News
ARTURO04

Same Explorer 2-Nie rozłącza przedniego napędu

Polecane posty

ARTURO04    0

Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak go odpalisz to cały czas a być podawany olej na sprzęgło napędu jak nie jest podawany to znaczy ze zawór nie puszcza oleju czyli jest zatkany albo staną jakie jest ciśnienie przed zaworem?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

ciężko mi powiedzieć coś na temat ciśnienia bo nie mam czym zmierzyć ale  raczej powinno być ok reszta wałek połówki działają  a Elektrozawór wyciągany czyszczony i nie był zabity brudem i chodzi bez problemu spróbuje go jeszcze podmienić  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ARTURO04    0

Sprawdzony elektrozawór i podmieniany od blokady i dalej to samo brak oleju ciśnienie jest jak wykręciłem elektrozwór to normalnie olej zpierdziela aż miło czy to coś w skrzyni w moście dodam że to kłowe załączanie napędu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciężko jest coś powiedzieć bez zajrzenia do środka mógł wodzik pęknąć albo się zablokować


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

Spuściłem olej i odkręciłem ten dekielek i jest winowajca kamień się skończył, moje pytanie da się go jakoś wymienić bez rozjeżdżania? Trochę daję się ten wałek w bok odsunąć ale za mało aby wyjąć kamień a nie chcę na siłę nic robić aby nie uszkodzić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipek1    2

Przypuszczam że się da wymienić ten kamień bez rozjeżdżania,bynajmniej u mnie w Same Silver 90 dało się wymienić.Jest bardzo mało miejsca i ruchy ograniczone ale dało radę.Orginalny kamień do mojego silvera kosztował 160 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez edi2000
      Same Iron 150,
      Ciągle włączony zapłon, nawet po wymontowaniu stacyjki w ciągniku świecą się kontrolki, można włączyć światła itd.
      Gdy stacyjka na zero: świecą się kontrolki, można włączyć światła, kierunkowskazy itd. Jednak wyświetlacz na słupku pokazuje error i piszczy,
      Gdy stacyjka w pozycji I wyświetlacz się uspokaja wszystko działa poprawnie, można zmieniać biegi na Powershift ...
      Nie odpalałem, ale po przekręceniu stacyjki na max rozrusznik staruje normalnie
    • Przez krzysiek1988
      Witam.
      Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika.  To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
    • Przez NewhollandT5050
      Mam pytanie A nie wiem do jakiego tematu podpiąć do czego służy czerwony przycisk przy gazie ręcznym w same dorado ?
    • Przez gregory099
      Witam serdecznie. Posiadam ciągnik jak w tytule. Oznaczenie dokładniejsze silnika to 1000.3W3E. Ciągnik ma zrobione ok 1200 mth. Interesuje mnie temat regulacji luzu zaworowego oraz kolejność wykonywania owej operacji. Przeszukałem internet ale niestety nie znalazłem informacji na ten temat. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Halex
      Podczas Orki przy przełączeniu dźwigni na pozycję żółw ciągnik staje i wydaje takie "miauczenie" ze skrzyni, ponadto przedni napęd bardzo słabo działa tylko jak ma lekko. Spotkał się ktoś z tym? Przyczyna może być mikropompka w skrzyni pośredniej ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.