Skocz do zawartości
marcin80wlkp

6420 co oznacza w praktyce kod 301143 31 BIF

Polecane posty

Witam.

Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beys    0

Witam,  chciałbym odświeżyć ten temat. Mam identyczny problem a nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania. Czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zyboo    0

Informacja dla operatora ile czasu wstępnego podgrzewania pozostało aby odpalić silnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 6420jd
      Witam, w moim johnie prawdopodobnie urwała się linka od rewersu , czuć jak dźwignia ociera o druciki . Wie ktoś może jaki będzie koszt naprawy? Długo zajmie naprawa? Ktoś miał podobną usterkę? z góry dziękuję za pomoc ;P
    • Przez CrEAtivE82

      wyżej schemat biegów: w/g producenta z instrukcji
      Liczba biegów: w/g producenta
      - przód
      - tył
      2x2x4=16
      2x1x4=8
       
       
       
      1, reduktor używany jest tyko przy postoju??
      2, jak wygląda zmiana na wsteczny? czy tak: zatrzymanie zmiana na reduktorze i wio??
      3, jak oceniacie ze stopniowanie tej skrzyni? w pracach polowych transporcie?
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. Przymierzam się do zakupu John Deere 6420. Wszysytko by mi pasowało, ale cały czas stoję przed jedną kwesitą. Chciałbym tym ciągnikiem ciągnąć dwie przyczepy Brandys o ładowności 10t. Każda jedna waży 4 tony. Więc masa całkowita załadunku wynosiła by plus/minus 24 tony. ( Plus minus, gdyż będzie na nie ładowany obornik. ) No i teraz kwestia czy John by sobie z tym poradził. Ciągnik waży 4.8 tony, chciałbym mu wypełnić płynem opony oraz do tego transportu zakładać obciążnik o masie 1 tony. Takie coś dawałoby 6 tonowy ciągnik o mocy 120km.
      Ktoś kiedyś próbował uciągnąć tym ciągniczkiem takie przyczepy lub o podobnej masie ?
      Dodam, że mój teren jest górzysty i potrzeba czasem dobrze się zaprzeć ciągnikiem. Deutz - Fahr Agrofarm 430 (4,5 tonowy ciągnik)  z Brandys o ładowności 10 t i masie własnej 4 t, czyli w sumie 14 ton pod górki wyjeżdża z prędkością ok. 12 km/h. Więc trochę "pytania pod kopiec " jest.
       
      Jakieś wskazówki, porady, doświadczenia ?
       Z góry dzięki za pomoc
    • Przez kamsmej
      Posiadam od niedawna Deutz Agrostar 6.08 rok produkcji 1995 116 KM (silnik: F6L913) i po przekręceniu kluczyka (włączeniu zapłonu) na wyświetlaczu najpierw pojawia się na ok 3s obraz jak w załączonym linku:
      https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwSzM3ekFWMnJXVVE
       
      następnie:
      https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwNmhNTFN4Ull5TGs
       
      i na sam koniec pozostaje na wyświetlaczu napis CAL:
      https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwVGloWkxUMnU3SFU
       
      Nie mam pojęcia co ten napis CAL oznacza i z czym on jest związany i jak go się pozbyć. Czy jest to może stan normalny? Proszę o pomoc.
    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
×