ursusikc330m

Pzegląd silnika

Polecane posty

Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Silnik jak silnik. Tuleje przynajmniej pomierzył? Zresztą cóż to za pytanie... Coś zrobił, toś zrobił więc testuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Jak stwierdził,że się nadają i założyliście dobre pierscienie,to teraz tylko dobrze dotrzeć i jeszcze silnik trochę pochula.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    211
ja w tym roku zmieniałem też tylko pierścienie w Mercedesie, kombajnik chula jak ta lala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
jeśli tuleje nie mają rantu lub jest bardzo mały to znaczy ze jeszcze pochodzą tylko jest jedno ale nie mogą być porysowane i muszą jeszcze być widoczne ślady po honowaniu bo jeśli środkiem są jak lustro to znaczy ze taki remont pomoże ale na krótko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
A były fioletowe ? myślę że były marnej jakości ew. jakiś Janusz tak poskładał silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez cugiel
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie grzałki silnika.Chodzi mi głównie oto gdzie się ją montuje w tym modelu?
      Prosiłbym o jakieś zdjęcie.
    • Przez kamiljaro
      Witam, case 5150 1996r. skrzynia powershitf polbiegi zmieniane w dźwigni zmiany biegów licznik ten najbardziej cyfrowy.
      Licznik wskazuje mi na  wolnych obrotach 280 a przy maksymalnych obrotach około 600. Orientuje sie ktoś jak mogę to przestawić lub co może to powodować 
    • Przez RolHub22
      Witam, jest problem z odpaleniem T25 A1 rok prod. 1972 lub 1973. Ciężko pali prawie wogule nie może zapalić sprężanie schychac ,że ma z tłumika wydobywa się gęsty czarny dym. Gdy po "setnej" próbie uda się odpalić nie może utrzymać obrotów pomimo dodawania gazu. W tym momencie słychać dziwny dźwięk z silnika jak by "pisk", stukanie i od razu gaśnie. Przewody paliwowe zostały oczyszczone tak samo jak zbiornik paliwowy. Pompa został wymieniona. Ktoś miał coś takiego w swoim T25?
    • Przez Fendt612
      Mam parę pytań dotyczący silnika Fendt 612
      1.Z jakim momentem powinna być dociągana głowica( na forum wyczytałem że z siłą od 200 od 210Nm, ale nie jestem pewien czy nie za duża)
      2. Z jakim momentem powinny być dokręcane stopy korbowodów
      3. Jaki luz zaworowy należy ustawić
      Bardzo prosze o odp.
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj