Roki212

C-330 wyciek oleju ze skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Roki212    1818

u mnie też nie puszcza dołem pokrywy tylko tym simeringiem :) już mi sie nie chce kolejny raz tego rozbierać :) znaczy juz 4 raz by był bo jak do tej pory 3:0 dla wycieku hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    500

Moze masz za duzo oleju w skrzyni?? Ja bym to jeszcze raz rozebrał i zakleił porządnie ten simmering sylikonem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Mam tyle ile powinno byc miedzy min a max na bagnecie, a simering jak oststnio wkładałem to wziołem za silikon, oczywiście pierścień zewnętrzny :) co styka się z obudową bo myślałem że może tam puszcza bokiem ale nic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

macin87 przypomnij mi co mówiłeś bo dużo tego było i juz nie wiem... :) jeśli chodziło o simering to za każdym razem zakładałem nowy kupowany w innym miwjscu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Zamiast jednego w to miejsce załóż dwa simeringi tylko węższe (za chiny ci nie puści)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

jak tam orginalnie idzie simering 40x65x10 ale pytałem i nie mają takich żeby dwa zastosować 40x65x5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Ja jak w case robiłem przedni napęd to też było 10 szerokości i jeszcze luz był w gnieździe więc wziełem jeden 7mm i drugi 5mm. Musi być taka szerokość niech ci zamówi a nie pier.... że nie ma (teraz wszystko jest). Jest u mnie taki sklep co mówią że nie ma, a pojdade do innego i mi zamówią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Nawet tulejek od półosiek nie wymieniałem i już drugi rok chodzi bez wycieków (u mie to już półośki były zużyte przez simering więc nie było sensu wkładać jednego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

jak bym już dostał lub była możliwość zamuwienia to jakie brać: dwa po 5 szerokości czy jeden 5 a drugi 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Zależy jaką szerokośc gniazda masz!? No i uwzględnij żeby jeden od drugiego miał jakiś 1mm odstępu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

gniazdo jak się nie myle ma głębokość 15mm potem jest gniazdo łożyska, siedzi tam łożysko a przed tym łożyskiem od strony simeringa jest jeszcze seger i nie powiem czy on lekko chowa się w to gniazdo simeringa czy nie jak tak to napewno minimalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Roki212 jeżeli dobrze rozumiem to Ty mówisz o przodzie skrzyni czyli tam gdzie jest sprzęgło bo co niektorzy to mówią o tyle gdzie wychodzi wałek WOMu. więc jeśli tak to za mało łożysk wymieniłeś bo idzie wałek I stopnia jedno łożysko w kole zamachowym a drugie w skrzyni dostęp po zdjęciu górnego dekla i koła jakiegoś inaczej się nie da a Ty wymieniłeś 2 łożyska od II stopnia tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Tak tam gdzie jest sprzegło o tym mowa!

łożysko od wałka I stopnia pod pokrywą jest ok, a jeśli miało by luz to ciekło by z drugiego simeringa między dwoma wałkami, a tak wycieka tylko z obudowy spod freza II stopnia, a łozysko w kole zamachowym wymieniałem rok temu jak sprzęgło robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Kolego odświeżę temat. Powiedz mi uporałeś się z tym wyciekiem. Mam podobny problem? Pozdrawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Tak uporałem, wymieniłem całą pokrywę wałka napędowego. Stara wydawała się dobra, ale mimo tego że zakładałem nowy simering to i tak ciekło. 

Po zmianie jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

witam mam podobny problem tylko mi sie wydaje ze olej cieknie z tej tulei co linke sie przykreca.wyjałem ja zalalem oleju przechylilem i kapie.spotkal sie ktos  z czyms takim?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaammek    24

witam

Panowie mam ppytanie  nie mama dużego pojęcia o mchanizacji  ursusa c 330  a wiec kilka dni temu podczas prac polwych   kranik od chłodnicy się odkręcił nie wiem jak to możliwe było a ze pracowałem od rana zauważyłem kilka godzin później nie wiem w którym czsie kranik popuścił   oczywiście nie było chłodzenia i olej się zagrzał wsilnuku gdyż  spod uszczelki i z miarki para się pokazała oczywiście dolałem wody czy jakies groźne następstwa tej sytułacji mogą nastopic  dodam ze jak tylko zauważyłem pare ciągnik wyłaczyłe czy mogły jakies uszczelki się popsuc w silniku i jak zauwazyc podczas kolejnych prac czy z silnikiem jest wszystko wporzadku  pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Egon_1
      Witam mam problem  z najprawdopodobniej reduktorem w c330 gdy chce wbić 5 bieg to na ostro wbija się 2 a gdy puści się sprzęgło normalnie jest 5 a gdy chce wbić 2 to wchodzi bieg na bieg i skrzynia się blokuje w przypadku 3 biegu jest podobnie jak przy 5 biegu 
    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Mechanikza
      Witam ciągnik same laser stał całą zimę ostatnio do niego podchodzę naciskam sprzęgło a ono wpadło w podłogę co mogło się wydarzyć?
    • Przez gege
      Witam.
      Ciągnik po przerwie zimowej. Stał na luzie, lewarek na boki chodzi. Ale biegi żadne nie wchodzą. Ani na zgaszonym silniku ani na włączonym. 
      Po zdemontowaniu lewarka widać, że tam wszystko jest równo (załączam zdjęcie) ale nie da sie nawet śrubokrętem nic przesunąć.
      Do tej pory wszystko działało poza tym, że ciężko było przełączyć na górne biegi oraz z nich wrócić.
      Proszę o pomoc.
      G.

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj