powietrze w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2758

Jeśli nie czekałeś na przepompowanie po zmianie filtrów to spróbuj to zrobić teraz, może pomóc, bo o ile się nie myle to pompka ciągnie na zapłonie tak długo aż się odpowiednie ciśnienie zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2758

Ciężko wyrokować, ja w swoim spuszczałem paliwo z filtrów przez kurki od spodu i przepompowywałem na nowo to chwilowo pomagało, ale u mnie problem był taki, że pod obciążeniem dodatkowo dochodził błąd z listwy CR, a wszystko było, można by powiedzieć, awarią planowaną, bo jak sami serwisanci stwierdzili każdy MF w okolicach 10tys MTH takie coś trafia. Odczepili jedną kostkę przy komputerze, wgrali nowe oprogramowanie i spokój już jest jakieś 1000MTH.

Jak to nie pójdzie to skontaktuj się z jakimś mechanikiem od tych silników albo serwisem Korbanka, może podpowiedzą Ci coś więcej zanim będziesz musiał ich wzywać na naprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    35

Mam taki sam problem czekam na mechaników jesli cos bede wiedział napisze, ale widocznie jest jak koleg wyżej napisał po 10tys tak sie dzieje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj