Polecane posty

leon8875    0

Witam,

Mam problem z moją forterrą, dokładnie nie nabija mi motogodzin oraz nie pokazuje obrotów silnika, alternator jest dobry bo taki sam jest w majorze i sobie podmieniłem oraz sprawdziłem. W forterze dodatkowo zamiast trzymać ładowania na poziomie ~14V trzyma na  poziomie ~12V . Czy ktoś sie z tym spotkał a jak tak to dzie szukać usterki? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leon8875    0

Pasek jest napięty oraz alternator jest sprawny (podstawy wiem gdzie szukać, tutaj jest jakis grubszy problem:/) , bardziej mnie się wydaje coś w elektryce tylko nie wiem gdzie dokładnie szukać.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    718

Nie przyglądałem się, ale czy regulator jest wbudowany w alternator? Kontrolka ładowania się świeci? I czy gaśnie wogóle?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leon8875    0
9 godzin temu, ZYLA napisał:

Nie przyglądałem się, ale czy regulator jest wbudowany w alternator? Kontrolka ładowania się świeci? I czy gaśnie wogóle?  

Dodam ze ciągnik odpalony, kontrolka ładowania i stop świeci się.   Założyłem ten alternator do mogę drugiego zetora i alternator jest sprawny działa jak powinien w drugim ciągniku, a w tym mam takie coś.

22809827_1097122550422838_1339161198_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

miałem coś takiego bo przetarł się cienki przewód przy alternatorze , na początku nie było widać bo był w osłonce gdy pociągnąłem kabel do dopiero zobaczyłem

sprawdź kable od altka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leon8875    0
23 godziny temu, ksys napisał:

miałem coś takiego bo przetarł się cienki przewód przy alternatorze , na początku nie było widać bo był w osłonce gdy pociągnąłem kabel do dopiero zobaczyłem

sprawdź kable od altka

Dzieki za podpowiedz sprawdze instalacje dzisiaj, kabel wzbudzający czy od obrotomierza jakby był przecięty to jak wiem to efekty są takie same na zegarach, jak to tylko taka błahostka to dobrze :D  chodz ciezko dać wiare ze w tych osłonach kabel by sie przytarł :P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leon8875    0

Kolega miał racje przytarł sie kabel ale pod kabiną, ale nie od zbudzenia ani od obrotomierza, tylko przy kostce ale gdzie leci dalej to nie mam pojęcia  bym musiał budę podrywać, a nie uśmiechało mnie sie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj