Skocz do zawartości
News
ARTURO04

Same Explorer 2-Nie rozłącza przedniego napędu

Polecane posty

ARTURO04    0

Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak go odpalisz to cały czas a być podawany olej na sprzęgło napędu jak nie jest podawany to znaczy ze zawór nie puszcza oleju czyli jest zatkany albo staną jakie jest ciśnienie przed zaworem?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

ciężko mi powiedzieć coś na temat ciśnienia bo nie mam czym zmierzyć ale  raczej powinno być ok reszta wałek połówki działają  a Elektrozawór wyciągany czyszczony i nie był zabity brudem i chodzi bez problemu spróbuje go jeszcze podmienić  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ARTURO04    0

Sprawdzony elektrozawór i podmieniany od blokady i dalej to samo brak oleju ciśnienie jest jak wykręciłem elektrozwór to normalnie olej zpierdziela aż miło czy to coś w skrzyni w moście dodam że to kłowe załączanie napędu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciężko jest coś powiedzieć bez zajrzenia do środka mógł wodzik pęknąć albo się zablokować


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

Spuściłem olej i odkręciłem ten dekielek i jest winowajca kamień się skończył, moje pytanie da się go jakoś wymienić bez rozjeżdżania? Trochę daję się ten wałek w bok odsunąć ale za mało aby wyjąć kamień a nie chcę na siłę nic robić aby nie uszkodzić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipek1    2

Przypuszczam że się da wymienić ten kamień bez rozjeżdżania,bynajmniej u mnie w Same Silver 90 dało się wymienić.Jest bardzo mało miejsca i ruchy ograniczone ale dało radę.Orginalny kamień do mojego silvera kosztował 160 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam! Mam problem z podnośnikiem w same explorer 90 2001r. wolno podnosi ramiona niezależnie od obrotów opadają normalnie, podczas podnoszenia silnik bardzo ciężko pracuje. Same ma rozdzielacz od hydrauliki zewnętrznej na zewnątrz i z niego wchodzi przewód do plecaka. Miał może ktoś podobny problem? 
    • Przez Ckj
      Witam  wszystkich.
      mam problem z napędem w c360 a właściwie w ostrowku ale to  prawie to samo. Nagle na wstecznym przestał jechać. Biegi wchodzą i zazębia skrzynie ale nie jedzie. Rusza dopiero po wciśnięciu piętą blokady dyferencjału.
      czy ktoś sie z tym spotkał i wie co padło? Wyglada jakby  półoś  ale chce sie skonsultować zanim zacznę rozbierać. Proszę o sugestie.
    • Przez Poznaniak
      Podczas jazdy zablokowało mi koło bo rozpadło sie łozysko. 
      Zagwintowałem długie  szpilki i wkrecajac w 3 dziurki zdjąłem zwolnice potem wymieniłem:
      kosz satelitów kompletny + satelita srodkowa
      łozysko 
      koło koronkowe - i tu miałem dylemat czy zakładac bo odlew jakby nie był w jednej płaszczyznie z obrecza była szpara z 3mm z jedej ze stron obojetnie jakby je obrócic zawsze szpara i kołysało (a stare idealnie przylegało obojetnie jak by przyłozyc ale miało niektóre zeby uszkodzone) wiec załozyłem nowe   włozyłem sylikon i na srubach dokreciłem i teraz jak jade po drodze asfaltowej to czuje bicie jakbym po gałazkach jechał i nie wiem czy to od tego ze zły odlew był czy moze inna przyczyna
      Pozatym po skreceniu 8 srub ( tych wokół krzyzaka co trzymaja kosz satelit) koło nie doszło do konca ( mam wieksza szpare o kilka mm niz przy drugim kole ) a bardziej juz srub sie nie dało dociagnac i zastanawiam sie czy czasem w odlewie kosza satelitów nie był krótszy gwint niz w orginale, sruba doszła by do konca gwintu i stop.  I moze stad to bicie?
    • Przez Karror830
      Cześć wam. Większość tematów z przednim napędem dotyczy tego że się nie rozłącza. U mnie jest odwrotnie. Włacze, przycisk świeci, naped ciągnie i po  kilku metrach sie rozłączy. Na postoju to samo, słuchając pracy pompy słychać jak się rozłączy. Problem pojawił się po gruntownym myciu całego spodu z błota. Wszystkie złączki kabli przedmuchniete powietrzem, nawet nie wiem czy ma to jakiś wpływ czy to zbieg okoliczności że akurat po umyciu pojawił się taki problem. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone 
    • Przez kisiol
      Witam. Może ktoś dysponuje opisem kodów do tego modelu Same Explorer 100 rok 2007. Wyświetlają się błędy I 25 , I 39.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.